Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW E60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#21 Příspěvek od Teddy »

Budou ti časem chybět koně. Ovšem komu ne že? :-) Já jsem koupil třílitr a jsem rád. Mohlo by to bejt ještě silnější. To auto je strašně těžký a převody dlouhý.

Spotřebu budeš mít stejnou u 2.5 jako u 3.0. Pořizovací cena je +- stejná. Vůbec bych to neřešil a šel do 3.0

P.S.
jestli chceš bavo, aby ti ho všichni záviděli, tak je fuk co v tom bude za motor.
jestli chceš bavo, protože to jede, tak kup to nejsilnější, co jde. 8)
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#22 Příspěvek od Tecto »

A pokud chceš něco bezúdržbovýho, jezdi na kole :D
Záleží na stavu auta. Jak naletíš, tak je jedno, co máš za motor a budeš si rvát vlasy
Neexistuje správná odpověď.
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#23 Příspěvek od m.deejay »

Berserg píše:Skvělý vlákno. Pánové uvažuji o E60 v 2.5d. Slyšel jsem, že je dobrý motor a že není o tolik slabší (na silnici-pocitově) než 3.0d. Porposím o zkušenosti s tímto motorem v kombinaci s manuální převodovkou. Díky...


Mám 530d 160kW přes 2,5 roku a jsem spokojenej. Na normální ježdění to stačí bohatě-výborná akcelerace při předjíždění aut. V čechách se stejně moc rychle jezdit nedá, vzhledem ke kvalitě silnic takže i snad zbytečný kupovat něco silnějšího. Spotřeba podle stylu jízdy-Chorvatsko jsem jel s průměrem 6,6,běžný cestování po čr(okresky) kolem 7,5, kratší trasy do 8,5.
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#24 Příspěvek od Filozof »

Kup si 550i s LPG a budeš spokojenej. Pokud bude motor v pořádku je to raketa a jezdí levně a možná levněji jak 3litr nafta. Protože nafta potřebuje dražší spotřebák a ostatní jak benzín. A když budeš jezdit za 13-15L LPG pruměrně tak jsi na tom stále líp jak s 3litrem.

5litr V8 - 270KW je fakt luxus co do BMW patří a ten zvuk motoru je prostě parádní oproti naftě neporovnatelný a výbava většinou takového auta je uplně někde jinde.
Budeš mít usměv a nadšení pokaždé když otočíš klíčkem.... :twisted:
Z nafty budeš nadšenej první měsíc a to jen z kroutáku který je fakt pěkný a pak si zvykneša budeš to brat normálně.

Něco takového 8)
Musíš si do takového auta vlezt a zařídit si abys pochopil o čem to opravdu je.
PAk si obejdi ostatní auta BMW e60 a uvidíš ten obrovskej rozdíl.

A nejen motor i ta výbava je prostě úžasná.
To člověk pochopí až to má, že ostatní jezdí v holotách ve srovnání s tímto ... :D

http://auto.bazos.cz/inzerat/27495483/B ... al-LPG.php
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#25 Příspěvek od m.deejay »

Jo, 550i je prostě to nejlepší co lze v E60 mít (kromě M modelu). Taky by se mi to líbilo,ale bývá problém to sehnat za rozumný peníze a komplet v mpaketu. Jinak super ! :)
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#26 Příspěvek od chip »

M-paket se nechá i dodělat. Jinak je asi jasné, že jich není jako 530d, ale kdo si počká, ten se .....
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#27 Příspěvek od Teddy »

Když se vrátíme k původnímu dotazu zda 2.5, nebo 3.0, tak já bych rozhodně volil 3.0.

Spotřeba bude stejná, náklady na údržbu taky a ty koně navíc určitě uvítáš. auto je fakt dost těžký.

Jen, jak tu zaznělo bacha na stav auta. To rozhodne, jestli budeš mít kasičku, jako já, nebo jestli budeš mít spolehlivý auto. :)
Berserg
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: pát 23.07.2010 00:00
Bydliště: Prostějov

#28 Příspěvek od Berserg »

ted mám 39ku s 2,8 a koníkama mi to bohatě stačí. Navíc auto s 5,0i vážně nechci. To bych musel mít plat s jednou nulou navíc. Tu v naftě bych bral jako takové lepší rodinné vozidlo. Jen sem chtěl vědět, jestli je ta 2,5d stejně spolehlivá jako 3,0d atd...
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

#29 Příspěvek od klimsonn »

možná by nebylo špatné si pročíst tento topic
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909

sám jsem měl e60 dokonce s logic 7 a dynamic drivem což se jen tak nevidí.
Pak jsem potkal na silnici autobus a začal přemýšlet co si koupím znovu. A za stejné peníze jsem koupil 745Li a dal do plynu. Ted jezdím za 2,3 Kč/Km ale uplně s jiným konfortem. Takže tak trochu mluvím z vlastní zkušenosti.
Protože je rozdíl dát 200k za auto skoro bez výbavy a 200K s výbavou.
Nicméně je to na každým kdo jaký má vkus. :wink:

PS: píšu to sem jen proto, že spoustu lidí nemá představu o 7er nebo 5er
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#30 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

No jo, ale 200 tisíc to je rozpočet tak na lepší motorku
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Jendix »

Berserg píše:ted mám 39ku s 2,8 a koníkama mi to bohatě stačí. Navíc auto s 5,0i vážně nechci. To bych musel mít plat s jednou nulou navíc. Tu v naftě bych bral jako takové lepší rodinné vozidlo. Jen sem chtěl vědět, jestli je ta 2,5d stejně spolehlivá jako 3,0d atd...


ty motory jsou v obou případech skoro stejný.. akorát u předfaceliftu je jiná klika s menšim zdvihem a delší ojnice.. u hlavy si nejsem jistej.. podle mě je stejná.. 2,5 je opravdu 2500ccm.. je pak i jiný turbo..

u faceliftu jsou motory i střeva prakticky identický.. 2,5 je objemově 3000ccm, rozdíl je jestli se nepletu ve vstřikách a tlaku čerpadla..

co se spolehlivosti týče.. bude to na stejno..


jinak ten benzín špatnej nebude.. ale když si vemu jakej to je mamutí motor.. ještě k tomu VVT a jiný kravinky.. to ta nafta je daleko jednoduší.. navíc ten řadovej šestiválec zná relativně dost lidí.. u V8 už tomu tak neni.. ono se tam toho zase až tolik nesype.. ale když už.. tak..
jinak o plynu do 550i jsem čet na německých forech a neni to uplně sranda.. jednak neni moc lidí co s tim má zkušenosti a dokáže to odladit.. co se spotřeby plynu týče.. je to pak spíš kolem 16-18litrů.. nehledě na to že je motor malinko víc teplotně zatíženej.. nedoporučuje se pak provoz na dálnici 250+ :-D

osobně si myslim, že 525D na běžný ježdějí stačí.. jel jsem i 520D a taky nejede špatně.. je to trochu o prioritách.. někdo holt radši trochu klidnější styl jízdy... jinej si radši koupí 535D.. osobně mám 525D a na jízdy po městě a na popojíždky nepoznáš rozdíl mezi čtyřválcem, možná je dokonce i čtyřválec trochu výhodou že neni tak nevyužitej.. pokud jezdíš často dálnici, tak ten 530D oceníš..
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#32 Příspěvek od chip »

Jako já mám rád taky klidnej styl jízdy, ale zároveň mám rád, když to táhne jak hovado :twisted:
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#33 Příspěvek od Tecto »

Přesně tak. Stačí 3.0 a benzin k tomu a máš ideální auto.
Jen když si koupíš N53 tak k tomu rovnou kup vt. čerpadlo a olejové čerpadlo a budeš mít klid.
Jo a jak to koupíš, tak hned vyměnit olej v automatu!!!!!
Každopádně k ceně auta připočti tak 15% ceny na opravy a budeš OK.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#34 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Hojte mám dotaz ohledně aut. převodovky v E60 (525i a 530i) předface vs. poface. Poznám to tak že předface má takovej ten obří kůl, kdežto poface ten osvětlenej selektor ? :)

A ještě řazení / pádla pod volantem k tomu jde dodělat, nebo to (ne)má cenu shánět (funkčnost)? Dík.
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#35 Příspěvek od Tecto »

Vážený kolego,
K vašim dotazům bych napsal asi toto:
- před fecelift - straší typ řadičky
- LCI (poface) - nový volič
- převodovka na 100% jiná
- NIC BYCH TAM NEDODĚLÁVAL GOODNESS SAKE!!! - to můžete jedině poku...vit
- pokud bych chtěl pádla, hledal bych s pádlama
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#36 Příspěvek od Lennox »

Tecto píše:Vážený kolego,
K vašim dotazům bych napsal asi toto:
- před fecelift - straší typ řadičky
- LCI (poface) - nový volič
- převodovka na 100% jiná
- NIC BYCH TAM NEDODĚLÁVAL GOODNESS SAKE!!! - to můžete jedině poku...vit
- pokud bych chtěl pádla, hledal bych s pádlama


No já nevím co je na těch pádlech tak fantastickýho. Já jsem rád, že nemusím řadit, řazení mě vždicky tak akorát sralo. :lol:
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#37 Příspěvek od Tecto »

Přesně . . . .
Buď jsem závodník, koupím s trojku kupéčko v manuálu
nebo si koupím pětkovou limuzínu a užívám si eleganci a jemnost 6-ti kvaltu
Je to PŘEDEVŠÍM limuzína ať se to komu líbí nebo ne.
Na pádla bych se . . .
Chceš řadit - tak manuál
Chceš komfort - automat
pádla jsou prasopes - DTM to stejně nebude.
Howk.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#38 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Tecto píše:- převodovka na 100% jiná

Převodovka je stejná (ZF 6HP26Z), akorát je tam udělaný nouzový odblokování lankem
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#39 Příspěvek od Lennox »

Tecto píše:Přesně . . . .
Buď jsem závodník, koupím s trojku kupéčko v manuálu
nebo si koupím pětkovou limuzínu a užívám si eleganci a jemnost 6-ti kvaltu
Je to PŘEDEVŠÍM limuzína ať se to komu líbí nebo ne.
Na pádla bych se . . .
Chceš řadit - tak manuál
Chceš komfort - automat
pádla jsou prasopes - DTM to stejně nebude.
Howk.


Máš pravdu v 5er automat bez debat. Já osobně bych ho bral do všeho i do E46ci nebo E92. :)
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#40 Příspěvek od Tecto »

LCI = v podstatě jiná převodovka
Nelze kombinovat, ani zaměnit - tečka, akorát neakorát
Odpovědět