tak to ja mel krouzky od ALU vyrobce BREYTON,original k mym kolum, byl to dost tvrdy plast,spis by prasknul nez by se ohnul, a nikdy jsem s tim nemel problem!!!Hansen píše:To hajdulak:
To, co prodávají prodejci alukol nejsou originální kroužky, ale plastové kroužky, které umožní použít neorïginální kolo. Měl jsem jich pár v ruce a vůbec nejsou z tvrdého plastu. Při nasazování kola není žádný problém kolo nasadit nakřivo a kroužek při utahování rozdrtit.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Trase mi auto - volant
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: sob 28.03.2009 01:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1869
Nemám čas číst moc....magic píše:čtení asi nebude tvoje hobby co?Kostra1 píše:Čau mám 530D,r.v. 1999 a nefungujemi přední ventilátor na klimatizaci.Když ho napojím na přímo na baterii vrtule se točí.I na když sem byl napíchnutý na počítačí ukazovalo to chybu ventilatoru,pojistky jsou v pořádku.Chci se zeptat jestli je tam nějaké relé a když jo kde je.Díky za pomoct a když někdo bude vědět pošli mi to prosim na meila kvonc@seznam.cz
Vivat BMW........................................
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Klubové ID: 1712
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem v průběhu 1/2 roku na předku vyměnil toto:
- tlumiče s uložením (Bilstein)
- náboje ložisek (FAG)
- kotouče + desky (ATE)
- ramena + SB (Meyle)
- tyčky stabilizátoru (Meyle)
- SB stabilizátoru
S mírným třesením volantu jsem měl také menší problémy, ale nyní se volant ani nehne. Jede to krásně sametově.
Jinak všechny ty věci jsem neměnil kvůli třesení volantu, ale prostě to už bylo potřeba.
- tlumiče s uložením (Bilstein)
- náboje ložisek (FAG)
- kotouče + desky (ATE)
- ramena + SB (Meyle)
- tyčky stabilizátoru (Meyle)
- SB stabilizátoru
S mírným třesením volantu jsem měl také menší problémy, ale nyní se volant ani nehne. Jede to krásně sametově.
Jinak všechny ty věci jsem neměnil kvůli třesení volantu, ale prostě to už bylo potřeba.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
Tak až jsem fakt nasranej! Auto se mi ani nehne, převazil jsem kola a trepani pri 90 a 120 je ok, ale co porad nemuzu vyresit je, ze se porad zvlnuje levek predni kotouc. mel jsem tam origo skoro nove a auto dlouho stalo, tak jsem nechal kotouce stocit protoze byly orezly a kopalo to do pedalu. Cca 3000km bylo vse ok a potom to zacalo, pri prudkym brzdeni nebo pri brzdeni od 60 niz, se mi hrozne trese volant. Tak jsem ty kotouce stocil znova a zase nejakou dobu ok. Ted mi to zase delalo znova tak jsem se nasr... a koupil nove a zase parada. Po absolvovani dovolene cca 2500km a to po dalnici zadny ektra brzdeni a levej kotouc je zase KO. Co stim???? 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Klubové ID: 1712
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslel přesadit, že se náboje vynadají, očistí dosedací plochy a opět namontují??? Ale to by byl docela masakr vše od těhlice odpojit (ramena, řízení, stabík, tlumič...), vyndat náboje a k tomu ještě by nebyla záruka, že to nebude stejné, jako před tím.
Mám totiž asi stejný problém... V zimě se mi začaly ozývat náboje, tak jsem je na jaře vyměnil. A po nějaké době se mi zvlnily kotouče. Byly původní, tak jsem si říkal, že bylo asi na čase. Koupil jsem ATE kotouče, asi před měsícem jsem je namontoval a světe div se, včera jsem je nechal stáčet u vyhlášeného soustružníka. Super říkám si - problém vyřešen. Nechal jsem totiž na nové kotouče asi dva měsíce staré TRW desky. Možná to bylo tím, že se mi zvlnily. Ale jak to tak tady čtu, hází mi nejspíš náboje. No to je fakt bomba
Tak člověk si zgenerálkuje skoro komplet přední nápravu za nekřesťanský prachy aby pak zjistil, že je to horší než předtím... Je to normální????????
Mám totiž asi stejný problém... V zimě se mi začaly ozývat náboje, tak jsem je na jaře vyměnil. A po nějaké době se mi zvlnily kotouče. Byly původní, tak jsem si říkal, že bylo asi na čase. Koupil jsem ATE kotouče, asi před měsícem jsem je namontoval a světe div se, včera jsem je nechal stáčet u vyhlášeného soustružníka. Super říkám si - problém vyřešen. Nechal jsem totiž na nové kotouče asi dva měsíce staré TRW desky. Možná to bylo tím, že se mi zvlnily. Ale jak to tak tady čtu, hází mi nejspíš náboje. No to je fakt bomba

Tak člověk si zgenerálkuje skoro komplet přední nápravu za nekřesťanský prachy aby pak zjistil, že je to horší než předtím... Je to normální????????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
Me taky jeden tvrdil, ze to muzou delat desky kdyz jsou moc tvrdy a spalenya navic uz je mam skoro sjety a jsou origo bmw, tak jsem nechal stocit ty stary kotouce, pucil si uchylkomer objednal novy desky a dnes to budu s nejvetsi peclivosti davat do kupy. tak jsem zvedavej...
Jinak ja taky nemyslel sundat lozisko s tehlice (i kdyz je to jen 1h prace...)

Jinak ja taky nemyslel sundat lozisko s tehlice (i kdyz je to jen 1h prace...)

hmm dobrej článek...tak já po výměně všech kostí,všech brzdových věcí,vyvážení kol,nových gum,dvou sad.Při brždění ,přes 90, mi třáslo mírně s volantem ,pod 90 dobrý i nad 90.,výměna ramen,brzd,gum,vyvážení,nejhorší kolo hozeno jako rezerva. A ted mi to při brždění netřese ani malinko,což je bomba,ale při 80 se to drobounce rozchvěje.Nemám nic ohledně tlumičů,a nemohli mi udělat odklon a ani zbíhavost prý k vůli kolům,nemohou to za co pověsit?
1.tlumiče mi zkontrolujou kde?na STK?
2.může mi ty drobounké vibrace způsobovat špatná geo?
po výměněn těch ramen mi bylo řečíno že rozdíl je u odklonu zhruba 3mm,ale jsou tři mm a 3 mm,zbíhavost jsem nedělal
pomůže to,nebo to může být eště horší,ted je to dobrý,ale no chtěl bych to zdokonalit no.
1.tlumiče mi zkontrolujou kde?na STK?
2.může mi ty drobounké vibrace způsobovat špatná geo?
po výměněn těch ramen mi bylo řečíno že rozdíl je u odklonu zhruba 3mm,ale jsou tři mm a 3 mm,zbíhavost jsem nedělal
