Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 CR: 6 vstřikovačů = 72.000,- Kč...je to normální ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Kuba

#61 Příspěvek od Kuba »

To RSak : Nekoupil sem si zatim nic. Ani E39 td, ani tds, ani d(=common-rail) . Nalítám strašnejch km, auto si chci nechat určitě několik set tisíc km. Vim, že "rozumná" volba by byla např. VW nebo AUDI 2,5 TDI, servis si zmáknu sám, literaturu i zkušenosti k tomu mám..... jenže prostě před mnoha lety jsem míval BMWčka, a šestiválec BMW je holt lepší. I když dnešní AUDI a VW už jsou celkem na úrovni, prostě BMW je BMW a kvalita zpracování, design, podvozek a v neposlední řade image jsou nezpochybnitelný......

Takže tápu mezi CR a komůrkovym TDS.......
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#62 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Tak si kup benzinový auto,nech si ho předělat na LPG a nemusíš se bát že ti odejdou vstřiky.Navíc provoz takového auta tě přijde na mnohem méně než u dieslu. :roll:
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#63 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Navíc vstřiky odcházejí i u benzinových motorů.Např. u Hondy starších generací bylo běžné že se měnily po 200-250t.kil.A nikdo to neřešil,buďto na to máš a koupíš nové,nebo koupíš na vrakáči nějaké jeté.
Kuba

#64 Příspěvek od Kuba »

No jo, jenže něják se nemůžu smířit s tim, že provoz dnešních dieselů vyjde dráž než benziňáků, prostě to odporuje tradičnímu chápání, doposud byly DIESELY většinou při úrčitym kilometrovym proběhu výhodnější, nafta byla levnější než benzin, nebyla tam poruchová elektronika, jen robustní mechanika. Současnej diesel mám profesionálně přestavěnej na rostlinnej olej už pár stovek 1000 km, to budu muset zapomenout u BMW :-( béééééééééé :cry: :cry: :cry:

Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#65 Příspěvek od Atila »

Kuba píše:Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....


Ono vubec bude tezke za par let kupovat ojetiny, protoze dnesni auta jsou cim dal tim vice odflaknuta a zacinaji se sypat v dobe, kdy by auta z osmdesatych let byla jeste tak akorat v zabehu.
Si vem treba severska auta jako Volvo nebo Saab, kdysi neskutecne drzaky. Saaby z osmdesatych let jezdi jeste dneska na puvodni turbo a to maji na tachu klidne 750.000km, zatimco u dnesni 9-5tky je odvarene turbo nejcastejsi zavadou a nekterym umrelo jeste pred najetim 50.000km. Je to proto, ze jsme zapomneli turba delat? Nezapomneli, ale setri jak se jak se da a na kvalite zejmena materialove je to znat.
Vzpominam si jak Mercedes odkoupil od toho reckeho taxikare tusim W124rku s najetymi deseti miliony kilometru do sveho muzea. Sem si rikal: dobre ze ji hosi davate do muzea, protoze vase dnesni produkce uz to rozhodne nenajede. :evil:
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#66 Příspěvek od Atila »

Rejchy píše:Tak si kup benzinový auto,nech si ho předělat na LPG a nemusíš se bát že ti odejdou vstřiky.Navíc provoz takového auta tě přijde na mnohem méně než u dieslu. :roll:


LPG je u nas bohuzel zabite zakonem, ktery zakazuje parkovani ve spolecnych garazich. To je bohuzel dnes ve velkych mestech nejcastejsi zpusob uskladneni vozidla. :-(
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#67 Příspěvek od RSak »

to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#68 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Zatím ho vozím v kufru, nechám ho tam dát, až pojedu na inspekci.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#69 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Atila píše:
Rejchy píše:Tak si kup benzinový auto,nech si ho předělat na LPG a nemusíš se bát že ti odejdou vstřiky.Navíc provoz takového auta tě přijde na mnohem méně než u dieslu. :roll:


LPG je u nas bohuzel zabite zakonem, ktery zakazuje parkovani ve spolecnych garazich. To je bohuzel dnes ve velkych mestech nejcastejsi zpusob uskladneni vozidla. :-(


Tohle se má v dohledné době zrušit.Už přišly na to že to je bezpečnější než benzín.
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od RedBaron »

Rejchy píše:Tohle se má v dohledné době zrušit.Už přišly na to že to je bezpečnější než benzín.


Z některých hledisek ano. Bohužel těžko se změní to, že LPG je těžší než vzduch, klesá dolů a v podzemních parkovištích jeho nahromadění může způsobit opravdu průser.
Kuba

#71 Příspěvek od Kuba »

Přesně tam. Profesionální přestavba na LPG ale i na zemní plyn je stejně bezpečná nebo i bezpečnější než u benzinovejch vozů. Bezpečností se tady myslí ale nebezpečí výbuchu či požáru po nebo při nehodě. LPG nádrž odolá bez probklémů mnoha stovkám stupňů Kelvina a kontrolovaně upouští svůj obsah. Odolá mimochodem i bnárazům či střelbě z kulometu.......... iná věc je, že se plyn v uzavřenym prostoru skutečně nashromáždí na nejnižším místě. Jenže oni to zakazujou z opatrnosti........ kolik aut s LPG tam parkuje ? A u kolika hrozí potencionálně, že něco unikne ? A i kdyby uniklo, tak se to nikdy nebude mít koncentaci, aby to bouchlo..... to by musela bejt garážička maličká !
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#72 Příspěvek od Atila »

Kuba píše:Odolá mimochodem i bnárazům či střelbě z kulometu..........


Nesmysl, ale jestli si zatim stojis tak dobre. Rozdelime si ukoly, ty sezen nekde plynovou nadrz z auta a ja sezenu kulomet. Jsem ochoten se vsadit, ze strela projde skrz.

Dodatek: Pokud budeme za kulomet povazovat neco jako je M249 SAW, tak to mozna vlastni nadrz ustoji, ale zase tenhle pseudokulomet ma takovou kadenci, ze v klidu ustreli zminovany pojistny ventil cistou pravdepodobnosti. :twisted:
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#73 Příspěvek od RSak »

:lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW :lol:
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od Baxon »

RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW :lol:

ta ta ta ta ta :D
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#75 Příspěvek od Pavel H »

Baxon píše:
RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW :lol:

ta ta ta ta ta :D


A někdy i rychleji...
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#76 Příspěvek od Atila »

RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW :lol:


725 ran za minutu. :twisted:
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Kontaktovat uživatele:

#77 Příspěvek od AdaM5 »

Atila píše:
RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW :lol:


725 ran za minutu. :twisted:


Kdyz se o nej ale nestaras tak je to o 5 az 10 ran mene.A to uuz je hodne znat :smich2:
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#78 Příspěvek od RSak »

AdaM5 píše:
Atila píše:
RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW :lol:


725 ran za minutu. :twisted:


Kdyz se o nej ale nestaras tak je to o 5 az 10 ran mene.A to uuz je hodne znat :smich2:


dyť to bylo v te brožuře ne :lol:
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od AdaM5 »

RSak píše:
AdaM5 píše:
Atila píše:[quote="RSak"]:lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW :lol:


725 ran za minutu. :twisted:


Kdyz se o nej ale nestaras tak je to o 5 az 10 ran mene.A to uuz je hodne znat :smich2:


dyť to bylo v te brožuře ne :lol:[/quote]

Název: FN M249 SAW / Minimi
Typ: lehký kulomet
Ráže: 5.56 x 45 mm NATO
Zásobník: 200 nábojů
Kadence: 750-1000 r/m
Mód střelby: dávkami

Vzduchem chlazený lehký kulomet Minimi byl vyvinut na začátku 80. let Belgickou zbrojovkou FN Herstal. Upravená verze byla adoptována armádou USA jako M249 SAW (Squad Automatic Weapon), kde se stal velmi rychle oblíbenou podpůrnou zbraní. Existuje i kratší a lehčí verze pro výsadkáře označována jako M249 Para (Paratroop). Jeho spolehlivost je legendární (některé kusy v USA armádě jsou starší jak 10 let ) a jeho možnost v nouzi používat i zásobníky z M16 může rozhodnout o životě a smrti. Někdy se používá i jako výzbroj lehkých vozů místo těžkých kulometů (jako je třeba M2HB). :Kapela:
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#80 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Kouká tady se to zase zvrhlo někam úplně někam jinam :D
Odpovědět