Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dobijeni e60
Zdravim vsechny,
uz treti den za sebou, vzdy kdyz rano nastartuju tak to po chvilce hodi hlasku dobijeni. Dobiji to jen +-11,6V. Cca po deseti minutach kontrolka zhasne a dobijeni vyskoci az na +-15,3V a tak uz to zustane cely den a takto se to opakuje zase s ranim startem. Alternator byl menen asi pred ctyrmi mesici (repas). Napada nekoho neco?? Diagnostika nic. Diky.
uz treti den za sebou, vzdy kdyz rano nastartuju tak to po chvilce hodi hlasku dobijeni. Dobiji to jen +-11,6V. Cca po deseti minutach kontrolka zhasne a dobijeni vyskoci az na +-15,3V a tak uz to zustane cely den a takto se to opakuje zase s ranim startem. Alternator byl menen asi pred ctyrmi mesici (repas). Napada nekoho neco?? Diagnostika nic. Diky.
Treba vymeniť regulátor alternátoraabaton12 píše:Zdravim vsechny,
uz treti den za sebou, vzdy kdyz rano nastartuju tak to po chvilce hodi hlasku dobijeni. Dobiji to jen +-11,6V. Cca po deseti minutach kontrolka zhasne a dobijeni vyskoci az na +-15,3V a tak uz to zustane cely den a takto se to opakuje zase s ranim startem. Alternator byl menen asi pred ctyrmi mesici (repas). Napada nekoho neco?? Diagnostika nic. Diky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: ned 05.08.2007 00:00
- Bydliště: So(c)kolov
- Klubové ID: 2206
Já měl právě v háji regulátor a projevovalo se to tak, že mi cca každých 14dní auto z ničeho nic při jízdě začalo hlásit, že je slabá baterie, začalo postupně odpojovat všechny jednotky, ale nikdy to nezahlásilo, že by altík nedobíjel. Samozřejmě projev může být asi různý.
Nevýhoda je, že e60ka má regulátor řízenej jednotkou a nedá se samotnej při demontovaným altíku klasicky změřit, jestli je good. Existuje měřák, kterým to lze, ale stojí cca 15tis a v okrese ho nevlastní ani jeden z autoelektrikářů, dokonce ani v BMW.
Proměř, nebo nech proměřit ostatní díly altíku, když budou všechny cajk, kup novej regulátor. Origo stojí cca 2700,-, v druhovýrobě stejně nebo víc.
Jak psal Snejk, IBS senzor by to taky mohl dělat, ten je na mínusovým kabelu od baterky. Půjč si ho od někoho na zkoušku, nebo kup třeba na vrakáči, tady se určitě někdo najde, kdo ho budemít na prodej
Nevýhoda je, že e60ka má regulátor řízenej jednotkou a nedá se samotnej při demontovaným altíku klasicky změřit, jestli je good. Existuje měřák, kterým to lze, ale stojí cca 15tis a v okrese ho nevlastní ani jeden z autoelektrikářů, dokonce ani v BMW.
Proměř, nebo nech proměřit ostatní díly altíku, když budou všechny cajk, kup novej regulátor. Origo stojí cca 2700,-, v druhovýrobě stejně nebo víc.
Jak psal Snejk, IBS senzor by to taky mohl dělat, ten je na mínusovým kabelu od baterky. Půjč si ho od někoho na zkoušku, nebo kup třeba na vrakáči, tady se určitě někdo najde, kdo ho budemít na prodej

Ahoj, IBS mám na prodej jeden já, pravě jsem ho vyměnil a zjistil že tím to není, u mě. Projevuje se mi to tak že pokud nechám klíček cca 2minuty v zapalování, tak se mi rozsvítí oranžová baterie, auto startuje normálně ale nefunguje regulátor ventilátoru pouze do 4 tého stupně... Když jsem IBS odpojil tak vše fungovalo normálně, ale zase semi stalo že jsem po týdnu ježdění bez IBS nenastartoval, asi to nekorektně dobíjelo jezdím převážně město..... tak jsem si řekl že IBS je včudu, novej s redukcema stál 4.700,- ale tím to není
nějak si s tím nevím rady, ale jeden IBS funkní mám....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: ned 05.08.2007 00:00
- Bydliště: So(c)kolov
- Klubové ID: 2206
MUF_IV píše:Ahoj, IBS mám na prodej jeden já, pravě jsem ho vyměnil a zjistil že tím to není, u mě. Projevuje se mi to tak že pokud nechám klíček cca 2minuty v zapalování, tak se mi rozsvítí oranžová baterie, auto startuje normálně ale nefunguje regulátor ventilátoru pouze do 4 tého stupně... Když jsem IBS odpojil tak vše fungovalo normálně, ale zase semi stalo že jsem po týdnu ježdění bez IBS nenastartoval, asi to nekorektně dobíjelo jezdím převážně město..... tak jsem si řekl že IBS je včudu, novej s redukcema stál 4.700,- ale tím to nenínějak si s tím nevím rady, ale jeden IBS funkní mám....
..a jak starou máš baterku? Máš správně nastavenou hodnotu baterie? Musí se po výměně nastavit přes diag. hodnota Ah, když teda dáváš jinak silnou.
U E60 je progresivní nabíjení, kolikrát mně to po startu vyleze až k 15 voltům a postupně to klesne k 13,8
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Baterka byla cca rok stara, ale zajel jsem do BMW rekl ze je skoro nova at ji nakodujou, rekl bych ze to mozna dela presne od toho, to me zcela nenapadlo, ze by vadilo ze litala cca 7 mesicu v jinem aute a pak jsem ji tam dal a rekl ze je novastallker píše:MUF_IV píše:Ahoj, IBS mám na prodej jeden já, pravě jsem ho vyměnil a zjistil že tím to není, u mě. Projevuje se mi to tak že pokud nechám klíček cca 2minuty v zapalování, tak se mi rozsvítí oranžová baterie, auto startuje normálně ale nefunguje regulátor ventilátoru pouze do 4 tého stupně... Když jsem IBS odpojil tak vše fungovalo normálně, ale zase semi stalo že jsem po týdnu ježdění bez IBS nenastartoval, asi to nekorektně dobíjelo jezdím převážně město..... tak jsem si řekl že IBS je včudu, novej s redukcema stál 4.700,- ale tím to nenínějak si s tím nevím rady, ale jeden IBS funkní mám....
..a jak starou máš baterku? Máš správně nastavenou hodnotu baterie? Musí se po výměně nastavit přes diag. hodnota Ah, když teda dáváš jinak silnou.

Hmm, tak dobrý, přehodil jsem baterku za novou, povrtal se v DISu a nakodoval ji...a auto šlape, tak to by mě zajímalo co tam hoši v tom CARTECU udělali.... fakt to dělá divy, ten MPM bude asi pekná mrcha, řekl bych že se mi neuspávala nějaká jednotka a proto to haprovalo... dokonce to i " živeji startuje"...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob 17.11.2012 01:00
- Bydliště: Prostějov
- Klubové ID: 3208
Cau chlapi ja mam podobnej problem mel sem v aute co sem koupil cca rok baterku a rekli mi ze je spatna že nemá označení ag a svítily mě kontrolky bagu a pasy. V patek mě tam dali novou nějakou vartu za 6ku. kontrolky pomazali a v patek to bylo dobry. V sobotu ráno sem to nakopl a problem byl spet. A ještě se mi rožla červeně na budikách baterka a na monitoru to psalo porucha dobíjení. Tak nevím co stím.