Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Katalyzátor a jeho demontáž

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal JFK
[B]Tak Shreku:),pls:):D:gobeer: prosím pěkně...

IMHO

Rezonátor funguje jako předřazený tlumič výfuku (zastává zvukově tlumící funkci katalyzátoru - některý auta s katalyzátorem a koncovým tlumičem plněným čedičovou vatou žádný předřazený tlumič nemají, tzn. když ho vykopeš, je to pěknej rambajz).

Auta, co mají předřazený i koncový tlumič mají obojí většinou řešené jako rezonanční tlumič s přepážkami.

Potíž s vykopáním katu nastane až u aut, co mají jednu lambda před a druhou za katem...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#22 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

U right brother :-).... a vyndani katu neprinese krome zvuku zadnej extra vykon (u pruchoziho=funkcniho katu), pokud nebude volnejsi pruchod zas na druhe strane motoru...tzn. sani. Teda, pokud pominu napisy TUNING, NIKE a GAME OVER, v tesnym zavesu s NO FEAR... (vozim s sebou jednu takovou samolepku, kdybych dostal vyzvu od nejakyho golfisty, tak abych mel vubec nejakou sanci............rofl)...
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět