Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kolísání otáček na volnoběh
S jakym eifrem jsem tu psal o odstraneni problemu, tak se stejnym znechucenim se snazim tutez zavadu, ale zpusobenou necim uplne jinym a hlavne s daleko horsim dopadem odstranit.
Asi pred 14dny byla vymenena hadice od kolena za vahou k volnobezaku(ta byla zcela praskla) volnobeh se upravil,auto ozilo a bez diry tahlo k omezovaci.Asi po 1 tydnu,kdy jsem s autem nejel jsem jej z niceho -nic nemohl nastartovat,pritom benalu tam byly este tak 2l.Silena cukatura.Nakonec jsem dojel k benzine a nabral cca 12l.Pomalu se zacinal objevovat problem s volnobehem a startovanim(jak za tepla tak studena).Dalsi den jsem jiz pocitoval nevyrovnany chod a caste chcipani po nastartovani.Dneska s autem neslo poradne ject,nemozny starty bez prislapavani si plynu,to same pri volnobehu a vyrazeni.Dalsim problemem je ze, od spodu je auto dost divoky(ma vetsi silu nez pred tim) ,ale stezi preleze na kazdej kvalt 4000ot,pak nastava dira jako blazen,pokles vykonu,kterej trva az do omezovace.Vahu a cerpadlo jsem mel pujceny a zadny rozdil.Je to podobnej problem co rozebira Castro ale jinak specifikovanej a u jinyho motoru.Nenapada me lautr nic(cidlo kliky,vacky,VANOS).Z VANOSu mam silenej strach.Nevite, jak se spatnej VANOS projevuje(nechrasti mi).Diky za postrehy
Asi pred 14dny byla vymenena hadice od kolena za vahou k volnobezaku(ta byla zcela praskla) volnobeh se upravil,auto ozilo a bez diry tahlo k omezovaci.Asi po 1 tydnu,kdy jsem s autem nejel jsem jej z niceho -nic nemohl nastartovat,pritom benalu tam byly este tak 2l.Silena cukatura.Nakonec jsem dojel k benzine a nabral cca 12l.Pomalu se zacinal objevovat problem s volnobehem a startovanim(jak za tepla tak studena).Dalsi den jsem jiz pocitoval nevyrovnany chod a caste chcipani po nastartovani.Dneska s autem neslo poradne ject,nemozny starty bez prislapavani si plynu,to same pri volnobehu a vyrazeni.Dalsim problemem je ze, od spodu je auto dost divoky(ma vetsi silu nez pred tim) ,ale stezi preleze na kazdej kvalt 4000ot,pak nastava dira jako blazen,pokles vykonu,kterej trva az do omezovace.Vahu a cerpadlo jsem mel pujceny a zadny rozdil.Je to podobnej problem co rozebira Castro ale jinak specifikovanej a u jinyho motoru.Nenapada me lautr nic(cidlo kliky,vacky,VANOS).Z VANOSu mam silenej strach.Nevite, jak se spatnej VANOS projevuje(nechrasti mi).Diky za postrehy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Bydliště: OtrokovicE
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím,musim ozivit toto tema,ale mam trosku jiny problem,uz se to tu nekde resilo,ale ne presne to co mam ja,zajimalo by me cim to je,a kolik to bude stat jestli nekdo tusi.Takze k problemu. Nastartuju auto uplne vpohode,ujedu tak 2km kdyz se motor zacne zahrivat(podle budiku-vyleze rucicka z modreho pole)tak motor prestane fungovat,spadnou otacky na 500 a neni zahodno ho trapit,lekl sem se co se stalo tak sem zastavil a nechal motor jet,po cca minute se auto samo vzpamatuje,zvysi se otacky zpet k 800stum,a jede uplne normalne,kdyz motor chcipnu a znova nastartuju teply,udela to hned. Predem diky za info. Kdyz se to "vzpamatovava" drzi to otacky u 500set akorat takovy nepravidelny chod.. ale nekolisa.. predem omluva,nevim kam to napsat jinam.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Cuky píše:Dělal jsem to samé na m42b18 kolísaly mi otáčky na volnoběh a mnohdy až chcípnul. Po vyčistění a přetěsnění sání je to dobré od té doby volnoběh drží jak má. Ale auto stále nemá výkon to už nevím čím to je a to jserm měnil i lamdu,svíčky, kabely od svíček,palivák i v zduchový filtr a váhu jsem čistil a stále nic
měl jsem stejný problém. Vyčistil jsem klapku sání, volnoběžný ventil. A je po kolísání. S tím výkonem to mám podobně. Ale mám zato, že to může být kat po těch letech. Takže půjde vyměnit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
je možný že má s tim volnoběžnym ventylem něco společnýho to že mi padaj pomalu otáčky ? bo spíš když přidám a pustim plyn tak chvilku držej a pak spadnou a když jedu a přeřazuju tak ještě o ždibec vylezou jinak otáčky mi jen občas zakolísaj ale to je málo kdy... klapku sem neřistil a volnoběžnej ventyl taky ne mam E36 M50 325i s vanosem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Bydliště: OtrokovicE
- Kontaktovat uživatele:
Wmko píše:Zdravím,musim ozivit toto tema,ale mam trosku jiny problem,uz se to tu nekde resilo,ale ne presne to co mam ja,zajimalo by me cim to je,a kolik to bude stat jestli nekdo tusi.Takze k problemu. Nastartuju auto uplne vpohode,ujedu tak 2km kdyz se motor zacne zahrivat(podle budiku-vyleze rucicka z modreho pole)tak motor prestane fungovat,spadnou otacky na 500 a neni zahodno ho trapit,lekl sem se co se stalo tak sem zastavil a nechal motor jet,po cca minute se auto samo vzpamatuje,zvysi se otacky zpet k 800stum,a jede uplne normalne,kdyz motor chcipnu a znova nastartuju teply,udela to hned. Predem diky za info. Kdyz se to "vzpamatovava" drzi to otacky u 500set akorat takovy nepravidelny chod.. ale nekolisa.. predem omluva,nevim kam to napsat jinam.
Nikdo nic?

me to dela to samy, hlavne teda pri zahratym motoru, obcas se zhoupne volnobeh, ale nechcipne, a pri prerazovani se mi to obcas zadusi a netahne to a pak se to najednou rozjede...., obcas to je znat kdyz proste necham bezet volnobeh a na neutral to proslapnu,tak je tam znat propad jakoby...
nekdy mi prijde ze to udela po delsi jizde pokud auto znovu nastartuju tak uz pri startu to zhoupne otacky...
no a proste dela to pri akceleraci, pokud jedu konstantni rychlosti tak je to v pohode..
mam meneny svicky,civku zapalovani valcu, pal. filtr,baterka nova,diagnostika nic neukazuje
e36 318i rv 96
nekdy mi prijde ze to udela po delsi jizde pokud auto znovu nastartuju tak uz pri startu to zhoupne otacky...
no a proste dela to pri akceleraci, pokud jedu konstantni rychlosti tak je to v pohode..
mam meneny svicky,civku zapalovani valcu, pal. filtr,baterka nova,diagnostika nic neukazuje
e36 318i rv 96
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: pát 23.06.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak po 3 letech vyřešen problém s kolísáním otáček. Čistil jsem klapku sání, volnoběžák atd. a to vždy pomohlo jen na chvilu. Teď jsem koupil novej volnoběžnej ventil a pohoda. Ten starej i když vyčistíš, tak to nevydrží a za chvilu to zase začne blbnout. Diagnostika neukazovala u mě nic. Takže to chce podle zkušeností zkoušet.
MattyX píše:me toto presne delala vaha vzduchu...vymeneno a parada , zkus jinou a uvidis
Zdravíčko, já mám stejný problém, také sázím na váhu vzduchu. Chci se zeptat jakou koupit:-) Starline cca za 2500, Hella za 12000, nebo jsem našel starší z vrakoviště se zárukou za cca 2000kč

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Kontaktovat uživatele:
droban píše:Tak po 3 letech vyřešen problém s kolísáním otáček. Čistil jsem klapku sání, volnoběžák atd. a to vždy pomohlo jen na chvilu. Teď jsem koupil novej volnoběžnej ventil a pohoda. Ten starej i když vyčistíš, tak to nevydrží a za chvilu to zase začne blbnout. Diagnostika neukazovala u mě nic. Takže to chce podle zkušeností zkoušet.
Jo taky to vidim na ten volnoběžak. Teď mi opět občas houpnou otáčky, takže to typuju na to
