Ahoj možná jsem jen špatně pochopil problém. Pokud chceš zavřít EGR ventil tak jednoduše odpoj na ventilu podtlakovou hadičku. EGR se otevírá podtlakem to znamená pokud nemáš podtlak je zavřen. Možná bych hadičku něčím uzavřel a na ventilu taky.Nějakou čepičkou nebu kouskem hadičky. Elegantnější řešení by bylo odpojit elektrický přívod k podtlakovému regulátoru který je elektricky řízen. Je však k němu přístup jako k penězům. Je na bloku, pod sběrným potrubím sáním. Nevím ovšem jestli by to nehlásilo poruchu. Řekl bych, že ne, jen diagnostika to asi objeví.
Eks
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
EGR VENTIL - E39 530D (142Kw)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Eks píše:Ahoj možná jsem jen špatně pochopil problém. Pokud chceš zavřít EGR ventil tak jednoduše odpoj na ventilu podtlakovou hadičku. EGR se otevírá podtlakem to znamená pokud nemáš podtlak je zavřen. Možná bych hadičku něčím uzavřel a na ventilu taky.Nějakou čepičkou nebu kouskem hadičky. Elegantnější řešení by bylo odpojit elektrický přívod k podtlakovému regulátoru který je elektricky řízen. Je však k němu přístup jako k penězům. Je na bloku, pod sběrným potrubím sáním. Nevím ovšem jestli by to nehlásilo poruchu. Řekl bych, že ne, jen diagnostika to asi objeví.
Eks
hlásilo by to chybu + je to prej ještě vázaný na jiný čidla, takže v celku by řízení motoru nemuselo fungovat správně (má to prý návaznost na ovládání ventilu naklápění lopatek turba, ale těžko říct, jeden řiká tohle druhej tamto)