mám takový zvláštní problém s palivoměrem na mojí E39 540iat 16 týden 1998 - čili před fl. Příjdu ráno k autu, všecko studeny, otočím klíčkem a palivoměr ukazuje něco kolem 15litru v nádrži. jedu na benzinku natankuju ze pětikilo, ukazuje něco málo pod 30litrů, jedu 40km během kterých postupně palivoměr vyleze někam ke 37litrů!benzin mi tedy neubývá ale přibývá!!odstavím auto na 4hodiny, přijdu, otočím klíčkem a ukazuje zase jen okolo 16litru!což je blbost, protože těch 40km jsem jel klobouka, dle bc za 9.5l/100km! cestou zpatky mi to pomalu zase vyleze přes 30litru. odstavim to jen na chvilku u krámu - jen skočím pro rohlíky a hned zase jedu a spadne to na cca 20litru v nádrži!
nechápu to. je tu prosím někdo, kdo ví jak je ta nádrž udělaná a kdo mi vysvětlí jak to v ní funguje? já vím jen asi tolik, že jsou vpodstatě dvě nádrže, dva plováky, ale jen jedno čerpadlo. je to tak? jak je tedy řešeno vyrovnání hladin v těch dvou nádržích? je tam nějaký přepad, nebo jak to funguje?
vlastně se mi to dycky chová tak, že mi během jízdy nějakou dobu přibývá palivo a pak začne klesat.a po odstavení třeba přes noc, je tam klidně i o deset litrů méně než při vypnutí. jsem z toho nervozní protože nevím tedy kolik tam toho je.
pročetl jsem tady forum a něco takové jsem ale nenašel. všichni řeší, že jim to ukazuje nesmysly, ale ne že by se to měnilo v průběhu jízdy směrem nahoru. nebo jsou V8 od bmw tak usporné, že mají zápornou spotřebu?

díky moc všem za každou radu.