


Myslel jsem modul pro diagnostiku. Je to asi jen jednoduchý okruh předek/zadek-levá/pravá. S tím, že kompresor fouká jen na určitý tlak do zásobníku (si myslím).kupca píše:Nivo jednotku má. u toho kompresoru vzadu. (Teda alespoň u mě). Když jsem měl vadné snímače, vytáhnul jsem si ven dráty. jeden na kompresor, jeden na levý ventil, druhý na pravý ventil a třetí na vypouštěcí ventil. Z konektoru u té jednotky (vedle rezervy bílý konektor)je tam i propojení vzduchu), jen si už nepamatuju barvy drátů a teď v zimě se mi na to vůbec nechce.
nechci se dohadovat ale myslím že měchy nemají s tvdrostí nic společného, protože tlumení zajištuje tlumič. Podle mě máš na autě nějaké tuhé sportovní tlumiče .. možná i pružiny a hledáš chybu kde není.maxmin píše:Pořád mi v hlavě leží tvrdost niva (E39 kombi 1998 530D s M podvozkem). Zadek je o poznání tvrdší než předekDnes jsem měl možnost porovnat si to s originální M5. Předek mi připadal zhruba tvrdý i stejně vysoký (66cm od země po blatník), ale zadek mám tvrdší a taky o 1cm níže než M5 (65cm)
![]()
Dá se nivo nějak zvýšit a zároveň změkčit? Pro větší výšku je třeba větší tlak ve vacích, tím pádem i vyšší tvrdost. Teoreticky, kdyby se vaky něčím podložily, kompresor ubere tlak a bude to měkčí. Existují nějaké podložky pod vaky?
Buď klidný, tohle nemá s měchama nic společného...KALDA píše:Zdarec,tak mam jeden dotaz. Dnes rano valim do prace a auto zacalo jemne vybovat,hned jsem si vzpomnel na tohle tema a doufal ze me to mine. No a pak jedu zase z prace a u 70km/hod. zacne auto vybrovat a se stoupajici rychlosti stoupa i vybrovani. U 100km/hod. se to uz nedalo vydrzet a musel jsem zbrzdit na tech 70km. Vybrovalo to hrozne moc,jakoby melo neco upadnout. Zadna kontrolka se mi nerozsvitila a zadek me necapi na zemi. Myslite ze je to tema mechama?
No jo,ale projevuje se to jak je vyse napsane,trepe se to jako by se jelo po nerovne ceste,nevyvazena kola poznam,jsem automechanik. Mam BMW asi 5 mesicu,ale tohle jsem jeste nevidel... Netrepe se jen volant,ale cele auto skace jako koza.jurasis píše:Buď klidný, tohle nemá s měchama nic společného...KALDA píše:Zdarec,tak mam jeden dotaz. Dnes rano valim do prace a auto zacalo jemne vybovat,hned jsem si vzpomnel na tohle tema a doufal ze me to mine. No a pak jedu zase z prace a u 70km/hod. zacne auto vybrovat a se stoupajici rychlosti stoupa i vybrovani. U 100km/hod. se to uz nedalo vydrzet a musel jsem zbrzdit na tech 70km. Vybrovalo to hrozne moc,jakoby melo neco upadnout. Zadna kontrolka se mi nerozsvitila a zadek me necapi na zemi. Myslite ze je to tema mechama?
Kolem 80-100 km/hod. se většinou poznají nevyvážená kola (kolo)...
Stačí, aby se na disk něco přilepilo nebo upadlo závaží...