Určitě je lepší mít bezpečný auto (to pro mně znamená velký a těžký auto,nějaká hvězdička je mi ukradená...).
Víc jde ale o to jak člověk jezdí,nenechat se vynervovat a nechvátat.Když je prostě velkej provoz stejně nikdo nic neuchvátá a jestli někomu stojí těch pár minut za ty riskantní situace který na silnici při chvátání vytvoří,pak by neměl mít papíry.
Ale nic není samospásný,můžete mít třeba 7er a jak tu bylo řečeno,stačí naložená dodávka nebo nedejbože kamion a pak už je jedno jestli člověk umře v 7er nebo ve Favoritu,bohužel...
Určitě je lepší mít bezpečný auto (to pro mně znamená velký a těžký auto,nějaká hvězdička je mi ukradená...).
Víc jde ale o to jak člověk jezdí,nenechat se vynervovat a nechvátat.Když je prostě velkej provoz stejně nikdo nic neuchvátá a jestli někomu stojí těch pár minut za ty riskantní situace který na silnici při chvátání vytvoří,pak by neměl mít papíry.
Ale nic není samospásný,můžete mít třeba 7er a jak tu bylo řečeno,stačí naložená dodávka nebo nedejbože kamion a pak už je jedno jestli člověk umře v 7er nebo ve Favoritu,bohužel...
Jezděte opatrně.
To je pěkně napsané. A máš samozřejmě pravdu vidím kolonu desítek aut před sebou a vždy se najde magor co předjíždí a dojedeme do města a semafory stojí vedle mě ...
To video je strašný. Jak to rozstřelí na stovky střepů celé auto .... nechutné a jistě všichni mrtví...
jj je to přesně tak stejně sou všude křižovatky a na nich se setkáme takže zbytečně neriskovat! taky se cítím daleko bezpečněji v E39 než ve felicii nebo ve 4rkovém golfu!!
chlape a tobě přeji brzké uzdravení vůbec ti tohle nezávidím ale stát se to může každému znás nikdy nevíš jakého magora potkáš na cestě sou mladí a machrujou byli sme takoví všichni ale nekteří z nás to mají v hlavě v pořádku a někteří ne pak se stává tohle
JaraX píše:přesně tak, proč zbytečně riskovat v E39 když E38 je za stejny prachy
ty si až nenormálně vysazenej na 7er, jen malá příležitost a hned se po ní svezeš.....myslim že je jedno jestli potkáš malej osobák nebo 30tunovej tahač....E39 nebo E38 dopadnou podobně at' se ti to líbí nebo ne
JaraX píše:přesně tak, proč zbytečně riskovat v E39 když E38 je za stejny prachy
ty si až nenormálně vysazenej na 7er, jen malá příležitost a hned se po ní svezeš.....myslim že je jedno jestli potkáš malej osobák nebo 30tunovej tahač....E39 nebo E38 dopadnou podobně at' se ti to líbí nebo ne
Právě že tohle jedno není. Taková E38 by rozsekala tahač na hadry ...neblázni.
Jarax ti to vysvětlí ... E38 je prostě světové auto ... lepší výbavu a bezpečnost jinde nenajdeš.
JaraX píše:přesně tak, proč zbytečně riskovat v E39 když E38 je za stejny prachy
ty si až nenormálně vysazenej na 7er, jen malá příležitost a hned se po ní svezeš.....myslim že je jedno jestli potkáš malej osobák nebo 30tunovej tahač....E39 nebo E38 dopadnou podobně at' se ti to líbí nebo ne
no E38 je nesrovnatelně lepší jak e39, akorát že E38 už v dobrym stavu skoro nejde sehnat.
a s tou bezpečností si asi děláš prdel ne? nevím kolik jsi měl rozebranych E38 a E39, ale E38 je výrazně bezpečnější jak E39, ten rozdíl je asi jako E36 a E39, už kvuli vyrazně silnějším předním výztuham, nosníkům, a navíc pokud bouráš do osobáku, tak rozdíl 300kg ve váze auta je kurevsky poznat.
v tehle autech je dycky rozdíl, proto A8 je mnohem bezpečnější jako A6, a Sko je taky výrazně bezpečnější jako Ečko, tak to prostě je, ty auta sou navržený aby chránily lidi který dělaj těm automobilkám největší tržbu
jasně, proto je e46 bezpečnější jak E39 a E90 je bezpečnější jak E53 nebo jako E65.
doprdele ja viděl tolik crashu E38 to auto je prostě dělany na bourani
jenže vy kokoti se budete furt hadat, dělat ze mě debila, přitom je to jasny, to je jako tvrdit že fabie je bezpečnější než superb,
čekám kdy někdo začně řešit že je E60 bezpečnější jak E65.
JaraX píše:tak to prostě je, ty auta sou navržený aby chránily lidi který dělaj těm automobilkám největší tržbu
premyslim, jak do tehle brilantni uvahy zapadaji papirove supersporty z Italie za 2-5x tolik
Jarousku, uz nehul ty e38 plasty, prosim te
supersporty s tím nemaj co dělat, to jsou auta na zabavu, M3 v cabriu asi taky nebude zrovna bezpečna když pujde přes střechu, tam je bezpečnost jen kompromís, u aut jako je A8, S, 7 je přece jen bezpečnost na prvním místě
a E38 plasty nehulím, mam všude kužu pleteš si E38 a e39
řekl bych ,že 7er o proti E39 x faktorů který dělají 7er bezpečnější ...at už je to u 7er obvykle lepší výbava (více airbagů např.) tak i větší deformační zóny ....auto je těžší , větší většinou má taky V8 která o proti R6 toho víc pobere ....ale asi proti bočnímu nárazu vlaku to nepomůže...
Mam osobni zkusenost s havarii v E32. A mohu rici, ze nebyt toho, ze to byla 7er, nebyl jsem tu. Na tom aute je proste co deformovat
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Ale jasně že sedma je určitě lepší než třeba Fabie, nicméně proti výrazně tězšímu soupeři ani ona nepomůže. A poznámka k únavě materiálu a korozi je taky na místě.
tak nic budeme muset poslat proti sobě E38 a E39 jinak to prostě nezjistíme.
ideální když to bude 728i a 528i at je co srovnávat se stejným motorem.
Se střední výbavou a je to. Kdo se ujme hlavní role řidičů ?
Podle mě opravdu E38 ikdyž bude starší, tak vydrží aspon o 30procent více.
Jarax ty auta má rozebrané věřím že z něj mluví zkušenosti. Navíc E38 jsou bych řekl i ze silnějšího plechu, výztuhy , def. zony atd. zase o kus dál.
528i mám, ale nedám, a řídit ten crashtest taky odmítám . Asi to bude muset zůstat v teoretické rovině. U té sedmy bych řekl, že bude mít výhodu i v prosté hmotnosti, takže ta pětka při čelní srážce dostane k absorbování víc energie.
ty voe koukam co jsem rozpoutal... kucii nereste to! a podivejte tenhle vodkaz hele..hehe. ja dekuji tem nahore co me maj radi a hadat se E38 vs E39 je kokotina,jedine E65....