Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530D - Žere Frifex, netopí
Zdravím mám problém, auto mi žere fridex a to poměrně dost, ted naposled jsem dolil do expansky (cca 3litry), a po 300km Check Coolant Level, občas auto netopí - když je málo fridexu tak vůbec, jinak topi i při dostatku vody poměrně málo... Jenže fridex nikde neteče pod autem nejsou kaluže, tak kam se může ztrácet...
Podívej se jakou máš hladinu oleje a ještě zespodu na víčko oleje, jestli na něm není taková bílá emulse. Pokud je nebo pokud se zvýšila hladina oleje tak asi teče Fridex do oleje. Může to téct i do válce, ale pak by se hodně kouřilo z výfuku. Když ne tak to může být to víčko expanzky které neudrží přetlak. V jakém stavu máš "O" kroužky na víčku? Ten únik je značný, neteče ti náhodou vodní pumpa?
Zdeněk
Zdeněk
hi,
ja som mal nieco podobne na mojej ex alhambre. Zavada bola s prasknutom tesneni pod hlavou. Zralo mi to cca 1l vody na 200km. Hlavne mimo mesta, ked boli vyssie otacky, system sa natlakov a potom tlacilo vodu do valca. Niekedy mal motor nepravidelny chod, (asi natiekla voda do valca a ta sa nedala potom stlacit, tak trhlo celym motorom). Tiez nikde ani kvapky. Len sa mi zdalo ze troska viac dymi, ale nie moc. a predsa to tieklo do valca.
Pozri ci ti netlakuje doievacia nadoba, ked otvoris dolievaci otvor a aj ako uz bolo spomenute, ci neni taky dobiela povlak na veku od oleja.
PS: ak stracas tak vela vody (3 litre je fakt dost, neviem, ci nahodou neni cely objem okolo 7l, to by si mal stratu cca 50%) a auto ti vobec nekuri (tj. neprudi ziadna voda medzi motorom a vyparnikom v klime) tak ti hrozi prehriatie motora, co moze mat za nasledok prasknutie hlavy!!! a to uz moze byt celkom financne nakladne. Radsej moc na tom nejazdi.
ja som mal nieco podobne na mojej ex alhambre. Zavada bola s prasknutom tesneni pod hlavou. Zralo mi to cca 1l vody na 200km. Hlavne mimo mesta, ked boli vyssie otacky, system sa natlakov a potom tlacilo vodu do valca. Niekedy mal motor nepravidelny chod, (asi natiekla voda do valca a ta sa nedala potom stlacit, tak trhlo celym motorom). Tiez nikde ani kvapky. Len sa mi zdalo ze troska viac dymi, ale nie moc. a predsa to tieklo do valca.
Pozri ci ti netlakuje doievacia nadoba, ked otvoris dolievaci otvor a aj ako uz bolo spomenute, ci neni taky dobiela povlak na veku od oleja.
PS: ak stracas tak vela vody (3 litre je fakt dost, neviem, ci nahodou neni cely objem okolo 7l, to by si mal stratu cca 50%) a auto ti vobec nekuri (tj. neprudi ziadna voda medzi motorom a vyparnikom v klime) tak ti hrozi prehriatie motora, co moze mat za nasledok prasknutie hlavy!!! a to uz moze byt celkom financne nakladne. Radsej moc na tom nejazdi.
Cauky. Jestli se ti straci voda a olej tak to vypada na tesneni. Zaskrabavam motory do roviny tu cast kde jsou valce. Z vlastnich zkusenosti doporucuji motor prerovnat. Jestli ti v servisu reknou ze to je zbytecne tak stim nemaji zkusenost. Delam to i v autorizovanych servisech a i pro firmu ktera se zabyva pujcovanim zavodnich aut na rally. Posilam i fotky jak to vypada takovy motor kteremu odeslo tesneni. Jsem ze Zlinskeho kraje. Jestli budes chtit pomoct nebo mit nejake otazky tak se muzes ozvat 608 828 871
Ahoj,
mám E39 525 tds, taky se mi stává něco podobného... topení topí jak kdy (např jedu do obchodu a topení topí, jedu z obchodu a nic). Dělá to až teď v těch mrazech, dolíval jsem Fridex do -60ti a taky trochu ubývá. Když jsme to nechali stát dvě hodiny v garáži, tak zase topilo normálně, nikde na zemi žádná kaluž. Auto vůbec nekouří. Je možné že by voda utíkala někde kolem nějaké hadice? Na kolik přibližně vyjde výměna těsnění hlavy ?
mám E39 525 tds, taky se mi stává něco podobného... topení topí jak kdy (např jedu do obchodu a topení topí, jedu z obchodu a nic). Dělá to až teď v těch mrazech, dolíval jsem Fridex do -60ti a taky trochu ubývá. Když jsme to nechali stát dvě hodiny v garáži, tak zase topilo normálně, nikde na zemi žádná kaluž. Auto vůbec nekouří. Je možné že by voda utíkala někde kolem nějaké hadice? Na kolik přibližně vyjde výměna těsnění hlavy ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: pát 10.04.2009 00:00
- Bydliště: Ústecko
- Klubové ID: 2220
to může být více možností.....např. těsnění pod hlavou,hlava,vodní pumpa,termostat nebo taky ta příruba co je pod sáním přidělaná na motor jak z ní vede hadice do chladiče,nebo jestli ti třeba přibejvá olej,tak ještě olejovej chladič a nebo v tom nejhorším případě jako sem to teď řešil já prasklej blok,já měl třeba prasklou vložku ve válci = nový motor 

Ahoj. To muze byt fakt mraky pricin ale kolega taky doleval porad vodu/Fridex do systemu a po 1 mesici/cca 300km napis na BC. Pak se na to vykaslal rok nic nedoleval napis porad svitil a vody porad stejne (jako ze kapku ubylo ale uz to stacilo na signalizaci na BC)
takze asi vicko upoustelo ze startu vic nez melo pak se to uklidnilo-motor 4,4 V8 Benzin.




