Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 3jka na drift

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Rawiron
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#1 Příspěvek od Rawiron »

Zdar chlapy chci se zeptat jestli postačí výkon třeba E36 325i nebo E46 kupé 325i na driftování...samozřejmě pokud by se udělali další vychytávky jako podvozek,tlumiče......a jak je to se spolehlivostí a udržbou tohohle motoru 2,5 V6? díky moc za každou radu a zkušenost :)
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#2 Příspěvek od mequi »

Tak prvně je motor v BMW R6! Na začátek ti to třeba může stačit na to občasné sklouznutí. Ale nějakou krutou driftkáru z toho neuděláš. Je tady na foru taky o tom něco málo popsáno.
Rawiron
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#3 Příspěvek od Rawiron »

No právě se ptám protože mam na výběr mezi nissanem S13,S14 nebo nějaký to vozidlo od BMW :-) Jasný v bmw je řadovej 6val sorry
MatelliE36 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 403
Registrován: čtv 28.10.2010 00:00
Bydliště: Plzeň, Kaznějov

#4 Příspěvek od MatelliE36 Člen Klubu »

no kamarad ma vykuchanou 325i E36 se svorem a sportovnim podvozkem k tomu urcenymu a chodi si velice slusne, jde to skoro samo :twisted: :twisted: :twisted:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pokud se nebavime o nejakym klouzani nekde nejak , tak 325tka bohuzel je malo , pokud chces opravdový drift kdy auto bude hrabat v podstate za kazdych podminek a bude te tlacit vprded a motat kolama tak minimalne potrebujes M3 prostě , popřípadě V8 v 3er... to je technika s kterou uz se da nejak pracovat ;) pokud chces nejay hobby tak 325tka se zavarenym difecem asi poslouzi na zacatek dobre ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rawiron
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#6 Příspěvek od Rawiron »

Dík za info myslel jsem si to :-) v té 325i jsem jel v E36 zvuk to má krásnej ale smykovat sem s tim nezkoušel měl sem to pujčený :D
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#7 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Já jen co se týče tý S13 nebo S14 tak ono to má sílu to auto, ale pořád s tím budeš v dílně:D
onlybimmers
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 22.05.2011 00:00

#8 Příspěvek od onlybimmers »

..
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#9 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Pořiď si třeba tohle http://www.sportovnivozy.cz/22779-bmw-m3-32-drift-car

jestli je to to auto co myslím, tak stím Wertheim vyhrál snad titul a všichni s S13,14,15 i s motorama ze Skylinu na něj neměli:D
Rawiron
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#10 Příspěvek od Rawiron »

http://www.youtube.com/watch?v=facC_wQJw_0

Tohle je M3? neprijde mi to jako m3jka jestli to je ta R6ka tak bych radši snad tu R6 než ten nissan...do toho nissana je pravda člověk zahučí penězma...ja mam k dispozici po prodeji svýho auta cca tak 80-100 tisíc 8)
Rawiron
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#11 Příspěvek od Rawiron »

Plus ještě dotaz....Co je potřeba třeba u toho 325i R6 udělat aby to bylo připravený na drift...opravdu v driftu sem novice :lol: Otevřenej samosvor? Differenciál? tyhle věci mě zajimají...

Jaky je rozdíl mezi Vanos motorem a normalním....a jak řikám vydrží ten motor hrubší zacházení atd?
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#12 Příspěvek od ARMAN »

Obrázek
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Rawiron píše:http://www.youtube.com/watch?v=facC_wQJw_0

Tohle je M3? neprijde mi to jako m3jka jestli to je ta R6ka tak bych radši snad tu R6 než ten nissan...do toho nissana je pravda člověk zahučí penězma...ja mam k dispozici po prodeji svýho auta cca tak 80-100 tisíc 8)


tohle neni drift , ale smýkání se na kruháči :? to auto umírá po chvilce.. nemá to prostě koně , v idealním případě jich potřebuješ aspon 300 :) jelikož o tom ale nevíš vlastně defakto vůbec nic tak je to težký no ... :) nic ve zlým ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#14 Příspěvek od Beaver »

Jelikoz me tato debata pobavila tak si dovolim reagovat...

Kdo neumi poslat do driftu 325ku ten to nebude umet ani s M3. Samosvor je velka vyhoda, ale jde to i bez nej. Nevyhoda bramboraku obecne je jejich pomerne znacna vaha, takze vykon ve vysledku neni nejak moc zavratnej, na druhou stranu to ovsem neni tak malo aby to nestacilo.

Nissany jsou tak strasne "spatne" na drift, ze skoro vetsina drifteru jezdi prave v Nissanech... ten zbytek (hlavne v Japonsku) pouziva Soarery a Chasery, pripadne Mazdy RX.

MattyX: Obligatni driftovaci Toyota Trueno miva tak 150-170 koni a samosvor a jak pekne jde do driftu aniz by mela tech koni 300... :wink:

Kazdopadne bez penez bych se do toho nejak moc nehrnul, nehlede na auto nasleduje zvysena spotreba pneumatik a paliva a auto vyzaduje i mnohem peclivejsi a castejsi udrzbu. Varianta ze si koupim M3 na drift protoze je udajne nejlepsi (coz je hovadina) a pak nebudu mit prachy na provoz je prinejmensim usmevna... :D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pocky , bavime se o bmw :D jako o nejaky lehouckym aute rec neni :D no kdyz se na to podivam jako uplnej clovek kterej o tom vlastne nic nevi s jakou technikou se vlastne jezdi tak ano ten výkon je asi opravdu potřeba :lol: pokud nekdo chce nejakyho hobika na nauceni na letiste , tak jo budis s 325/328 se zavarenym difem se da naucit , to jak se auto chová atd. ale pak jako vsichni dojdeš k zaveru ze proste potrebujes kone protoze ti to nemota kolama , nekouří , nejede prostě tak jak potrebujes , zjistiš že to stojí takovej pytel penez že se na to raděj vykašleš :) ;) je potřeba rozlišit hobíka a nějakou CDS úroveň ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#16 Příspěvek od Beaver »

O CDS se myslim radsi bavit nebudeme, me staci vedet jaky hrozny penize nalil do Truena s SR20DET motorem Karel Boura. To jezdi auta v naprosto odlisnych cenovych hladinach. Relaxacne zadriftovat jde ale skoro se vsim, co ma zadni nahon a trochu rozumny pomer vaha/vykon. Navic 325/328 maji i dostatecny kroutak na to, aby ty kola urvaly. Ten zavareny diff je uz extrem, jezdit se s tim pak normalne neda... ovsem kdyz to nekdo umi, tak zadriftuje i s open diffem. Ja to poradne v rukach nemam, tak se do toho nehrnu (vim ze moje druhy auto s 235HP/350Nm a lamelovym svorem by problem se urvat taky nemelo, pac jsem to zkousel a vim, ze ten svor i vyssi kroutak je proste znacne plus, ale neni to vyslovene podminka).

Nebo jeste jinak - vyvolani driftu lze dosahnout nekolika metodami, u slabsich a tezkych bramboraku patrne oblibena metoda bude rucka nebo shiftlock, alternativne auto proste rozhodit a vyuzit odstredivou silu. Kdyz budu mit vykonny motor nebo extra lehky auto pak uz muzu pouzivat na drift i power-over a skutecne protocit kola zadupnutim plynu do podlahy. V tomto ohledu neni (pro cloveka co to aspon trochu umi ovladat) problem zadriftovat s nejakou 600HP potvorou a nemusis se zabyvat nejakyma finesama s shiftlockem. Kazdopadne na srandicky tohoto typu bych asi nejdriv doporucil studium Drift Bible, kde je to vysvetleno a predvedeno velmi nazorne (a mimochodem i na slabych autech).
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od MattyX Moderátor »

jeden o voze druhej o koze :D to je fuk :lol: :lol: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od noname »

s open difem se můžeš akorát tak parádně vykřapat, protože neleze hovořit o řízeném smyku... :roll:
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#19 Příspěvek od ARMAN »

si kup 2,5 a zavař diferak na blbiny a obouchani stači bohatě, s zavařeny diferakem a vyhozenym interierem pujde bokem i 1,8is
Rawiron
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#20 Příspěvek od Rawiron »

Hele já vim že jsou potřeba koně...ale soarery neseženeš díly taky ne...to se tu mužem bavit do aleluja...jak jsem napsal v cenový relaci do 100 tisíc :-) další věc sice se ty nissani mužou kurvit ale driftu jdou krásně.....a tu 325 jsem do driftu nemohl ani poslat jak jsem řekl měl jsem to pujčený a cizí auta nehonim :-) jen jsem se projel zlehka :-D

Mazda rx-8 ,rx-7 krasný ale spotřeba na okruhu 30 litrů? ne díky 8)

wankl má sílu ale taky to žere jak tank :-)

Ja myslim že 325 by do driftu šla...když s obyč dvoulitrem zapálíš gumy jak nic tak ten krouták u R6 která by byla odlehčená šlo by to tak na zakladní treninky....ale pravda M3ka to neni a ani bych ji nechtěl :-)
Odpovědět