
Zas takovou raritu nepotřebuju Elvi:) a vyšlo by to asi i dráž..Hmm nechceš to zrealizovat ty??
Tak to zrealizuj, když o tom sníšelgner píše:Když stavět, tak něco, co nebude tak nákladné a ve výsledku větší rarita! Kompakta bych si nechal na každodenní ježdění do práce. Koupil bych zachovalou 323i E21, místo vstřikování 3 dvojté Webery, vačka...., udělat podvozek, kotouče dozadu, samosvor.... Vyhrát si s interiérem.... A bylo by auto na blbnoutí
Bohužel to 323 nebyla,takže budu muset menit všechno.Rozebrat M3,nejlepe lehce bouchlou a dát to do compact. Chtelo by to celou zadni napravu z M3,difr atd..Na netu už jsem jednoho viděl,tak to jde nejak udelat.Chci dosahnout toho,aby se od normální M3 lišil jen tim,že nema zadek-prostě compact M3:)Speedy píše:tuhle přestavbu jsme realizovali(S52), sice ne do kompatka, ale do coupe, ale to je v podstatě jedno.
Hodně záleží na tom, co v tom kompatkovi bylo za motor. Pokud 6V-takže 323Ti, tak je to jenom o přehození motoru, chlazení a motorové elektriky. v nějakým kardan servisu nechat udělat kardan na míru. Pak už jenom pořádný podvozek, brzdy, diferák z 325i e30 s chlazením nejlépe z Z3, jinak ho upečeš nejspíš.
U S54 budeš mít problém s imobilizérem a se elektrickým diferákem. Což mě nenapadá, jak ošetřit....
Hodně zdaru.
BTW počítej cenu motoru + cca 50k za materiál.
Jsi dost ostrej,chce to víc klidu a méně vykřičníkůLukas-NASA píše:hmm tak ještě jednou pro mene chapave jedince že!Piště sem pouze co se týka seznamu dílu,návodu,rady - jak co udělat atd..!!Příspevky typu tomu jsem vždycky fandil,jsou sice k pobavení, ale zasíraj mi to tu!!Dikec
Zas takovou raritu nepotřebuju Elvi:) a vyšlo by to asi i dráž..Hmm nechceš to zrealizovat ty??
1) bylo to pro všechny co to moc nepochopili-stačilo si přečist co jsem psal na začatkuM3maniac píše:Jsi dost ostrej,chce to víc klidu a méně vykřičníkůLukas-NASA píše:hmm tak ještě jednou pro mene chapave jedince že!Piště sem pouze co se týka seznamu dílu,návodu,rady - jak co udělat atd..!!Příspevky typu tomu jsem vždycky fandil,jsou sice k pobavení, ale zasíraj mi to tu!!Dikec
Zas takovou raritu nepotřebuju Elvi:) a vyšlo by to asi i dráž..Hmm nechceš to zrealizovat ty??Co máš vyměnit? no řekl bych že v tvém případě vše krom karosérie....pane hodně chápavej jedinče...
P.S. chtěl jsem ti tím naznačením v podstatě jen poradit jak ušetřit peníze a spousty času...Pro mě za mě je naházej do kanálu...tato úprava se pod 150k nevejde ( to jen v případě že máš kontakt na levné díly a bouračky) spíš bych to viděl na 200 a víc.A když jseš tak chytrej a suverenní tak bys měl vědět že jiné je doopravdy 90%auta od brzd přes podvozek až po motor s převodovkou a diferem či řj...pak si ještě připočítej nečekané výdaje ,protože pravděpodobnost že ta bořená M3 co koupíš bude mechanicky v top stavu je taky docela malá (komplet brzdy ,spojka plus x dalších spotřebních věcí)....Takže ještě jednou hodně štěstípokud Tě i tento přízpěvek zvedne ze židle tak prosímtě nereaguj....nepotřebuju tady poslouchat od nějakýho ucha jak jsem nechápavej
Mě se z e36 libi jen compact-je to věc názoru..Z e46 zase coupe atd. atd. Každej máme jinej vkus ne..?Hmm na co?Jasně,že pro mě,byl by to muj druhej milášekHanz píše:vetsi smysl bych uz videl cpat ten motor a spol treba do S120 nebo Wartburga... protoze na konci bys mel NECO...
to co chces teoreticky podniknout ty (a nikdy nerealizujes) by skoncilo zbastlenym nejosklivejsim autem od Bmw se silnym motorem s problematickym vyuzitim... na drifty? na show? na race?
jestli mi chces ukazat, ze nemam pravdu, hazej sem pak fotky jak pokracujes
a jéje,říkal jsem nepiš pokud to nepochopíš....některým lidem musíš některý věci říct vícekrát než je pochopí...a pokud nechápeš že to byla dobrá a upřímná rada tak za to už nemůžu...jo a na závěr kdybys byl formuloval ty věty slušněji a bez slovíček typu nechápavej s několika vykřičníky tak bych slovo ucho nikdy nepoužil,přesto si myslím že zatím ucho sešLukas-NASA píše:1) bylo to pro všechny co to moc nepochopili-stačilo si přečist co jsem psal na začatkuM3maniac píše:Jsi dost ostrej,chce to víc klidu a méně vykřičníkůLukas-NASA píše:hmm tak ještě jednou pro mene chapave jedince že!Piště sem pouze co se týka seznamu dílu,návodu,rady - jak co udělat atd..!!Příspevky typu tomu jsem vždycky fandil,jsou sice k pobavení, ale zasíraj mi to tu!!Dikec
Zas takovou raritu nepotřebuju Elvi:) a vyšlo by to asi i dráž..Hmm nechceš to zrealizovat ty??Co máš vyměnit? no řekl bych že v tvém případě vše krom karosérie....pane hodně chápavej jedinče...
P.S. chtěl jsem ti tím naznačením v podstatě jen poradit jak ušetřit peníze a spousty času...Pro mě za mě je naházej do kanálu...tato úprava se pod 150k nevejde ( to jen v případě že máš kontakt na levné díly a bouračky) spíš bych to viděl na 200 a víc.A když jseš tak chytrej a suverenní tak bys měl vědět že jiné je doopravdy 90%auta od brzd přes podvozek až po motor s převodovkou a diferem či řj...pak si ještě připočítej nečekané výdaje ,protože pravděpodobnost že ta bořená M3 co koupíš bude mechanicky v top stavu je taky docela malá (komplet brzdy ,spojka plus x dalších spotřebních věcí)....Takže ještě jednou hodně štěstípokud Tě i tento přízpěvek zvedne ze židle tak prosímtě nereaguj....nepotřebuju tady poslouchat od nějakýho ucha jak jsem nechápavej
A tvuj "přispevek" a pár dalších se do te definice moc nevešel..Tak si to neber tak osobne a nevstávej hned ze židle.
Nechtel jsem Te urazit,kdyby jo poznal bys to![]()
2)Chytrej a suverenní-zas mě baviš čoveče,kdybych byl tak se asi neptam jak na to a kolik by to zhruba stálo![]()
Ale diky za odhad,kdybych se dostal lehce nad 200 tak by to bylo čupr!Podvozek,difr a brzdy je asi nejvetší jak říkáš kánal na prachy..Pokud s tim máš zkušenosti-jaky brzdy,best podvozek atd..tak to sem napiš,budu jedině rád!
3)Tohle forum jsem si založil já za učelem ziskat co nejvic inforamci o daném problemu. Vím, že jsi velký spisovatel,ale už sem piš jenom věci co sem patři ok?
4)Nepotřebuju poslouchat od nekoho kdo se tady naváží do každýho druhýho,že jsem ucho.
neboj,já tě přesvědčovat nebudu...jaké brzdy na tu isetu? no M3 brzdy jsou velmi dobré a jelikož plánuješ koupit celou bořenou jak si psal tak není co řešit...pokud by jsi chtěl dat lepší brzdy třeba AP tak jsme zas o 100 - 150k jinde a to jen za brzdy a to v tom nejlevnějším provedeníLukas-NASA píše:Pokud je to tak a rozumiš tomu,tak to sem please napiš-jaky by jsi tam dal brzdy.jestli nechat z M3,nebo vymenit.Dál podvozek atd...Pokud tomu važne rozumiš,tak tady se mužeš vyřadit a myslim že spousta lidi to oceni-kdo si chce vyladit auto - M technik atd.. Vim,že sem na klub dáváš dobrý vecičky,auta a sem tam poradiš.. Ale s tim abych do toho nešel,mě nepřesvědčíš![]()
S těma vykřičníkama,ty píšeš X teček,já zase X vykřičníku.. Je to o zvyku coA s tim uchem,na to jsem oba stejně,ale peace
a jakou chceš M3ku psal jsi tu o motoru z e46Lukas-NASA píše:Bořená budu pro mě asi to nejlepší-všechny dily co potřebuju pohromadě-záleží jen v jakem stavuZase nepotřebuju highend třídu,neni to na závody do vrchu a pod.
![]()
Jde mi hlavne s skloubení 2 rozdilnej aut-zadni naprava,difr..Uloženi motoru atd..Kde je problem a jak si s tim poradit.Připadně kdo je schopnej to udělat.BTW:ty tyháš auta z De,nenašlo by se t am něco?
Jak jste si s tim poradili vy,když jste dělali přestavbu coupe na M3?Dali jste tam komplet napravu z M,nebo jste ji tam nechali s tim,že se tam dal difr ze Zetka atd..?Zatim je to nejvetší problem..Speedy píše:No to co chceš, tak je nelepší vzít M3 coupé, uříznot kufr a na ten nabastlit zadek z kompakta. Protože narvat na kompakta napravu z coupe je holá zhovadilost, protože by jis musel uříznout vše co je za sedačkou řidiče! Takže si vyber: 1) kompakt včetně zadní nápravy s motorem M3 nebo 2) M3 coupě s víkem kufru z kompakta.