Bude to na spodku dveří prakticky ležet.Aby se o to zastavila stahovačkaxSAFA píše:Moc přesně nevím kde to má být přilepeno? Jestli na spodním vodorvném plechu těch dveří nebo nějak na svislé části? Nedokážu si představit kde to tam přesně dáváš?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Seřízení okna u coupé
Dnes to jedu zkouset tím lepidlem, co se lepí auto skla.joko020 píše:Lep na okna, alebo K + D od wurthu..Sprite píše:Tak jsem byl dnes přímo v BMW, technik zkoumal, ale 36ka pry asi opravdu spodní doraz nemá. Pry to zřejmě funguje na principu odporu. Tzn. ze az se okno opre dole o dveře. Což je u mě problém. Dali mi takové malé gumové spalicky které když se daji na spodek dveří, tak okno zastaví o ne.
A teď bych potreboval nutne poradit. Zkoušel jsem to lepit oboustranou paskou - marný. Zkoušel jsem je přilepit chemoprenem ale ten tlak okna to po par sjetich utrhne. Ma někdo tip čím to přilepit?? Co by slepilo gumu a kov a vydrželo tlak? Moc díky za rady

Dneska jsem to bohuzel musel rozdelat. (neslo mi vytahnout okno, uz je to ok)Sprite píše:To je hlavní doraz, ale nahoře.Kami1 píše:zkus se kouknout, jak je ten ozubenej mechanismus u motorku (osa ramene) a u toho ozubení je takovej šroubek s podložkou tím by to mohlo jít, ale moc si už na to nevzpomínám...
Par cm pod telem elektroniky je v plechovym drzaku drazka a v ni sestka sroubek s podlozkou (zeleznou), ktera dela doraz ty vyseci ozubeni. (spodni doraz).
Na tom okne jde nastavit fakt uplne vsechno.
318IS(1992).
Už jsem na to taky přišel. Ale musel jsem nechat vyrobytnovej ten plastovej doraz v tom držáku. Samostatně koupit nejde, byl omačkanej a seřizovat to nešlo. Má to jen 1 polohu ne?Kami1 píše:Dneska jsem to bohuzel musel rozdelat. (neslo mi vytahnout okno, uz je to ok)Sprite píše:To je hlavní doraz, ale nahoře.Kami1 píše:zkus se kouknout, jak je ten ozubenej mechanismus u motorku (osa ramene) a u toho ozubení je takovej šroubek s podložkou tím by to mohlo jít, ale moc si už na to nevzpomínám...
Par cm pod telem elektroniky je v plechovym drzaku drazka a v ni sestka sroubek s podlozkou (zeleznou), ktera dela doraz ty vyseci ozubeni. (spodni doraz).
Na tom okne jde nastavit fakt uplne vsechno.
318IS(1992).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
hosi nedavno jsem rozebiral stahovacku a vedou do motoru 2 draty normalka na konektor....kdyz se jeden odpoji okno jede divne v urcitych mistech napr jen dolu nebo jen nahoru kazdopadne si takle postelujes kde chces okno a pak tam ten druhej mam za to pripojis a okno bude mit dojezd tam kde jsi si ho nastavil....ale uz je to nejaka doba co jsme to delali chce to vyzkouset nicmene zadna veda 

Mám dojem, že ji budeš mít pod palubním počítačem, před fofrklackem. Vyndej BC i s rámečkem a dostaneš se k ní. Myslím si ale, že spíš to bude kontaktem otevírání dveří, nebo přelomeným kabelem u pantu dveří. Jednotka je jen jedna pro oboje dveře a má nastarosti okna, centrál a vnitřní osvětlení. Rozdělal bych nejdřív dveřní tapec a začal zkoušečkou proměřovat spínače a pak kabely do jednotky.
Tak sorry za "mejlku" s umístěním jednotky. Koukám, že mi v servisu kecaliFx píše:Je tam rozdíl podle roku výroby, a to jak pro kontakt otevření dveří (starší to mají v zámku ve dveřích, novější pod U-profilem, do kterého zapadá zámek, na sloupku), tak pro jednotku (ale v obou případech je jednotka za kastlíkem spolujezdce).

Za kaslikem spolujezdce jich je ale několik, včetně alarmu. Zkus upřesnit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00