BMW E81 aneb jedničková řada, je tu úvaha o pořízení, má někdo zkušenosti, který motor je nejspolehlivější a minimalně poruchový?
Dost na úvaze mi stojí N47D20 aneb 120d, trpí tam rozvody ale pokud bych je okamžitě po pořízení udělal, je tam ještě něco? nebo je možné e i když je udělám tak už ale něco dosrali předtím kolem?
nebo sem přemýšlel benzín ale tam je to ještě prý horší ohledně bloku a nepravidelnost motoru, komprese atd.? N43B20 / N46B20
Prostě zkrátka, slečna by ráda do města jedničku, najede ročně cca 15TKM, občas se střihne sušná dálka někam na vejlet nebo dovolenou. Jinak hlavně 80procent město a přechází z Golfa 1.9tdi 4x4 protože se celej "po*ral" rozsypala se převodovka, haldex už taky pomalu před výhružkou atd.
Ale zase měl výhodu ze byl levnej na díly...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
který motor BMW E81?
Jezdil jsem s BMW E82 .. jednička 2dv. 123d , takže N47D20, 150kW 400Nm.
A ten motor nemohu doporučit, s velkým servisem se nesetkal tak nevím...
Pro ženu je pořádně tvrdá spojka. Projev čistě traktoroidní, k BMW absolutně nepřiměřený. Problém je s rozpětím použitelných otáček. Do 2tis se skoro nic neděje, pak přijde na řadu větší turbo, zatáhne a potom se neděje už vůbec nic, přitom točila až 5,5tis ot.
Jednička ale při ekonomickém stylu jízdy dokázala jezdit i za 5l nafty. Strop 6,5l/100km.
Rozvody se z nepochopitelného důvodu nacházejí vzadu, mezi blokem a převodovkou. Jinak nevím o ničem tak závažném, i EGRmá vlastní chladič.
Naftový dvoulitry byly a jsou nejžádanější motory v nových BMW, tak lidi asi vědí, co dělají.
A ten motor nemohu doporučit, s velkým servisem se nesetkal tak nevím...
Pro ženu je pořádně tvrdá spojka. Projev čistě traktoroidní, k BMW absolutně nepřiměřený. Problém je s rozpětím použitelných otáček. Do 2tis se skoro nic neděje, pak přijde na řadu větší turbo, zatáhne a potom se neděje už vůbec nic, přitom točila až 5,5tis ot.
Jednička ale při ekonomickém stylu jízdy dokázala jezdit i za 5l nafty. Strop 6,5l/100km.
Rozvody se z nepochopitelného důvodu nacházejí vzadu, mezi blokem a převodovkou. Jinak nevím o ničem tak závažném, i EGRmá vlastní chladič.
Naftový dvoulitry byly a jsou nejžádanější motory v nových BMW, tak lidi asi vědí, co dělají.
N47 v žádným případě neber. Praskání rozvodů(sračkový materiál), praskání bloků z hořčíkové slitiny, vstřikovače s piezo článkem a nakonec podělaný turbo s elektronickou regulací. Sečteno, podtrženo je to časovaná bomba po jejíž bouchnutí budeš mít velké výdaje.
Vyhledávej M47TU2 bez DPF a tím pádem bez škrtící klapky. Jenom tomu turbu se nevyhneš.
Vyhledávej M47TU2 bez DPF a tím pádem bez škrtící klapky. Jenom tomu turbu se nevyhneš.