
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
demontáž vstřikovacího čerpadla E39 525Tds
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Přitáhni si k bloku čerpadlo jen zlehka jedním šroubem, nastartuj a poklepem kladivem přes třeba dřěvěnej špalík přiklápěj čerpadlo k motoru, jakmile uslyšíš že zvuk motoru jakoby ztvrdnul tak čerpadlo vrať zlehka poklepem trochu zpět, aby ten tvrdší zvuk zmizel. Utáhni čerpadlo a můžeš vyrazit
Jak píše Beny, i skoro hluchej to naladí

Tak jsem to udělal dneska ráno
Vzal jsem si delší kovovou tyč, vzepřel jí mezi motor a čerpadlo a lehce s ním pootáčel. Podle hluku a hlavně kouře. Sice nejlíp startovalo čerpadlo hned u motoru, ale byl to kouřovod
Takže jsem předvstřik ubíral, od motoru. Trošku huř startuje, tak během 2 sekund. ale je tichej a skoro nekouří. Mám to v garáži, takže i malej kouř poznám.
Paráda


Paráda

Je to v prčicích... :/ Jede to dobře, ale zvuk je špatnej, není pravidelnej.
Zespod z motoru jde pravidelnej zvuk, ale zvršku né.
S většíma otáčkama je tam až kovově tukající zvuk. Vůbec mě nenapadá co s tím.
- čerpadlo je nastavené skoro najmenší předstřik co to šlo. Ještě s ním můžu zpátky, ale pak to kouřilo.
- Rozvody jsou přesně nastavené, v pravo u sání a vstřiků jsem podložil přípravek o 4,5mm
- ještě mě napadá že by nešel některej válec ale jak to poznám ?
obávám se že přez 20 hodin práce to půjde nakonec do servisu :/
Zespod z motoru jde pravidelnej zvuk, ale zvršku né.
S většíma otáčkama je tam až kovově tukající zvuk. Vůbec mě nenapadá co s tím.
- čerpadlo je nastavené skoro najmenší předstřik co to šlo. Ještě s ním můžu zpátky, ale pak to kouřilo.
- Rozvody jsou přesně nastavené, v pravo u sání a vstřiků jsem podložil přípravek o 4,5mm
- ještě mě napadá že by nešel některej válec ale jak to poznám ?

obávám se že přez 20 hodin práce to půjde nakonec do servisu :/
tak jsem to nahrál, ale kvalita je bídná :/
http://www.ulozto.cz/xMjw4h1/video0002-3gp
v půjce videa přidám plyn na cca 1500 otáček a držím ho stále stejně.
Ale myslím že z toho nic nepoznáte
http://www.ulozto.cz/xMjw4h1/video0002-3gp
v půjce videa přidám plyn na cca 1500 otáček a držím ho stále stejně.
Ale myslím že z toho nic nepoznáte

Keď už je tu toľko o tom čerpadle, mám jeden dotaz. Nevie niekto poradiť ako pretesniť holender s káblami na čerpadle? Slzí mi tade nafta. Sú tam 4 skrutky, ktoré sa dali pritiahnuť asi o 1/4 otáčky, ale nepomohlo to. Čerpadlo by som nechcel vyberať, ale neviem ako sú tie káble v čerpadle pripojené, je tam nejaký konektor?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Když si koupíš nové těsnění tak tam je přímo papír jak to utáhnout,osobně to dotahuju max na 140Nm, protože nové šrouby nekupuju a víc mám strach.JanV píše:Mám na vás docela zásadní dotaz![]()
Jakej je utahovací moment na šroubech hlavy ?
A podařilo se vám někde sehnat tu torx-ovou matici na tyhle šrouby ? 14" je malá, 16" má vůli a 15" se prej nevyrábí... :/ Jako pujde to tou 16" ale je to prasárna...
dík
Je tam torx E14-koupíš ho v každém lepším železářství nebo autodílech,normálním ořechem utahovat hlavu je fakt prasárna, ořech 15mm se vyrábí úplně normálně a je v každé lepší i čínské golasadě.Momentálně jsou v nabídce sady,kde jsou ořechy upravené jak na normální šrouby tak na torxy, ale hlavu jsem s tím ještě neutahoval, na ostatní věcy to stačí v pohodě.
Asi to tak bude, ale kým budem musieť pretesniť celé čerpadlo rád by som vyriešil aspoň toto a neviem, či tam niečo nepokazím, keď to budem dávať dole. Preto by som rád vedel ako sú drôty pripojené, je tam konektor, dá sa jednoducho dať dole? Aké je tam tesnenie, nejaký O-krúžok, alebo špeciálny výlisok? Neexistuje k tomu nejaký obrázok zostavy? V ETK-čku som nič nenašiel. Vieš mi s tým pomôcť?beny-maser píše:počítej s tím ,že budeš muset přetěsnit celé čerpadlo,když přetěsníš pouze tohle tak za 14 dní budeš dělat další,ta guma je tam už tvrdá jak plast.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob 13.10.2012 00:00
Tady je ten můj, je to včetně rozměrů:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=