Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 CR: 6 vstřikovačů = 72.000,- Kč...je to normální ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Chaotik
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Třebíč

#81 Příspěvek od Chaotik »

No a to se pak podívejte na AČR... tuhle jsem měl tu čest s kulometem vz. 59 z r. 1965 a byla to krása... zato fungl kulomet (starší výroba, ale nepoužitej), co nafasoval kamoš, vystřelil dvě rány a konec:-)... zajímavá ta technika no... :lol:
Kuba

#82 Příspěvek od Kuba »

Jo jo. Stará technika bejvá někdy zajímavá. I pěkná. I sovětská :-)
Dokonce s Perklins - Dieselmotorem:

Obrázek
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od Lukáš »

Atila píše:
Kuba píše:Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....


Ono vubec bude tezke za par let kupovat ojetiny, protoze dnesni auta jsou cim dal tim vice odflaknuta a zacinaji se sypat v dobe, kdy by auta z osmdesatych let byla jeste tak akorat v zabehu.
Si vem treba severska auta jako Volvo nebo Saab, kdysi neskutecne drzaky. Saaby z osmdesatych let jezdi jeste dneska na puvodni turbo a to maji na tachu klidne 750.000km, zatimco u dnesni 9-5tky je odvarene turbo nejcastejsi zavadou a nekterym umrelo jeste pred najetim 50.000km. Je to proto, ze jsme zapomneli turba delat? Nezapomneli, ale setri jak se jak se da a na kvalite zejmena materialove je to znat.
Vzpominam si jak Mercedes odkoupil od toho reckeho taxikare tusim W124rku s najetymi deseti miliony kilometru do sveho muzea. Sem si rikal: dobre ze ji hosi davate do muzea, protoze vase dnesni produkce uz to rozhodne nenajede. :evil:


byla to snad w115(nebo 123), ale neměl tam už puvodni motor....
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#84 Příspěvek od milonovo »

Jo to byla w115.
Kuba

#85 Příspěvek od Kuba »

Tak 2 miliony km původní motor - nevim nevim. Ale je fakt, že velkoobjemový diesely typu Mercedes W123 300D, TD nebo W124 250D nebo 300D či TD vydržely včetně turba bez potíží 400.000, 500.000,600.000 km ..... . Někdy se tam sraly žhavičky, občas odešla vodní pumpa, ale motor držel mechanicky, čerpadla držela....

Dnešní BMW, MB... samej drátek, samá hadička, smaý čidlo, CAN-BUSy... vstřiky ne 350,- Kč (bez práce) za kus, ale 12.000,- Kč ...... když odejde pumpa vysokotlaká, je to rána, to samý různý čidýlka ..... Motory s virovejma komůrkama a řadovejma čerpadlama šlo provozovat bez potíží na směsku petroleje, rostlinovýho oleje... to můžu u dnešních CDI zapomenout.

Otázka je, jestli ten pokrok, když je tak lacině proveden, že se nakonec spotřebiteli prodraží, má smysl........
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#86 Příspěvek od milonovo »

No ono fritování a vynalézaní různejch jinejch paliv,nedělá dobře ani starejm dieslům,to že CR zařve dřív je jasný.Pokud chceš jezdit opravdu levně,jdi do LPG.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#87 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Včera se to na volnoběh začalo trochu pohupovat, tak jsem ho tam dnes nechal dát a zdá se to být dobrý.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#88 Příspěvek od RSak »

to Vlasta: kolik stála ta repase a kolik jsi platil výměnu vstřiku ?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#89 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

RSak píše:to Vlasta: kolik stála ta repase a kolik jsi platil výměnu vstřiku ?
Repase vršku stála 1400, výměna v BMW 1700 + 1000 za nějaký těsnění (celkem 12 kousků).
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Kuba

#90 Příspěvek od Kuba »

Tak to minulej tejden trefilo už i souseda. sice ne na BMW, ale na Mercedesu CDI. Má nalítáno 260.000 km. Kolísání volnoběhu jako kráva. Diagnósa: 2 vstřikovače mimo parametry, 2 na hranici. Doporučení: Vyměnit všechny. Repasi nedoporučujou, protože spodek se stejně neopraví..... A dostane slušnou cenu - po slevě kolem 50.000,-- Kč -. To je fakt tragédie ty ceny :twisted: :twisted: :twisted:
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#91 Příspěvek od milonovo »

No hele ono to jde určitě řešit i jinak,pokud si to auto koupil jako nový a najel 260k tak už tratí tolik že ho 50 nerozhodí a bude jezdit dalších 250,nebo to nechá zrepasovat a prodá.Myslím že kdyby to na mě přišlo,že bych musel měnit všechny,radši koupím nějakou kaši s málo kilometrama a zbytek rozprodám než je kupovat za 70tis.Já je teď např. měl možnost koupit za půl-nový origo,ale nechal jsem to bejt a vzal jen jeden...kdyby náhodou.
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#92 Příspěvek od RSak »

to Kuba: tak to už neřeš, už si něco kup, jezdi a užívej života, a neřeš pořád co je drahý nebo tě s toho trefí a ani pořádná rakev není dnes za stovku

když budeš měnit brzdy a budeš tam chtít dát něco, co se ti po pár kilometrech nezkroutí, vytopíš 20 papírů, kabinový mikrofiltry jsou tam dva a dohromady stojí 2 tisíce apod
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#93 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Tak to zase včera po ostřejší jízdě houpalo na volnoběh. Asi jelo jen 5 válců. Po půlhodinové přestávce jsem to nastartoval a od tý doby je to zase dobrý. Tak nevím. Zkusím asi zahejbat konektorama na tryskách.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Kuba

#94 Příspěvek od Kuba »

Řikám to tu už po desátý. CR-vstřikovače kompletně generálkovat nejdou. Prostě ne. Alespoň ne v podmínkách v Čechách. Čemu říká někdo repase, to je pouhá repase vršku. Může být dobrá, ale spodek - jehlu a sedlo, to neobnoví. V tom je ten průser. Vývojářský středisko BOSCH o problému kavitace u CR ví při tak vysokejch tlacích - prostě to po 150.000, někdy až 200.000 nebo i 300.000 km to už nemá optimální parametry. :twisted: :evil:

Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou...... :evil: :twisted:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#95 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Vstřikovač "pouze" propouštěl větší množství nafty do přepadu. Spodek při měření na stolici O. K. Závada bude zřejmě v elektrice. Auto má najeto 140 tis. km. Kdyby měly být po tolika kilometrech v hajzlu celý vstřikovače, tak je to celkem nákladnej koníček a raděj bych potom živil jenom eMko.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#96 Příspěvek od Atila »

Kuba píše:Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou...... :evil: :twisted:


Ono je to hezky videt i na cenach ojetych E39tek v SRN. Pokud ma E39 najeto neco pres 200.000km, tak je 530d 142kW o tisic EUR az dva levnejsi nez vybavou srovnatelna 530i. Ovsem pokud jde o vozy s najezdy kolem 150.000km (tj. relativne daleko do vymeny vstriku), tak je naopak 530d o tisicovku ci dve drazsi nez 530i. :-)
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#97 Příspěvek od Hyri »

Zistil som ze sa nekedy oplati ist na diag do BMW...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#98 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

A co zjistili?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od Hyri »

jak uz som pisal do svojho prispevku zistili ze na RAILY bol zaoxidovany konektor ktory vymenili a volnobeh slape jak vino...teda sko jak beam zo sodou.... :twisted: a satlo ma to 1000 ...keby som predtym koli tomu memenil vstrik usetrim 13000 ...
Pajunk
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: pon 17.03.2008 01:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od Pajunk »

no takže jsem se dočetl o tom že vstřiky kolem 150t až 200t odcházejí, že kulomet má kadenci nevím kolik ale můj problém je jiný - koupil jsem 530d od martena a zjistil jsem že v autě jsou 4vstřiky vyměněné uplně z jiného auta - auto škube, špatně startuje a ty čtyři vstřiky vracejí dvakrát tolik nafty co původní 2 vstřiky- moje otázka je jestli je vůbec možné koupit ty vstřiky za jinou cenu než 10t za kus a pokud ano tak kde????
Odpovědět