Ale s tim servem ma Shrek pravdu, ja mam uplne stejnej problem taky u nadupany 1,6-ky:D . A s tim vyvazenim je to asi tak ze 6-ti val s je asi tak dvakrat tezssi nez muj zminenej nadupanej motor:D . (ale uz je to tak)
Originál zaslal lubosh [B]:) Ale s tim servem ma Shrek pravdu, ja mam uplne stejnej problem taky u nadupany 1,6-ky:D . A s tim vyvazenim je to asi tak ze 6-ti val s je asi tak dvakrat tezssi nez muj zminenej nadupanej motor:D . (ale uz je to tak)
No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg a to počítej i takové vymoženosti jako zadní brzdy, lepší výbava v základu ap. Takže motor zase o tolik těžší nebude, tipuju max 70 kg:):bigok:
Ja vychazel z jednoho clanku a davalo mi to docela smysl.
".. Vysledkem zasahu je dokonalejsi jizdni chovani M3. A to navzdory narustu hmotnosti na predni ose o 30 kg ktery prinesl osmivalcovy agregat. Zlepsila se vsak poloha teziste. Z jakeho duvodu? Diky usporadani do tvaru pismene V je motor v podelnem smeru jako ctyrvalec a teziste je tedy posunuto dozadu. Sestivalec oproti tomu vpredu zasahuje az k chladici. Tato skutecnost tedy kompenzuje vyssi hmotnost. Jizda s takto vyvazenym vozem ....
Originál zaslal JFK [B]No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg a to počítej i takové vymoženosti jako zadní brzdy, lepší výbava v základu ap. Takže motor zase o tolik těžší nebude, tipuju max 70 kg:):bigok:
... jo jo s tou vahou mas asi pravdu. V celkove vaze muze byt tak stokilovej rozdil, ale taky stokonovej:cry: a vetsi rozdil.:ucta: :ucta: :ucta::ucta: :ucta: