
a... povedlo se
je to relativne komplikovany a tak kdyz to nekdo bude menit nebo vyndavat, rad se podelim o me poznatky

30.04.2002 : pokec na zadost nize :
vymena cerne "pseudo kozene" cerne veci ktera je kolem radicky a je na ni stahovani oken a vystrazny blinkry
faze 1 (soft demontaz u radicky):
oddelat: radicku, to kolem radicky, spinace stahovani oken, spinace vystraznejch blinkru, palubni comp, vanicku pod palubnim compem (pokud mate imobiliser a alarm, tak bacha at si nevytrhnete draty), oddelat draty ze zapalovace, "zaslepky" s diodkama prip. imobilizerem
subfaze 1.1 (soft demontaz u rucky):
oddelat: oba popelniky (pod nima je celej ten stredovej panel prisroubovan (2x sroubu drzi celej panel, 2x sroub ma kazdej popelnik)
demontaz: stredoveho panelu a posunuti co nejdal dozadu !!
subfaze 1.2 (soft demontaz pod volantem):
oddelat cely spodni dil co je pod volantem
subfaze 1.3 (hard demontaz u kastliku):
nejlepe oddelat cely kastlik (s tim jsem se ale nesral a radsi jsem pouzil trosku sily abych se k tomu sroubku (1-2x) dostal

faze 2 (hard demontaz panelu u radicky):
odsroubovat cca 6-8 sroubku, ktere ten cerny mensi dil drzi na tom velkem ktery vede od nohou az k dilu u rucky (2x nahore, chyceno k palubce, 4x po stranach a jeden nebo dva jsou tam kde je vystrazny blinkr. k jednomu z tech sroubku se ale neda dostat (opet nejaky dement :ucta: vysokoskolsky


faze 3 (hard demontaz dilu od nohou az k rucce):
jednim sroubkem je to chycene tam kde jste jiz oddelali dil pod volantem, dvema je to u kastliku ! (ja pouzil trosku sily, abych to odehnul a odsrouboval (kastlik se mi vyndavat nechtelo)) :: bacha je to z nejake peny, takze at to NEZLOMITE !! ::
a jeden sroubek je v napojeni na dil u radicky
-------
kdyz se zda ze jsou vsechny sroubky pryc, tak prichazi faze nadavek na skvele inzenyry a faze silnych rukou

: dil u rucky co NEJDAL dozadu, protoze dil ktery vyndavame je zakahly pod nim..., kdyz se podari "odklesnout" je pulka hotova
dalsim docela kritickym mistem je fukar vzduchu u spolujezdce a kastlik.. tam bacha dost to tam drzi a je to fakt "vymyslene" (zaklesnuto za fukarem a zestrany a zevnitr za kastlikem...) proste bajo
pak uz to jde vyndat a konecne se muzeme dostat ke sroubku, ktery byl tak vtipne za trubkou ramu palubky
-------------
kdyz jsem to vyndal cely, tak jsem zjistil, ze ten velky dil je bez toho cernyho celkem "malatny" tak jsem po vymene poradne prisrouboval oba k sobe, aby to udelalo "pevny" a cele to vracel zpet....
postup muze byt tedy i takovy, ze se vykaslete na sroubky spojujici "maly s velkym" a vyndate to cele, ale prace je s tim stejna...
----------------------------------
(TIS jsem v ty dobe nemel (a nevim jestli pomuze vic), takze tohle je muj postup, ktery mi umoznil nic neznicit ale vsechno vymenit...)
vsechna :ucta: dalsimu z dementnich inzenyru u bmw
