Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E31 M70 - neklidny chod

Vše o E31, G15
Odpovědět
Zpráva
Autor
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#1 Příspěvek od mgfcarcz »

Dovolil bych si pozadat o radu:
E31 M70 manual rv 1990, vozidlo dele stalo, predchozi majitel menil oba akumulatory
Zavada -
start - ok
volnobeh - motor se hada, na palubovce nic nesviti
Pomale zvysovani otacek - do 1.500 ot/min se motor zklidni
Nad 1500 - rozsviti se check, druha rada 7-12 obcas ustreluje do vyfuku, velmi neklidn chod
Zpet na volnobeh - check po chvili zhasne

Provedeno:
ze zacatku motor temer ani nestartoval - vymena beznych veci - filtry, svicky, opticka kontrola kabelaze a kostreni
Dalsi faze - zjistena vypalena pojistka na druhe pal. Pumpe, pumpy obe vymeny za origo bosch, motor startuje bez obtizi a drzi cca 600 otacek
Treti faze - pripojeni na diagnostiku - carsoft, bez zavad vyjma nespojeni s dme nr. 2 - nasledovalo prohozeni Rj ( bez zmeny, pouze si diagnostika nalezla sprane cislo nove rj), pote jsem jeste provedl odpojeni na 5 minut jednotky eml - synchronizacni jednotky mezi dme, taktez bez zmeny
Live data carsoft neni schopen poskytnout (u e34 poskytuje)

Planuji jeste provest kontrolu kompletni kabelaze na druhe rade vc. zapalovani, ale predpokladam, ze vzhledem ke stejnemu chovani obou rad ( na dotek) nepredpokladam nic zasadniho.
V nekterych clancich jsem narazil na podobnou chybu (pripade odpojeni oboh akumulatoru) a to nesynchronizaci dme 1 a 2, to by mohlo vysvetlovat proc si diagnostika druhou radu nenasla. Je mozne jednoduse tuto moznost overit? Jak lze pripadne jednotky parovat?
Pokousel jsem se i pouzit sw INPA, bohuzel se mi ho nepovedlo rozchodit.
Pokud by byl nekdo ochotny pomoci z oblasti Berounska primo na miste, tak ho rozumna odmena nemine.
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#2 Příspěvek od mgfcarcz »

Na test EML se pouziva pripravek 127010/011, nema nekdo k zapujceni?
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od RuDoSh »

Mrkni na kabely, cívky, rozdělovače a váhy vzduchu (nejela mi půlka motoru), pak až bych šel do jednotek...
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#4 Příspěvek od mgfcarcz »

Diky za info, uz jedu na vsech 12, bohuzel jeste ten chod neni zcela klidny, ale je vyznamne lepsi. Kazdopadne parovani probehlo dle manualu ze zahranici 3x na jednicku 500 - 5000 ot, pak nechat bezet par minut na volnobeh.
Ted uz jsem zacal kontrolovat veskerou kabelaz a to vcetne zapalovaci. Jedine, co jsem zatim nezkousel jsou MAF jednotky.
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ericV8 »

hodne to delaji kabely, pokud to dlouho stalo, zkusil bych vycistit i vstriky a taky muze byt problem v cerpadlech. 8er neni prdel :)
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#6 Příspěvek od mgfcarcz »

Diky, ja uz jsem na tom zapracoval, chod je celkem klidny, ale na V12 to jeste neni 100%. Pravdepodobne chyba nekde v elektrice, postupne menim konektory jeden za druhym.
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#7 Příspěvek od mgfcarcz »

Nemel by nekdo na zapujceni vahu vzduchu na M70? Lokalita Horovice az Praha.
Predem diky.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#8 Příspěvek od Radek »

kdyztak je stejna s M50 2.0
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#9 Příspěvek od mgfcarcz »

Diky, uz jsem sehnal u Roberta na Kladne, opet vyborna spoluprace s nim.
Odpovědět