Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
sport. výfuk a zvuk
Si to auto nejdriv zvedni a podivej se jak vypada zespod, asi budes prekvapenej... Dostat tam 2 laufy (ktery budou mit objem a tim padem utlum) je dost narocny (Klakson vi co a jak, tak se poptej jeho). A nez budes cokoliv kupovat, zvaz jakej budes mit vlastne MOTOR, protoze to rozhodne nebude 1.6i 

“Ability is what you're capable of doing.”
ah zooo.... vejfal a koncovka je rozdil, ale budiz... dve jsou cool
jedna je levnejsi a nebudes muset rezat plast ve spodku narazniku (ale jde to uplne v klidu). Jinak 2 a 2 po stranach rulez!!!(z cehoz se asi zapotis, protoze to neni easy to do, aby byly fcni) Nebo to vyzen pred zadnim kolem ven a la "macho usa kary" rozhodne udelas dojem:-)

“Ability is what you're capable of doing.”
Originál zaslal Hanz
[B]Si to auto nejdriv zvedni a podivej se jak vypada zespod, asi budes prekvapenej... Dostat tam 2 laufy (ktery budou mit objem a tim padem utlum) je dost narocny (Klakson vi co a jak, tak se poptej jeho). A nez budes cokoliv kupovat, zvaz jakej budes mit vlastne MOTOR, protoze to rozhodne nebude 1.6i![]()

kdysi jsem se Klaksona ptal jestli by to nechtel udelat taky jednou pro me

odpoved byla : "Ani za milion eur" :mhehe:
Mno,pokud jej maji,stoji kolem 5k, jeden maj ted na Kutnohorsky v Praglu,ale jen konec a novej,takze taky za 5k.
btw- jak vyresis lambdy?Hadam,ze to upalis vepredu ve svodech jak jsou 4-2-1 tak na 2-1 fiknes a navaris.328 ma 2 lambdy, tak tam das tu z iSa a jednu zadelas nebo jinac?Budes to zas vyvadet do stran nebo nechas ten origo koncovej tlumic?Celkem me to zajima,protoze je to jednodussi nez si zase hrat s kolenama,plechem,sitem,trubkama a vatou:-).
btw- jak vyresis lambdy?Hadam,ze to upalis vepredu ve svodech jak jsou 4-2-1 tak na 2-1 fiknes a navaris.328 ma 2 lambdy, tak tam das tu z iSa a jednu zadelas nebo jinac?Budes to zas vyvadet do stran nebo nechas ten origo koncovej tlumic?Celkem me to zajima,protoze je to jednodussi nez si zase hrat s kolenama,plechem,sitem,trubkama a vatou:-).
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Hanz
[B]Mno,pokud jej maji,stoji kolem 5k, jeden maj ted na Kutnohorsky v Praglu,ale jen konec a novej,takze taky za 5k.
btw- jak vyresis lambdy?Hadam,ze to upalis vepredu ve svodech jak jsou 4-2-1 tak na 2-1 fiknes a navaris.328 ma 2 lambdy, tak tam das tu z iSa a jednu zadelas nebo jinac?Budes to zas vyvadet do stran nebo nechas ten origo koncovej tlumic?Celkem me to zajima,protoze je to jednodussi nez si zase hrat s kolenama,plechem,sitem,trubkama a vatou:-).
no jednoduše, ten kousek s lambdou tam nechám, no a pak je to o nervech jak si se mnou budou hrát :mhehe: chci předělat jenom ten střední díl, jinak to vzadu zůstane stejný
??? 328 ma 2 vetve, ktery jdou od svodu dozadu... iSo ma jednu vetev, na ktery je ta lambda... nechces snad udelat: svody do jednoho a lambda(nechat stavajici)na to rozdvojka a 2 vetve?
To uz mi fakt prijde lepsi to s tim rozdelenim pred spojenim do 1 roury a poreseni ty lambdy...
To uz mi fakt prijde lepsi to s tim rozdelenim pred spojenim do 1 roury a poreseni ty lambdy...
“Ability is what you're capable of doing.”
kazdej valec ma mit svoji vetev(v idealnim pripade,ted maji jednu spolecnou,kdyz tam das z 328 budou mit dva valce spolecnou,takze better), vsechny vetve museji byt stejne dlouhe(to budou),kvuli nevyrovnanosti tlaku ma byt potrubi delene do vetvi propojene malym tunelem(to je uz na 328 normalne)... takze bych se toho nebal
))
PS: jedine si delam starost o tu lambdu, ze je delana na urcitej prutok plynu a ted bude mit k dispozici jen 1/2 mnozstvi...

PS: jedine si delam starost o tu lambdu, ze je delana na urcitej prutok plynu a ted bude mit k dispozici jen 1/2 mnozstvi...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
no vidíš, to taky, ale s těma větvema nemáš zase až tak pravdu, jde o to že ten plyn se musí v určitým místě zpomalit aby v momentu kdy se zavírá výfukový ventyl a otevírá sací ventil nedošlo k odsávání spalovací směsi, proto musí mít každý typ motoru přesně spočítanou délku svodů, jinak by to ztrácelo ten efekt a bylo by jedno jestli tam je litinovej odlitek nebo tyhle stejně dlouhý svody. Proto tam je ten trychtíř na konci těch svodů, jinak samo sebou čím širší je potom ten zbytek potrubý na bo čím víc jech tam je tím líp. S takovou úpravou co jsi myslel ty by se musela poštelovat i elektronika a na to já fuckuju, to už by moc koštovalo.
Ty vole už mě bolej prsty, asi jsem chytil DaFovu nemoc.
Ty vole už mě bolej prsty, asi jsem chytil DaFovu nemoc.