Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

problém s at.převodovkou - už možná OK...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od HanzE3 »

Dneska se mi rozsvítila,ale nevim co to znamená. "ozubený kolečko s :!: " co je to za problémek???
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Maikl »

no... v manualu pisou Schaltelektronik für Automatic-Getriebe
a česky to bude nejspíš elektronika řazení, automatické převodovky.. 8)
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od HanzE3 »

Už jsem zjistil, ale co s tim? Nemá to třeba hlídání serviního intervalu,výměna oleje a filtru??? Jak se auto ohřeje tak mě to nepustí přidat plyn a jak kdyby spínal omezovač (padaj otáčky, víc jak 2000 ot./min), ale to se mi zdá jak chyba v elektronice... Nemáte někdo odkaz na nějakejch šikovnejch stránek o opravách e-36 v češtině, pan kopp stojí za ho... Už vás nechci pořád otravovat stim co se mi tam všechno sere - asi nějakej špatnej kousek :cry: :cry: :cry:
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Maikl »

byl si na diagnostice...?
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od HanzE3 »

Dneska už nebylo kde, jel jsem do BASE měly zavřeno, u Krotila taky, ostatně jako všude jinde... :cry: Nevíte o někom kdo by jí měl a byl by mi to schopnej napojit??? Já bez auta nemůžu teď být, potřebuju ho každej den...
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od rob2fab »

HanzE3 píše:Dneska se mi rozsvítila,ale nevim co to znamená. "ozubený kolečko s :!: " co je to za problémek???
je to problem s převodovkou obecně,nespecifikuje to problém.
např. me kdyz se to rozsvítilo tak to zaradilo a uzamcelo 3.

diagnostika v Renocaru mi stejne nic nerekla..vse ok!

dal se new olej a od té doby dobrý.
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od HanzE3 »

dal se new olej a od té doby dobrý.[/quote]
V to doufám, že to bude taky tim. Ještě se zeptám, hodilo ti to taky náhradní režim??? Řadí mi to zlehka, ale teď to pro změnu zas víc točí, jak na SPORT ,ale zhruba 3300ot/min. ale víc jak 4000ot/min. nejde vytočit....
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od rob2fab »

HanzE3 píše:dal se new olej a od té doby dobrý.

V to doufám, že to bude taky tim. Ještě se zeptám, hodilo ti to taky náhradní režim??? Řadí mi to zlehka, ale teď to pro změnu zas víc točí, jak na SPORT ,ale zhruba 3300ot/min. ale víc jak 4000ot/min. nejde vytočit....[/quote] a to kdy v tom nouzáku?
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od HanzE3 »

přesně tak v nouzáku.

Někdy to vypadává v nízkejch - jak kdyby docházel benzín, nevim proč by ale kvůli převodovce vynechával motor a hlavně to řadí úplně jinak než normálně...
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od rob2fab »

HanzE3 píše:přesně tak v nouzáku.

Někdy to vypadává v nízkejch - jak kdyby docházel benzín, nevim proč by ale kvůli převodovce vynechával motor a hlavně to řadí úplně jinak než normálně...
nene motor musi jet čiste,nemas nic s prevodovkou,jelikoz ti vynecháva motor prevodovka si s nim neshodne a je problém,háže chyby.
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od rob2fab »

HanzE3 píše:přesně tak v nouzáku.

Někdy to vypadává v nízkejch - jak kdyby docházel benzín, nevim proč by ale kvůli převodovce vynechával motor a hlavně to řadí úplně jinak než normálně...
na neutrál to chodí jak?
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od JanK »

kolega z prace mel problem u 728 e38,nevim uz presne co to s tim automatem delalo,ale problem byl ve snimaci otacek motoru...ale co to má spolecnyho s prevodokou jsme nejak nepochopili... 8)
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od rob2fab »

JanK píše:kolega z prace mel problem u 728 e38,nevim uz presne co to s tim automatem delalo,ale problem byl ve snimaci otacek motoru...ale co to má spolecnyho s prevodokou jsme nejak nepochopili... 8)
nech to odbornikum v bmw..neni lepsiho zacatku nez-li presne diagnozi,usetri spoustu pnez.

ale jestli to odřadi vsechno plynule,a všechny kvalty ...navic te to omezuje v otáckach.

videl bych to na motor.je to asi tak jako kdyz mi docházel benzín,s ruznym cukanim a vykyvem vykonu si prevodovka taky nerozumela..
kubiczek
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 12.07.2007 00:00

#14 Příspěvek od kubiczek »

a když jedeš do kopce tak se to chová jak?
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od HanzE3 »

Kluci, to je těžký, řekl bych, že po každý jinak. Je to všechno v pohodě, jen do tý doby něž se mi rozsvítí ta svině s tim vykřičníkem, pak mam "pocit",že to přepne na nouzovej režim a nepustí mi plnej výkon. Podle mě, jak "vynechá ten motor", je to přímo v momentě kdy by to mělo zařadil - spíš podřadit. Stává se to spíš když jedu většinou rovinu okolo 2000ot./min. a plyn jenom lechtám. Taky jsem si všim,že to reaguje často jen na druhou polohu "kickdownu". Já myslel, jestli to nemá nějakej servisní interval na výměnu oleje a filtru( to podle mě nikdo nikdy neměnil - najeto 158tis.) a že ŘJ to prostě blokne, ale to by to nedělala podle toho jakou má náladu??? Mě napadá, že to bude nějaký čidlo nebo prostě nějaká blbost v elektronice. Nechápu . Strejně mi nezbyde nic jinýho než dojet na diagnostiku a každopádně vyměnit filtr a olej. A když jsem u oleje - můžu tam dát ten klasický Castrol do automatu(červený), mě totiž někdo cpal nějaký bílý - o tom jsem slyšel teda poprvý. ZLATÁ 30-ka , tam už jsem věděl kdy a kam šáhnout... :roll:
Pete
Registrovaný
Příspěvky: 508
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Karlovarsko

#16 Příspěvek od Pete »

Ahoj, je to malinko od veci, ale kdyz už se bavime o te vymene, nevíte jak se ma doplnit ta hladina media u automatu? totiž pri vypnutem motoru jsem prevodovku doplnil po hranu otvoru a při nastartovani hladina klesla a bylo treba dopnit nekolik deci aby byla hladina u hrany kontrolniho otvoru.Nejspis neco natahne hned okruh chlazeni, nebo co já vím.
Tak moje otazka je- hladina se doplnuje za chodu motoru nebo za klidu ? Totiz mam 325 v automatu najeto 150tis. a ted v zime to po startu dela takove piskave zvuky, ale do chvilky to prestane, tak jestli to neni tou hladinou. Díky
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od HanzE3 »

Pete píše:Ahoj, je to malinko od veci, ale kdyz už se bavime o te vymene, nevíte jak se ma doplnit ta hladina media u automatu? totiž pri vypnutem motoru jsem prevodovku doplnil po hranu otvoru a při nastartovani hladina klesla a bylo treba dopnit nekolik deci aby byla hladina u hrany kontrolniho otvoru.Nejspis neco natahne hned okruh chlazeni, nebo co já vím.
Tak moje otazka je- hladina se doplnuje za chodu motoru nebo za klidu ? Totiz mam 325 v automatu najeto 150tis. a ted v zime to po startu dela takove piskave zvuky, ale do chvilky to prestane, tak jestli to neni tou hladinou. Díky


Já do každýho automatu dolíval vždy za chodu, a měl bys šlápnout na brzdu a zařadit D , aby to natlakovalo. Jenže u 36 jsem čuměl jak vyvoraná myš když jsem asi po hodině marnýho hledání zjistil, že to nemá klasickou risku... :lol: :oops:
kubiczek
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 12.07.2007 00:00

#18 Příspěvek od kubiczek »

to mas podle typu převodovky.. musíš plnit olej ze spodu(auto musíš mít na zvedáku, že?) , jestli jo, tak mám tu samou převodovku.. doliješ kolik můžeš, a pak dáš polohu P, nastartuješ a zase dolíváš dokud hladina nepřestane klesat..pak to musíš tak 10-15km protáhnout, a znova při nastartovaném autě na P dolít..toť vše 8)

jo, a dolíváš dokud olej nezačne vytékat ven...
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od HanzE3 »

kubiczek píše:to mas podle typu převodovky.. musíš plnit olej ze spodu(auto musíš mít na zvedáku, že?) , jestli jo, tak mám tu samou převodovku.. doliješ kolik můžeš, a pak dáš polohu P, nastartuješ a zase dolíváš dokud hladina nepřestane klesat..pak to musíš tak 10-15km protáhnout, a znova při nastartovaném autě na P dolít..toť vše 8)

jo, a dolíváš dokud olej nezačne vytékat ven...

Tak to jsem zjistil, právě teď to mám na heveru. Filtr vyměněnej, vana nasazená, ale nechápu jak a kudy ten olej????? Pleas HELP?????
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od HanzE3 »

Prosím o radu kudy dolít olej nebo jak????
Přílohy
at.převodovka.png
at.převodovka.png (35.6 KiB) Zobrazeno 92 x
Odpovědět