pokoušel jsem se o podobný proces předělání TD na TDs, ono totiž nebylo jen jendo čerpadlo ale lišily se rokem výroby, nevím jak přesně to promíchávali , ale pokud bys chtěl jen přehodit jendotku, musel by sis zjistit zda máš v autě to samé čerpadlo co mělo to tds, pokud to budeš mít různé tak to ani nenastartuješ, nebude si to rozumět s elektronickou hlavou čerpadla, údajně by mělo stačit vyměnit jen tu elektrickou hlavu za správnou ale to nemám ověřeno auto sem prodal dřív než sem se dotoho pustil dále. Navíc u novějších bude problém s immo ne? Osobně bych od takové anabáze už upustil, nejraději tam napasovat intercooler a následně si nechat udělat kvalitní chip, v tom bych smysl viděl. Případně si lze hrát s čidlem teploty přes potenciometr nebo přímo na hlavě čerpaqdla s dávkou nafty
Jo jo na to jsem koukal a zkoušel. Start docela dlouhý volnoběh něco kolem 700 až 800 otáček když ho vytočím tak prostě max 2500 otáček rychle padají na těch 1200 se lehce zastaví a pak klesne na volnoběh. Nejde mi to víc do štelovat. Přemýšlím o tom že zkusím vyměnit vršek čerpadla jestli s tím by něco nemohlo být?
Prosím tě na neutrál ale když jsem tam dal jiné čerpadlo tak to šlo do 5000 otáček úplně v klidu ale zase horší starty a na volnoběh hned chcípl musel jsi mu dá plný plyn.
jsi si jistý že to čerpadlo je totožné? tj stejná je i ta elektrická hlava? Nesvítí kontrolka vstřikování? Případně co se pokusit prohodit jent y ele hlavy pokud to půjde, jinak nevím
všechno v pohodě. nic nesvítilo a hlavy jsou stejný. taky mně to napadlo je zkusit vymněnit ale zkončil jsem na tom jejich blbym šroubu tan mi nejde povolit.
ok..takze na to prcam.. intercooler uz mam z e90.....tak ho tam nejak napasuju...a pak uvidime....ted se peru s cerpadlem uz se to nedalo..vypadal sem ,jak patnactileta zena za volantem bez papírů....tak to cukalo pri plynule jizde snad to bude dobry...odzkouseny je..tak uvidime.