Jednoduše to nejde

Vím o následujících 2 způsobech, oba jsem zkoušel a jde to:
1) Složitější způsob - odpojit sání, vyndat trubku co vede do turba, odpojit tu zlatou trubku, co vede ze zlaté krabičky (chladič EGR) kamsi pod vzduchovej filtr a pak si dvě hodiny lámat ruce při pokusech vyměnit termostat - přístup jak k penězům.
2) Jednodušší způsob - vzít otevřený klíč č. 32, nasadit na vrtuli (musí být dlouhý, aby nad chladičem kousek čouhal nahoru), vzít menší paličku a několikrát fláknout do klíče (a doufat že netrefím a nerozmlátím něco vedle), až vrtule povolí, pak se normálně vytočí ven a vyndá se spolu s plastem kolem ní. Termostat pak máš jako na dlani

Ještě lépe to jde pomocí dvou 32klíčů - jeden se ale musí zbrousit na tloušťku cca půl cm - na hřídeli vrtule je druhá matka, avšak hrozně úzká, jedním klíčem se přidrží a druhým se povolí druhá matka a nemusí se do ničeho mlátit
Oproti E46ce, která má elektrickou vrtuli, která se snadno vyndá spolu s celou kazetou, to má E39 řešený úplně na kokot.