S tím souvisí i druhá otázka, až bude SB nalisovanej v držáku, jakým způsobem se nasazuje na rameno? Dá se to taky udělat v garáži holýma rukama?


Určitě to už někdo dělal, tak pls zkušenosti.
Díky


Vždyť jo SB do držáku, o to mi jde. Pak jen dostat rameno do toho SB až bude v tom držáku, to je všechno. Nový Komplet ramena mám už doma, tam se nic lisovat nebude, jen se prohodí za starý...Killca píše:jarda si ted lisoval na svym 330xd, jako doma sam to neudelas, max to lisnuti sb do drzaku, ale zbytek musis na lis, my s jardou sme s tim meli pekny srani
to ti taky radim, kup radsi sb uz v tom drzaku, jinak budes mit praci navic a jeste abys to mel presne natocene tak, jak to ma byt, protoze ten silac tam nemuzes hodit jen tak, ale musi byt presne natoceny
Budu to manželce na cupé také dělat ale tyhle tam dávat určitě nebudu l,,lepší řešení je tam dát ty plné silentbloky z m-3michal09 píše:Vždyť jo SB do držáku, o to mi jde. Pak jen dostat rameno do toho SB až bude v tom držáku, to je všechno. Nový Komplet ramena mám už doma, tam se nic lisovat nebude, jen se prohodí za starý...Killca píše:jarda si ted lisoval na svym 330xd, jako doma sam to neudelas, max to lisnuti sb do drzaku, ale zbytek musis na lis, my s jardou sme s tim meli pekny srani
to ti taky radim, kup radsi sb uz v tom drzaku, jinak budes mit praci navic a jeste abys to mel presne natocene tak, jak to ma byt, protoze ten silac tam nemuzes hodit jen tak, ale musi byt presne natoceny![]()
Jinak radši budu mít práci navíc, než si připlácet 1500kč za dva kovový kroužky alias držáky, který mám na autě a jsou OK. Vím že musí dát přesně natočený, je tam taky nějakej zobáček, kterej musí sedět aby jsi vědět že to je ok.
1500,- sice neni extra pálka, ale v tomto případě, dvou kovových kroužků mi to jako pálka příjde, to dám radši 2 čenta za nalisování a výsledek musí bejt stejnej...
PS: U jardový e46 je složitější/jinej podvozek, když to šlo blbě jemu neznamená, že to půjde na pitchu i mě na 36tce