Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vibrace celého auta

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zungi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: stř 02.05.2012 00:00
Bydliště: Jihlava

#1 Příspěvek od Zungi »

Prosím o pomoc!! vibruje mi celé auto!!!, původně jsem si myslel že to je ALU ale ty jsou vyvážené, vyrovnané tak jsem se těšil na zimu, že nasadím plechy a bude to v cajku, ale ono ejhle to samé, celé auto od 110 nahoru vibruje a poskakuje. Zkoušel jsem tlumiče a ty zdají býti v pořádku. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? čím by to mohlo být? Jedná se o E36 320i. Díky za tipy a rady...
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova

#2 Příspěvek od roman320 »

sel bych napred po kardanu a vsem kolem neho..
petr-mat
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: pát 17.04.2009 00:00
Bydliště: Kouřim(Kolín)

#3 Příspěvek od petr-mat »

mrkni sem, něco jsem tak k podobnému problému dával(spíš ta první část-celá přední náprava)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#4 Příspěvek od Dabler »

jetsli auto vibruje ikdyz stojis a vytocis motor na nejake otacky tak to bude bud ulozenim motoru, pokud se to deje jen za jizdy a pri tech 110 vyradis a vibruje to dal tak to bude podvozkem, projdi silentblocky ramen, tlumice muzou fungovat ale nemusi byt uz 100% taky dokazou zlobit. pokud to to za jizdy prestane po vyrazeni je to kardanem(lozisko,hurdyspojka)
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#5 Příspěvek od shade741 »

vyřadím a kardan se mi motá furt takže jaký smysl má vyřazení by mě teda zajímalo :D
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#6 Příspěvek od lukepostulka »

Když stojíš tak se přece netočí :D jinak mě napadl setrvák
TM
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 23.01.2011 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od TM »

No kdysi jsem zažil podobný problém na sieře (od 110 začala extrémně vibrovat a dál se to výrazně zhoršovalo) a byla to rozhadrovaná hardyspojka...
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#8 Příspěvek od shade741 »

lukepostulka píše:Když stojíš tak se přece netočí :D jinak mě napadl setrvák
reagoval sem na větu - pokud to to za jizdy prestane po vyrazeni je to kardanem :roll: setrvák je věc krásná ale proč by se to týkalo rychlosti nikoli otáček na motoru? to nedává smysl, zejtra se mu na to podívám co tomu je
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#9 Příspěvek od bmw335 »

Dabler píše:jetsli auto vibruje ikdyz stojis a vytocis motor na nejake otacky tak to bude bud ulozenim motoru, pokud se to deje jen za jizdy a pri tech 110 vyradis a vibruje to dal tak to bude podvozkem, projdi silentblocky ramen, tlumice muzou fungovat ale nemusi byt uz 100% taky dokazou zlobit. pokud to to za jizdy prestane po vyrazeni je to kardanem(lozisko,hurdyspojka)


tak ani tlumiče nejsou žádný 100%. Chlápek v servisu mi řikál že normálně nový tlumiče mají i jen 70-80%
Sonicspeed
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 29.06.2011 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Sonicspeed »

Měl jsem ten samý problém, vyměnil jsem hardyspojku a pořád to vibrovalo, nakonec se ukázalo že to byl ten křižovej kloub co spojuje kardan s diferencialem. Bohužel okem to na něm nepoznáš že je v háji..
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#11 Příspěvek od shade741 »

neklepe se mu celý auto ale jde to od volantu od přední nápravy, jeden čep ko prachovka jeden čep se zdá být povysunutej z nalisování v rameni takže tam má asi vakl a robí to bordel, budou se měnit čepy
petr-mat
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: pát 17.04.2009 00:00
Bydliště: Kouřim(Kolín)

#12 Příspěvek od petr-mat »

Jj, předkem bych začal. Je to sice asi ta finančně nákladnější možnost, ale je to logický. Já měl ten samej problém-140+- a volant, palubka se třásly jak před smrtí. Vymněněnýčepy, celý ramena, spojovací tyčky řízení a OK.
Odpovědět