Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
850i nejlepší motor?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den pánové,
s velkým respektem se Vás znalce V12 od BMW zkusím požádat o radu.
Po e30, e32, e34, e38, e39, e46 jsem dozrál do věku kdy mě to táhne k pořád starším a starším BMW.
Mám možnost jedné 850ci a od Vás potřebuju nejaký info k motoru.
Vím že některý typy trálipy problémy s nikasilem, některý ne. (tuším jen V8)
Rád bych aby někdo, kdo opravdu ví co říká mi uvedl kterej motor ano a kterej spíš ne. Jestli je některej typ fakt vyloženě průser a některej je vychytanej.
O motorech M20, M50, M52 a M54 (který jsem měl) už ledasco vím ale tyhle opravdový agregáty jsou pro mě velká neznámá.
Budu rád za každý příspěvek, díky!
s velkým respektem se Vás znalce V12 od BMW zkusím požádat o radu.
Po e30, e32, e34, e38, e39, e46 jsem dozrál do věku kdy mě to táhne k pořád starším a starším BMW.
Mám možnost jedné 850ci a od Vás potřebuju nejaký info k motoru.
Vím že některý typy trálipy problémy s nikasilem, některý ne. (tuším jen V8)
Rád bych aby někdo, kdo opravdu ví co říká mi uvedl kterej motor ano a kterej spíš ne. Jestli je některej typ fakt vyloženě průser a některej je vychytanej.
O motorech M20, M50, M52 a M54 (který jsem měl) už ledasco vím ale tyhle opravdový agregáty jsou pro mě velká neznámá.
Budu rád za každý příspěvek, díky!
Nejlepsi motor? Podle mne M62 (V8)
Ale to asi neni cos chtel slyset. Vzhledem k produci 8er, tak jich je stejne nejvic s M70 (V12 5L) a zadne podmoznosti tam nemas. Pokud je pak 8er z Evropy, tak problem Nikasil neres a klidne na nej zapomen.
Ad jedna baterka. No teoreticky by to asy slo, protoze v kufru jsou zapojene paralelne. Ale uplne nechapu duvod proc mit jen jednu. Misto navic stejne neziskas. Takze rekni procpak?

Ad jedna baterka. No teoreticky by to asy slo, protoze v kufru jsou zapojene paralelne. Ale uplne nechapu duvod proc mit jen jednu. Misto navic stejne neziskas. Takze rekni procpak?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Mam v tom značení tech v12 motorů zmatek tak sonduju informace.
No hadej proč?
Po cca 10ti letech jsem dospěl k myšlence koupě BMW ktery nemusí byt na denní ježdění.
Byl jsem na jedné 850i, motor jde na volnobeh jak jak bolavy nohy a auto nam nekomunikovalo s diag ale vypadá to že byla chyba na straně naší diagnostiky. E31 je pro mě sen kterej mam teď na dosah ale kdyz mi auto neřekne co ho bolí nemůžu mu pomoct tak uvidime co se stavajicim majitelem ještě vyřešíme.
No a ta dotyčná e31 měla jen 1 baterku s tím že na to borec.normálně jezdí. Prislo mi to divný, inženýři v Bmw přeci vědí co delaji ...
No hadej proč?

Byl jsem na jedné 850i, motor jde na volnobeh jak jak bolavy nohy a auto nam nekomunikovalo s diag ale vypadá to že byla chyba na straně naší diagnostiky. E31 je pro mě sen kterej mam teď na dosah ale kdyz mi auto neřekne co ho bolí nemůžu mu pomoct tak uvidime co se stavajicim majitelem ještě vyřešíme.
No a ta dotyčná e31 měla jen 1 baterku s tím že na to borec.normálně jezdí. Prislo mi to divný, inženýři v Bmw přeci vědí co delaji ...
Nazdar. Ja osobne by som bral jedine facelift motor M73 tj. 5,4l oznacenie by to malo mat 850ci vykon 240kW stare M70 maju oznacenie 850i a su 5,0l vykon 220kW 4st automat alebo 6q manual. M70 su problemove motory nie vzdy idu na vsetkych 12 valcov a skoro nikto ich nevie diagnostikovat. Ani ty by si nechcel aby ti auto stalo rok dva v garazi nepojazdne.... M73 sa davali aj do 7er takze lepsia dostupnost nd a novsi 5st automat, manual sa tam nemontoval. Vela stastia pri vybere.
Motor M73 (240kw) byl v Evrope v prodeji od ledna 1994, tzn. ze se pravdepodobne jedna o motorizaci M70. Presto bych se nebal, pokud v tuto chvili je vozidlo perfektni po technicke strance.
Jak psal jiz kralik, tak nejspolehlivejsi jsou opravdu motory V8; V12 obcas trochu zlobi, ale Inpa a dobry mechanik si poradi. M73 je na tom o trochu lepe.
Ostatni zavady, ktere E31 trapi jsou temer shodne s ostatnimi modely - pri spatnem zachazeni koroze karoserie, koroze vyfukove soustavy, elektricka vybava, palivove pumpy, napravy, brzdy a jako nejdulezitejsi spatna pece majitele.
Na jednom akumulatoru jsem chvilku fungoval a zadna slava to nebyla, stav nabiti klesal pomerne rychle a po uplne ztrate kapacity resit napr. odémykani zavazadelniku (u me totalne tuhy), rozparovani rady valcu nebo nastavovani vsech el. prvku jako jsou okna, sedacky, volant, automaticka ventilace ci BC za to nestoji. Pozor, akumulatory se vzdy meni za nove oba!
Cena dilu odpovida porizovaci cene v dobe vzniku a prodelku BMW na kazdem vozidle. Presto dily nebyvaji fatalni problem, pouze se nedoporucuji nahrady a nektere dily jiz neni mozne objednat (napr. do meho modreho interieru jsem chtel objednat par drobnosti a uz jsem neuspel), zaroven jsem se take setkal s neznalosti vozidla jako takoveho, proto v Inveltu (Praha 5) nevi jakou kapalinu nalit do serva a soucasne ani netusi mnozstvi.
Doporucil bych dobre studovat a peclive vybirat:
http://Www.bimmerforums.com
http://www.meeknet.co.uk/e31/Index.htm
http://Www.realoem.com
Nepovazuj par mych radku za odrazovani od E31, prave naopak. Kdyz E31 funguje, tak dela jen radost
Jak psal jiz kralik, tak nejspolehlivejsi jsou opravdu motory V8; V12 obcas trochu zlobi, ale Inpa a dobry mechanik si poradi. M73 je na tom o trochu lepe.
Ostatni zavady, ktere E31 trapi jsou temer shodne s ostatnimi modely - pri spatnem zachazeni koroze karoserie, koroze vyfukove soustavy, elektricka vybava, palivove pumpy, napravy, brzdy a jako nejdulezitejsi spatna pece majitele.
Na jednom akumulatoru jsem chvilku fungoval a zadna slava to nebyla, stav nabiti klesal pomerne rychle a po uplne ztrate kapacity resit napr. odémykani zavazadelniku (u me totalne tuhy), rozparovani rady valcu nebo nastavovani vsech el. prvku jako jsou okna, sedacky, volant, automaticka ventilace ci BC za to nestoji. Pozor, akumulatory se vzdy meni za nove oba!
Cena dilu odpovida porizovaci cene v dobe vzniku a prodelku BMW na kazdem vozidle. Presto dily nebyvaji fatalni problem, pouze se nedoporucuji nahrady a nektere dily jiz neni mozne objednat (napr. do meho modreho interieru jsem chtel objednat par drobnosti a uz jsem neuspel), zaroven jsem se take setkal s neznalosti vozidla jako takoveho, proto v Inveltu (Praha 5) nevi jakou kapalinu nalit do serva a soucasne ani netusi mnozstvi.
Doporucil bych dobre studovat a peclive vybirat:
http://Www.bimmerforums.com
http://www.meeknet.co.uk/e31/Index.htm
http://Www.realoem.com
Nepovazuj par mych radku za odrazovani od E31, prave naopak. Kdyz E31 funguje, tak dela jen radost

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Moc díky za vyčerpávající info ... !
E31 jsem už kdysi dávno přirovnal k rozmazlenymu decku ktery porad neco chce ale je to vase dite takze je nej at to stoji co to stoji!
No uvidim jak to vsechno ještě dopadne ... každopádně e31, pokud ji koupim tak už ji nebudu smet nikdy prodat ... jesště bych k ni mel sehnat samecka abych mel dva kusy na chov
Beru to jako zodpovednej ukol zachovat ji do dalších let.
Ohledně motoru, co si myslíte o e31 s V8? Moc je není vidět ...
E31 jsem už kdysi dávno přirovnal k rozmazlenymu decku ktery porad neco chce ale je to vase dite takze je nej at to stoji co to stoji!
No uvidim jak to vsechno ještě dopadne ... každopádně e31, pokud ji koupim tak už ji nebudu smet nikdy prodat ... jesště bych k ni mel sehnat samecka abych mel dva kusy na chov

Beru to jako zodpovednej ukol zachovat ji do dalších let.
Ohledně motoru, co si myslíte o e31 s V8? Moc je není vidět ...