Kluci,
misto startovani se po otoceni klicku v zapalovani oziva pipani z reproduktoru: 3x za sebou "Ty-du-Ty-du" mezi nima je pul sekundy pauza. Volal jsem jednomu servisakovi a ten mi v rychlosti po telefonu rekl, ze to bude nejaka zavada v elektrice, ze treba jiskri nejaky relatko, nebo tak neco...ale je nemocnej, tak se na to nemuze prijet podivat. Ptal jsem se ho jestli to nemuze byt ABS, protoze kontrolka sviti, kdyz mam klicek na 2, ale rikal, ze to ne, ze sviti, protoze k nemu nejde stava.
Mate nejakej napad, nebo jeste lepe sikovnyho auto-elektrikare v praze? Auto ma bebi a me to trapi :bigcry:
Originál zaslal minca Kluci,
misto startovani se po otoceni klicku v zapalovani oziva pipani z reproduktoru: 3x za sebou "Ty-du-Ty-du" mezi nima je pul sekundy pauza. Volal jsem jednomu servisakovi a ten mi v rychlosti po telefonu rekl, ze to bude nejaka zavada v elektrice, ze treba jiskri nejaky relatko, nebo tak neco...ale je nemocnej, tak se na to nemuze prijet podivat. Ptal jsem se ho jestli to nemuze byt ABS, protoze kontrolka sviti, kdyz mam klicek na 2, ale rikal, ze to ne, ze sviti, protoze k nemu nejde stava.
Mate nejakej napad, nebo jeste lepe sikovnyho auto-elektrikare v praze? Auto ma bebi a me to trapi :bigcry:
Vo tom sem nikdy neslysel .. zkus teda pomackat vsechny relatka a pojistky. Vim ze je to rada na hovno ale to bych asi udelal ja
Originál zaslal LOPOLO Vo tom sem nikdy neslysel .. zkus teda pomackat vsechny relatka a pojistky. Vim ze je to rada na hovno ale to bych asi udelal ja
Jojo, to jsem hnedka udelal, ale vono nic ( Chova se to tak, jako bych neodblokoval ten imobilizer, az na to blby pipani. Taky jsem si myslel, jestli to taky nemuze byt svitici vymena oleje a inspection, ale po resetu to dela to samy ( Poradte mi, kam s tim mam v praze zajet - teda, kam to odtahnout ( Pripadne, kdyby byl elektrikar ochotnej prijet, juuuu, placal bych usima..
Central se otevrel, troubitko troubi, svetla svitej...muzu ji vyndat a hodit na nabijecku, abych ji nakrmil, ale spis by mi prislo, ze by se treba pomalu tocil starter, nez ze by to neudelalo vubec nic...ale chapu, ze bawo noni shade a ze si muze merit napeti...
ja ji prvni 2 x krat nakrmil a bylo to na pi..
tak jsem se vydal kupovat baterku, uz nevim kolik amperhodin mela mit, ale tusim 65. samo, ze nikde nemeli. tak jsem tam musel narvat o neco silnejsi, tu mi vnutili.
Když mě to nestartovalo, tak jsem zkusi propojit kontakty přímo na startéru, resp. na tom spínači co je u něj, nějakým větším klíčem. Je to vlastně obvod baterka-startér a buď to točí: baterka OK nebo ne. Tak to je teda na moji 318, nevim jak u šestiválu, jestli je tam místo na ruce