Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Čiptuning N52, N53 (prostě neturbo R6) vs. STK + ME

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
Rades_1
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 09.06.2009 00:00
Bydliště: Příbram

#21 Příspěvek od Rades_1 »

Ja to mam v servisu ted, tak jestli si to nenecham radeji udelat rovnou. Otazka je, jak to zaslepit, jde tam dat kovova vlozka, nebo se to musi zavarit? Chtel bych to s co nejmensim zasahem do vozu.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#22 Příspěvek od pavproch »

tak neska odpoledne budu pokusovat - zablinduju EGR.... a uvidíme, esli sa palubka rozsvítí nebo ni... :twisted:
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#23 Příspěvek od vita11 Moderátor »

toš pak poreferuj ... tento měsíc pojedu na výměnu všeho co v autě maže, tak bych při tom taky vyzkůšal
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#24 Příspěvek od pavproch »

vita11 píše: tento měsíc pojedu na výměnu všeho co v autě maže


Co tam liješ? Aktuálně mám v obou autech čerstvý Pentosynth 5w-40.... v návaznosti na článek na d-fensovi teda už určitě nikdy nebudu odkládat pravidelné výměny woleje... po Pentosinu do obou půjde Millers EE 5w-40 nano,všichni mí známí si ho chválí (včetně toho, co si stěžoval na dlouhé převody 325i :twisted: )
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#25 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Při první výměně jsem dával Castrol EDGE 5w-40, při druhé Castrol Magnatec 5w-40 (teď bude moje třetí) ... nějak nevím který je lepší, ale kdosi tady kdesi kdysi písal, že pro benziny je lepší Magnatec a EDGE je spíš pro nafťáky. Každopádně oba mají potřebnou specifikaci a požadovanou viskozitu..

Odpůrcem long lifů jsem kdykoliv, kdekoliv, za jakýchkoliv okolností, v jakémkoliv autě už odjakživa

Tentokrát chci udělat i převodovku a difec a tam dám asi to, co mi napoví Castrol
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#26 Příspěvek od pavproch »

já měnil všechny náplně při servisu 100.001km (tj. hned po záruce) - mot.olej tam šel magnatec a do obou diffů, xdrive a převodovky OEM BMW woleje
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#27 Příspěvek od vita11 Moderátor »

OEM BMW by taky mohlo byt schůdné řešení :rolleyes:
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#28 Příspěvek od pavproch »

tak nic no, ač mi to původně slíbil, tak dvorní mechanik neska odpoledne nemá čas.... někdy příště.... :(
nickubik
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 10.12.2014 01:00

#29 Příspěvek od nickubik »

Ahoj, chci se zeptat, zaslepil jste někdo další ten egr? co chyba?
Nepostoupil někdo dál v otázce chiptuningu u n53 b30? například u autochip píší že přidají n53 b30 22KW, což je takové.... až neuvěřitelné...
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#30 Příspěvek od vita11 Moderátor »

U atmosférického motoru, který má navíc už tak docela vysoký litrový výkon, tomu teda nevěřím ani z půlky. A za tu cenu už vůbec ne.
Jediné, kde jsem ochoten takovému zvýšení výkonu uvěřit, je uškrcená verze toho motoru. A tam se ty úpravy pohybují v desetinásobných cenách.
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#31 Příspěvek od pavproch »

egr budu škrtit za 14 dní, jak budu rozhazovat celý auto quli podvozku, pak dám report

22kW? bez výrazných HW úprav? chacha.... :twisted:
nickubik
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 10.12.2014 01:00

#32 Příspěvek od nickubik »

jj, taky si myslím.... chtěl jsem znát vaše názory....
nickubik
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 10.12.2014 01:00

#33 Příspěvek od nickubik »

Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#34 Příspěvek od pavproch »

pavproch fčíl na AF.cz píše:Taxem na 14 dní o brambora kratší.... už ho má ve spárech dvorní mechanik Michal.... KW V1 (-15mm), úplně fšecky silenbloky (OEM BMW echt guma, žádný PuR), vepředu i ramena, zasílené stabíky UUC vč. uložení, komplet brzdy (OEM BMW)... dyž už bude autí na zvedáku s rozhozenou př. nápravou, tak bude zespoda přístup k motoru a konečně zablinduje i ten připičatělý EGR.... a opraví pár kosmetických vad zespoda -pozůstatky po několika sednutích na břucho ve sněhu a sračkách...

Sem kurewsky zvědav na změnu jízdních vlastností.... :x
nickubik
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 10.12.2014 01:00

#35 Příspěvek od nickubik »

Pak napiš jak to dopadlo.... :-)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#36 Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:Tak už sem s bramborem jel - sic jen kousek (cca 25km, rovné dlouhé úseky po kvalitním asfaltu i serepetiny do Soláňe po "českém" asfaltu, na úplně nových letních Pzero) - Jo! Jo! Jo! Podvozek výrazně ztuhnul a zpřesnil se.... první pocity sou veskrze pozitivní - mmirovi navzdory: "JE to motokráva"... sic taková přerostlejší a těžší, ale pro mě prostě je..... fčíl mi to Michal přezuje z5 na zimní a přes týden budu mít dostatek času to pořádně vyzkušať... :x


EGR sa zase nekonal, bo zespoda sa k němu nedalo dostat... takže při přáíěštím servisu....
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#37 Příspěvek od Filozof »

POZOR na firmu AUTOCHIP---jako řada dalších něco slibují ale je to asi podvod.

http://www.autohificlub.cz/forum/13-ost ... -zkusenost

je toho více na netu kdo chce tak pohledá...mě to bylo hned jasné že čistou atmosféru takto nikdo nenačipuje za pár tisíc slibují 30koní to je úlet.
Většinou to profíci ladí dva dny na 15-20koní více... a stojí to docela velkej ranec peněz.
krtecek39
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: pon 11.08.2014 00:00
Bydliště: Brno

#38 Příspěvek od krtecek39 »

To je těžký, osobně jsem se setkal s lidmi, kteří přijeli a chtěli načipovat auto kabelem a ne pájením do jednotky i přesto, že to u jejich modelu auta prostě nejde. Dokonce jednou k nám přijel pán, jehož auto ani nejde chipovat. V obou případech řekli, že jsem teda amatéři a že u konkurence nemají problém jejich auto upravit. Takže místo toho, aby jim někdo řekl pravdu, si vezme firma peníze a auto stojí dvě hodiny v garáži jako že se ladí.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#39 Příspěvek od pavproch »

tak esli sa na to Michal nevyprdne, tak zítra by ho už fakt měl vážně zablindovat... jako myslím vstup do EGR ze svodů....
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

#40 Příspěvek od MMM123 »

Kam sa hrabe autochip..) Tuto chlapíci ponúkajú chiptuning pre E90 325i N53 s navýšením 218k na 265k a 270Nm na 315Nm. No nekúpite to?::)
[url]http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/525-3-serie/528-e90-05-2010-12-2011/4154-325i-n53/
[/url]
Odpovědět