Najprv velmi mi to nekuri trochu ano ale to musi byt vsetko na plny vykon+ventilator kurenia fuka suvisle do 2hej plohy v 3 a 4 tej fuka prerusovane je to normalne. Da sa TDS niekde odvzdusnit?
odvzdušňovák je na chladiči. Zkontroluj pilovýmikrofiltr a kontakty na ovládání ventilátoru.
Jak to máš když přepneš na studený vzduch?Stejně slabý výkon, nebo je to lepší? Pokud to na studenej jede normálně, pak by to ještě mohl být radiator(chladič) topení.
Je to viac menej jedno prerusovane to fuka aj na studenom aj na teplom, kde presne na chladici je ten odvzdusnovak? Proste chvilu fuka potom vypne 5sek nic potom zas 5 sek fuka a tak stale dokola. Kontakty skontrolujem ale keby to robili tie tak by to malo robit aj na nizsich rychlostiach ventilatora nie len na 3 a 4ke + robi to dost pravidelne az sa mi zda ze schvalne.
Podívej se na ten filtr.
odvzdušnovak je vedle víčka na nádrži. (Aspon na benzinových bmw).
Mě se ventilátor na vyšších rychlostech taky vždy na cvily odmlčel, upravil jsem filtr a je to OK.
Nebo mě ted napadá, na tom ventilátoru asi určitě bude nějaká tepelná pojistka.......
souhlas tepelná pojistka pokud jde ventilátor ztuha (např maras od listí,přimrzlý,zacpaný mikrofilt aj.)tak nestihá chladit odpory větráku ty se přehřivají a rozpoji bimetalovou ochranu jak to schladne opět větrák sepne a stale dokola u nižšich rychlosti není ten odpor tak znatelný spiš bych to viděl na ten mikrofiltr nebo přicpané sání(třeba metr sněhu na kapotě )mikrofitry se dávali myslim od 92 r ale nejsem si jist
ale souhlasím že je to asi jediný fitr kteý se dá ošidit přinejhoršim si zacpeš vyměniky marasem ale zatim jsem se s tim nesetkal a trocha prachu v autě no kdo ho tam nemá
z ceho jsi ho delal? pouzil jsi filtr do vysavace?
kdepka
základ je v inprovizaci. když pomineme pár drobnosti, a okolností, které by hraničily s podrobným návodem, tak můžu konstatovat, že hlavní filtrační složku tvoří filtr do digestoře. Výška 1,5 cm?...samozřejmě zůstala zachována.
Když budeš mit zajem, tak ti klidně posup napíšu.
Jak jsi psal "na filtr se nejezdí", ale uplně bez něj, bych rozhodně nejezdil!
Tak ako? Podarilo sa ti nico zistit? Mne to tiez velmi dobre nekúri. 1. nedá sa mi zatvorit stredná vyustka(to by nebol az taky problem), 2.Ked idem dlhsie tak mi strasne taha na nohy. Moze tam byt niekde nejaka klapka zaseknutá, alebo celkom nezatvara obtokovu klapku radiatora?