Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chyba einspritzanlarge e39 co to je
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
jestli čerpadlo v nádrži tak to není tak hrozný
origo stojí 6500 Kč, neorigo stojí 1800 Kč.
Je to měsíc co jsem ho měnil... příběh následující...
Zakoupil jsem čerpadlo podle OEM v shopu http://www.palivova-cerpadla.cz ... koupil jsem si čerpadlo za 1800 kč... ujel jsem na něj 1Km... JEDEN KILOMETR... a vyteklo mi do nádrže... z toho hliníkovýho válečku mi vyteklo to plastový víčko s těma hubičkama...
reklamace neuspěšná, že prý je mechanicky poškozeno (přijímají asi tedy pouze spirituální poškození
)
současný stav je čerpadlo za litr origo z vrakáče...
... a jak to začalo...? jednoduše... měl jsem dopravní čerpadlo taky pěknej sráč z polska... ten začal haprovat a přetěžoval mi to v nádrži... buch... měnil jsem obě...
a jak jsem na to přišel...? jednoduše... u 4000 otáček to začalo padat do nouzáku... pak u 3500, pak u 2000 ... a pak už to nejelo... jenom řvaly čerpadla...
konec příběhu

origo stojí 6500 Kč, neorigo stojí 1800 Kč.
Je to měsíc co jsem ho měnil... příběh následující...
Zakoupil jsem čerpadlo podle OEM v shopu http://www.palivova-cerpadla.cz ... koupil jsem si čerpadlo za 1800 kč... ujel jsem na něj 1Km... JEDEN KILOMETR... a vyteklo mi do nádrže... z toho hliníkovýho válečku mi vyteklo to plastový víčko s těma hubičkama...
reklamace neuspěšná, že prý je mechanicky poškozeno (přijímají asi tedy pouze spirituální poškození

současný stav je čerpadlo za litr origo z vrakáče...
... a jak to začalo...? jednoduše... měl jsem dopravní čerpadlo taky pěknej sráč z polska... ten začal haprovat a přetěžoval mi to v nádrži... buch... měnil jsem obě...

a jak jsem na to přišel...? jednoduše... u 4000 otáček to začalo padat do nouzáku... pak u 3500, pak u 2000 ... a pak už to nejelo... jenom řvaly čerpadla...
konec příběhu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
.. ale notak, snad nebude tak zle
je pravda že není moc obvyklé cpát do jednoho auta víc než dvě čerpadla /zláště z pohledu chronického octávkaře (to jen pro případ debilních poznámek béčkových mechaniků)
ale pořád je kopice těch vrakáčů (je to sice bez záruky, ale i já sám mám čerpadlo z vrakáče (po repasech 3 vstřiků, turba, komplet zadní náprava, komplet brzdy, kostka ABS a další jsem už neměl ani na rohlík a ejhle... i s tim z vrakáče to jede a pak až se zahojíš, tak koupíš nové...
v opačném případě platí to co každý nerad slyší... když chceš mít opici, je třeba mít na banán... staré auto není jen nafta a kapalina do ostřikovače...
ale z minulosti vím že se dá lecos i když na banán není 

je pravda že není moc obvyklé cpát do jednoho auta víc než dvě čerpadla /zláště z pohledu chronického octávkaře (to jen pro případ debilních poznámek béčkových mechaniků)
ale pořád je kopice těch vrakáčů (je to sice bez záruky, ale i já sám mám čerpadlo z vrakáče (po repasech 3 vstřiků, turba, komplet zadní náprava, komplet brzdy, kostka ABS a další jsem už neměl ani na rohlík a ejhle... i s tim z vrakáče to jede a pak až se zahojíš, tak koupíš nové...
v opačném případě platí to co každý nerad slyší... když chceš mít opici, je třeba mít na banán... staré auto není jen nafta a kapalina do ostřikovače...


aha a sakra tak ted se bojím koupit teda to neorigo. ale tak jsem se koukal to jsou nějaké nou name ale vem to tak že ses skoro dostal na cenu origo skoro. tak jsem zvědav
ale zase si myslím že meyle čerpadlo by bylo snad v pohodě
ale zase si myslím že meyle čerpadlo by bylo snad v pohodě
Pavel_Franta píše:jestli čerpadlo v nádrži tak to není tak hrozný
origo stojí 6500 Kč, neorigo stojí 1800 Kč.
Je to měsíc co jsem ho měnil... příběh následující...
Zakoupil jsem čerpadlo podle OEM v shopu http://www.palivova-cerpadla.cz ... koupil jsem si čerpadlo za 1800 kč... ujel jsem na něj 1Km... JEDEN KILOMETR... a vyteklo mi do nádrže... z toho hliníkovýho válečku mi vyteklo to plastový víčko s těma hubičkama...
reklamace neuspěšná, že prý je mechanicky poškozeno (přijímají asi tedy pouze spirituální poškození)
současný stav je čerpadlo za litr origo z vrakáče...
... a jak to začalo...? jednoduše... měl jsem dopravní čerpadlo taky pěknej sráč z polska... ten začal haprovat a přetěžoval mi to v nádrži... buch... měnil jsem obě...
a jak jsem na to přišel...? jednoduše... u 4000 otáček to začalo padat do nouzáku... pak u 3500, pak u 2000 ... a pak už to nejelo... jenom řvaly čerpadla...
konec příběhu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
tak kamaráde, mám pokračování
jak jsem psal tak jsem si koupil mrtku čerpadlo za 1800 kč která mi vytekla do nádrže....
nezminuju se o druhým, dopravním čerpadle pod řidičem... rovněž jsem totiž koupil mrtku...
a už je to tady! ... jezdím s ní 3 týdny... a defakto celou dobu si stěžuju na to že mi převodovka přestala řadit... joooo houby z voctem že nechce řadit... ona by asi i řadila, kdyby ovšem motor dostával dostatečný tlak paliva proto aby se mohl dostat s otáčkama výš, když už teda jasně plynem rozhoduju že chci jet rychle....
založil jsem na to topic a už ted vím že jediná odpověd bude at si dojedu na diagnostiku, která mi určitě řekne nízký tlak v palivové soustavě.
vůbec to nemá smysl kupovat z http://www.palivova-cerpadla.cz , stejně jako polský noname čerpadla (čerpadla která jsem po půlroce chodu z finanční tísně a blbosti začal měnit, ještě většími šity) ...
Dnes už vím, že kdyby nebyl hamyžnej a víc se plácnul přes místo kde nosim kapesník, tak bych byl spokojen a ještě bych asi ušetřil.

jak jsem psal tak jsem si koupil mrtku čerpadlo za 1800 kč která mi vytekla do nádrže....
nezminuju se o druhým, dopravním čerpadle pod řidičem... rovněž jsem totiž koupil mrtku...
a už je to tady! ... jezdím s ní 3 týdny... a defakto celou dobu si stěžuju na to že mi převodovka přestala řadit... joooo houby z voctem že nechce řadit... ona by asi i řadila, kdyby ovšem motor dostával dostatečný tlak paliva proto aby se mohl dostat s otáčkama výš, když už teda jasně plynem rozhoduju že chci jet rychle....
založil jsem na to topic a už ted vím že jediná odpověd bude at si dojedu na diagnostiku, která mi určitě řekne nízký tlak v palivové soustavě.
vůbec to nemá smysl kupovat z http://www.palivova-cerpadla.cz , stejně jako polský noname čerpadla (čerpadla která jsem po půlroce chodu z finanční tísně a blbosti začal měnit, ještě většími šity) ...
Dnes už vím, že kdyby nebyl hamyžnej a víc se plácnul přes místo kde nosim kapesník, tak bych byl spokojen a ještě bych asi ušetřil.
Přemýšlel jsem o čerpadle VDO za 3000,- s DPH tak jsem zvědav jak to dopadne
Pavel_Franta píše:tak kamaráde, mám pokračování
jak jsem psal tak jsem si koupil mrtku čerpadlo za 1800 kč která mi vytekla do nádrže....
nezminuju se o druhým, dopravním čerpadle pod řidičem... rovněž jsem totiž koupil mrtku...
a už je to tady! ... jezdím s ní 3 týdny... a defakto celou dobu si stěžuju na to že mi převodovka přestala řadit... joooo houby z voctem že nechce řadit... ona by asi i řadila, kdyby ovšem motor dostával dostatečný tlak paliva proto aby se mohl dostat s otáčkama výš, když už teda jasně plynem rozhoduju že chci jet rychle....
založil jsem na to topic a už ted vím že jediná odpověd bude at si dojedu na diagnostiku, která mi určitě řekne nízký tlak v palivové soustavě.
vůbec to nemá smysl kupovat z http://www.palivova-cerpadla.cz , stejně jako polský noname čerpadla (čerpadla která jsem po půlroce chodu z finanční tísně a blbosti začal měnit, ještě většími šity) ...
Dnes už vím, že kdyby nebyl hamyžnej a víc se plácnul přes místo kde nosim kapesník, tak bych byl spokojen a ještě bych asi ušetřil.
Tak ono i tady určitě platí, že je kvalita a kvalita. I v druhovýrobě se dají najít totální mrdky a nemusí to být z Číny... Bohužel nebo bohudík, nejlepší je prostě originál. Nejlépe nechat udělat a máš na to záruku.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Oni jsou podavaci čerpadla rozebíratelná ? Občas, tak 1x za 1000km se mi chyba tuším 1255 s hlášením "vstřikování" také objeví. 1255 je nizký tlak paliva na vstupu do palivového filtru, tak počítám, že jedno z čerpadel již trochu propouští a ideální by bylo ho přetěsnit což by nebyl problém pokud to jde rozebrat a není to plastový válec, který lze rozebrat jen kladivem .
Teoreticky by to mohlo být i ucpané sejtko v nádrži, tušíte kudy se k němu dostanu?
Teoreticky by to mohlo být i ucpané sejtko v nádrži, tušíte kudy se k němu dostanu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 29.03.2012 00:00
čau... tak asi jedinej já se tu nebojím zeptat...
čerpadlo jestlije rozebiratelné...? Z mého pohledu na kupící se hromadu netlačících laciných čerpadel, mám pocit že jediné čerpadlo které se v mém autě dá rozebírat, je vysokotlaké common rail. Zbytek vypadá rozebiratelně také, ale ten proces asi bude nevratný

čerpadlo jestlije rozebiratelné...? Z mého pohledu na kupící se hromadu netlačících laciných čerpadel, mám pocit že jediné čerpadlo které se v mém autě dá rozebírat, je vysokotlaké common rail. Zbytek vypadá rozebiratelně také, ale ten proces asi bude nevratný
