
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
jeste jednou davam konkretni dotaz:....
Kolegove, budu jsi montovat LPG do e61, co se tyce systemu a nebo privstriku atd.....tak to mam bohate zkusenosti ale ted resim velikost nadrze-toroid, Vanek me doporucil asi 57l ze to standartne montuje ale ta velikost me moc nevyhovuje
Chtel byc se zeptat na vase zkusenosti a rady co vy mate v E61 :
- jaky prumer, vysku a objem, vyrobce
- zda musite mit prizvednute viko/kryt v kufru
- a zda multak mate z boku nadrze a nebo v prostredku
- kde se daly pocitace co jsou na spodku vany
- zda jste museli upravit tu vanu a nebo jste ji nechali tak jak je
ps: Jarax vazim jsi Tvych odpovedi ale ted bych potreboval info od lidi co maji E61
Predem dik za konkretni info
Tomas
Kolegove, budu jsi montovat LPG do e61, co se tyce systemu a nebo privstriku atd.....tak to mam bohate zkusenosti ale ted resim velikost nadrze-toroid, Vanek me doporucil asi 57l ze to standartne montuje ale ta velikost me moc nevyhovuje
Chtel byc se zeptat na vase zkusenosti a rady co vy mate v E61 :
- jaky prumer, vysku a objem, vyrobce
- zda musite mit prizvednute viko/kryt v kufru
- a zda multak mate z boku nadrze a nebo v prostredku
- kde se daly pocitace co jsou na spodku vany
- zda jste museli upravit tu vanu a nebo jste ji nechali tak jak je
ps: Jarax vazim jsi Tvych odpovedi ale ted bych potreboval info od lidi co maji E61
Predem dik za konkretni info
Tomas
Tak LPG uz je i v 550i...
- nadrz teda 65l, odblokovana, zatim jsem jen jednou tankoval jeste nedokazu rict co a jak....
- v pondli jedu do D tak se uvidi jak to Vanek seridi....pri nastavovani, jak jsem jsi bral auto tak pocitac hlasil spotrebu 32l/100km......na to me rekl ze se to musi seridit ve vsech rezimech.......tak doufam ze to udelal v dobre...... Poreferuji v tydnu
- jinak Vanka pristup dobry, vse udelal podle toho jak jsem pozadoval (ciste, kvalitne, na prvni pohled se to neda poznat) a nebo me rekl svuj nazor a zkusenosti a podle toho jsme to poupravili, jedine co se musi jeste doresit je otvor od napoustaku. Jarax me sice posilal fotky jak to dela na 7-mickach ale udajne 5-ti se to do tech casti neda koncovka pripevnit tak se musel vyvrtat otvor do leve spodni casti plastu pod palivovym hrdlem.....tim padem je otvor k plechu blatniku.....je to na E61.
Nemate s tim zkusenosti v E61 jak to osetrit?
dekuji
Tomas

- nadrz teda 65l, odblokovana, zatim jsem jen jednou tankoval jeste nedokazu rict co a jak....
- v pondli jedu do D tak se uvidi jak to Vanek seridi....pri nastavovani, jak jsem jsi bral auto tak pocitac hlasil spotrebu 32l/100km......na to me rekl ze se to musi seridit ve vsech rezimech.......tak doufam ze to udelal v dobre...... Poreferuji v tydnu
- jinak Vanka pristup dobry, vse udelal podle toho jak jsem pozadoval (ciste, kvalitne, na prvni pohled se to neda poznat) a nebo me rekl svuj nazor a zkusenosti a podle toho jsme to poupravili, jedine co se musi jeste doresit je otvor od napoustaku. Jarax me sice posilal fotky jak to dela na 7-mickach ale udajne 5-ti se to do tech casti neda koncovka pripevnit tak se musel vyvrtat otvor do leve spodni casti plastu pod palivovym hrdlem.....tim padem je otvor k plechu blatniku.....je to na E61.
Nemate s tim zkusenosti v E61 jak to osetrit?
dekuji
Tomas
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
Elpigaz je snad nejtupější s nejmenší možností nastavení ne? aspoň ten náš v e36 to je asi tak jak 3210 nokia
nechci být chytrý softík mám i kabel (klidně bych ti ho aj poslat poštou ať si to zkusíš sám) ale tam toho moc nejde nastavovat. dobře ale funguje autokalibrace ta to nastaví tak na 90-95% dobře!!!
nechci být chytrý softík mám i kabel (klidně bych ti ho aj poslat poštou ať si to zkusíš sám) ale tam toho moc nejde nastavovat. dobře ale funguje autokalibrace ta to nastaví tak na 90-95% dobře!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
ManyP: Udělej si výlet do Prahy, dej to k Vaňkovi a budeš mít po starostech. Večer si projdi Prahu, s mladou si dejte něco dobrýho a přespi za pár korun na hotelu
)
Nevím jestli je Elpigaz málo na Valvetronic, proto jsem sem dal dotaz. Zatím jsem měl Magic a ten mi předělal Vaněk tak, že po najetých 30000km na LPG nebyla v motoru ani jedna chyba. Elpigaz tam sází jednu za druhou, na volnoběh to není úplně ono, nějakej chytrák to připojil na podtlak a na stálých +12V přímo z baterky. Vyhodit to a dát tam Magic je poslední řešení, když už tam tohle je tak to chci zkusit.

Nevím jestli je Elpigaz málo na Valvetronic, proto jsem sem dal dotaz. Zatím jsem měl Magic a ten mi předělal Vaněk tak, že po najetých 30000km na LPG nebyla v motoru ani jedna chyba. Elpigaz tam sází jednu za druhou, na volnoběh to není úplně ono, nějakej chytrák to připojil na podtlak a na stálých +12V přímo z baterky. Vyhodit to a dát tam Magic je poslední řešení, když už tam tohle je tak to chci zkusit.
Čau, já koupil N52B30 s elpigazem. Montováno ve firmě Wapos u plzně. http://www.prestavby-lpg-cng.cz/ S autem nejsou problémy. A co viděli provedení ostatní servisáci, tak si chválili provedení LPG. Že si s tím někdo vyhrál.
Snad to pomůže.
Snad to pomůže.

Kolegove, dik za info
ta nadrz...puvodne Vanek dava 55l ale "domluvil jsem se s nim" na vetsi ...teda 65l, zkouseli jsem jich vice a bez toho aby to vycnivalo a prekazelo na viko kufru se jina nevesla.
U te 61 je prostor na rezervu rozdelen tak ze, uplne naspodu jsou myslim 4 ridici jednotky plus 3 relatka , pak je polys. dekl, na ni lezi rezerva dalsi plast a pak ten papundekl a nad tim je podlaha. K tomu je ten prostor pro rezervu k predni spodni casti vybouleny dovnitr z duvodu ze rezerva nelezi uplne naspodu ale asi tak cca 10 cm kvuli te elektronice. Nebyt toho vyboulezi dovnitr tak se vejde jina velikost, to je pravda....
Pocitace a relatka jsou ted vyvedena na bok v ochranych polistyrenu jak byly naspodu, nadrz je trochu sikmo, a prostor nad nadrzi a podlahou je asi jen cca 1-2cm
Kdo by chtel tak poslu foto
JInak uz mam skoro 5k km a LPG super, slape tak jak ma, a spotreba v prumeru cca14l LPG
chtel jsem jeste privstrik, benzinu, i kdyz se kazdy divi.....mam jej nastaven cca na 2ms benzinu na vstrik....pro jistotu..
Tomas
ta nadrz...puvodne Vanek dava 55l ale "domluvil jsem se s nim" na vetsi ...teda 65l, zkouseli jsem jich vice a bez toho aby to vycnivalo a prekazelo na viko kufru se jina nevesla.
U te 61 je prostor na rezervu rozdelen tak ze, uplne naspodu jsou myslim 4 ridici jednotky plus 3 relatka , pak je polys. dekl, na ni lezi rezerva dalsi plast a pak ten papundekl a nad tim je podlaha. K tomu je ten prostor pro rezervu k predni spodni casti vybouleny dovnitr z duvodu ze rezerva nelezi uplne naspodu ale asi tak cca 10 cm kvuli te elektronice. Nebyt toho vyboulezi dovnitr tak se vejde jina velikost, to je pravda....
Pocitace a relatka jsou ted vyvedena na bok v ochranych polistyrenu jak byly naspodu, nadrz je trochu sikmo, a prostor nad nadrzi a podlahou je asi jen cca 1-2cm
Kdo by chtel tak poslu foto
JInak uz mam skoro 5k km a LPG super, slape tak jak ma, a spotreba v prumeru cca14l LPG
chtel jsem jeste privstrik, benzinu, i kdyz se kazdy divi.....mam jej nastaven cca na 2ms benzinu na vstrik....pro jistotu..

Tomas
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
všem pls nazor ...
jaky system pro BMW?
Stag, Magic, Brc, Lovato, Landi, LPGtech, AEB King ...
bohužel každý prodejce říká naše je nej a je osvědčeno ... to věřím. ale někdo pak haní taloše nekdo poláky ... Všude čtu BRC je nejlepší ale ...
Co by jste volili dle zkušeností vy osobně?
Všechny mám v okruhu 100km servisovatelné takže ide jen o zkušenosti naladění a jak to pak jezdí, kontrolka ponorky atd ...
chci to pro tu X5 3.0i a nějak se nejsem dopátrat jasného názoru od nikeho keho znám (vše je v cenovce mezi 25 a 35tis)
díky všem předem
jaky system pro BMW?
Stag, Magic, Brc, Lovato, Landi, LPGtech, AEB King ...
bohužel každý prodejce říká naše je nej a je osvědčeno ... to věřím. ale někdo pak haní taloše nekdo poláky ... Všude čtu BRC je nejlepší ale ...
Co by jste volili dle zkušeností vy osobně?
Všechny mám v okruhu 100km servisovatelné takže ide jen o zkušenosti naladění a jak to pak jezdí, kontrolka ponorky atd ...
chci to pro tu X5 3.0i a nějak se nejsem dopátrat jasného názoru od nikeho keho znám (vše je v cenovce mezi 25 a 35tis)
díky všem předem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
tak kluci pls rada ...
Nechal sem překopat tady celkem prodiskutovanou X5 rv2002 ale vyskytly se určité specifické komplikace i přes to že LPG je fakt pěkně namontované a jedná se o ověřený výrobek ikdyž zatím málo známý ...
Hned na začátku asi odešla zapal cívka jelikož po prvním dnu přestal jít motor na 1-2 válce celý škytal a třepal se a i OBD Inpa BMW hlásila výpadek. Hlásila teda i rozhašenou směs ale to jsem přikládal svíčkám a cívce. Byl problém se spojit do OBD auta ale nakonec se ukázalo že problém byl s napojením LPG do OBD které mě blokovalo přístup do OBD přes noťas.
Přikládal bych jěště něco lamda sondám ale ty jsou prý nové a i vzhled tomu odpovídá ale příjdou mi jako univerzálky a ne originálky a i na benzín se mi průběh od lambd nějak nezdá a někdy i na benál to hlásí blbou směs (je to možné? Jsou univerzálky na hovno?)
Koupil jsem všechny svíčky nové NGK LPG Laser1 a všechny nové zapal moduly taky NGK. I tak se ale stává že na volnoběh vypadne nějaký válec což je mi divné. A Inpa hlásí bohatou směs na volnoběh. Pravdou je že mi příjdou hodně dlouhé hadičky od vstřikovačů jelikož mají dobrých 200mm než vstoupí směs do sání a to je možná už dost pozdě (vždy jsem byl přesvědčen že hadičky musí být co nejkratší a hlavně vstřky co nejblíž k válci (sacímu ventilu) což tedy jsou ale vedení v hadičkách mi příjde dlouhé)
Jinak za jízdy to chodí hezky.
S adaptací pomocí OBD to jezdilo celkem neklidně tak se přepla dle mapy což ale nechápu jak to může adaptovat podle najeté benzín mapy snad jen že to vezme jako vzor a tomu se pak snaží docílit tak aby se jí zase dorovnal nazpět po nějaké době fungování na LPG a propočítávání kolik jak moc se to změnilo
Včera jsem promázl všechny mapy najel nové benzínové dal autokalibraci posunul obohacení tak aby mi to chodilo v zeleném poli lambda sondy při všech režimech jízdy (obohacení 1,04) a volnoběh prvně zkusil nabohatit ale potom hodně klesnou časy vstřiků benzínů což motor adaptuje na bohatou směs takže jsem nakonec -0,3 tak aby neochuzoval časy benzínu a při přepnutí na benál chodí na 3,0-3,1 a při LPG chodí časy benzínu 3,1-3,2 … je to stejný princip jako dělám nastavení LPG u té 645ci na Solarisu i tak mi ale OBD hlásí bohatou směs
Jinak teď mám korekce v zelených políčkách max sem tam modré ale adaptaci nemám žádnou ani dle mapy ani dle obd ikdyž asi alespoň dle mapy ji nakonec zapnu
Nenašel jsem ani nikde nějaké nastavení diferenčního tlaku či stabilizaci volnoběhu na benzín nebo mix benzín s LPg …
Když ten volnoběh nepřestane zlobit zapnu volnoběh na benzín ale jsou to zbytečně vyhozené prachy na volnoběh.
Mám tak trošku obavy z nynějších komplikací na STK idkyž u mě připadá až za dva roky ale rád bych něměl pak s LPG problém a hlavně bych něchtěl oddělat motor nebo aby mi vynechávaly válce na volnoběh atd … prostě dát to do kupy.
Nascreenované nastavení není problém komukoli poslat třeba Vás něco napadne.
Ještě bych mohl zkusil změřit tlaky ve válcích ikdyž auto ani nežere olej ani nežere benzín (to sme tu už hodně debatili že jezdí až moc šetrně ale to je spíše stylem jízdy) ale studené starty mě příjdou že nechodí hezky čistě že motor cca 15s pokulhavá a až pak se hezky chytne.
Někde jsem četl že M54 chce nízký tlak na reduktoru ... ??? co je na tom pravdy popř kolik???
Nechal sem překopat tady celkem prodiskutovanou X5 rv2002 ale vyskytly se určité specifické komplikace i přes to že LPG je fakt pěkně namontované a jedná se o ověřený výrobek ikdyž zatím málo známý ...
Hned na začátku asi odešla zapal cívka jelikož po prvním dnu přestal jít motor na 1-2 válce celý škytal a třepal se a i OBD Inpa BMW hlásila výpadek. Hlásila teda i rozhašenou směs ale to jsem přikládal svíčkám a cívce. Byl problém se spojit do OBD auta ale nakonec se ukázalo že problém byl s napojením LPG do OBD které mě blokovalo přístup do OBD přes noťas.
Přikládal bych jěště něco lamda sondám ale ty jsou prý nové a i vzhled tomu odpovídá ale příjdou mi jako univerzálky a ne originálky a i na benzín se mi průběh od lambd nějak nezdá a někdy i na benál to hlásí blbou směs (je to možné? Jsou univerzálky na hovno?)
Koupil jsem všechny svíčky nové NGK LPG Laser1 a všechny nové zapal moduly taky NGK. I tak se ale stává že na volnoběh vypadne nějaký válec což je mi divné. A Inpa hlásí bohatou směs na volnoběh. Pravdou je že mi příjdou hodně dlouhé hadičky od vstřikovačů jelikož mají dobrých 200mm než vstoupí směs do sání a to je možná už dost pozdě (vždy jsem byl přesvědčen že hadičky musí být co nejkratší a hlavně vstřky co nejblíž k válci (sacímu ventilu) což tedy jsou ale vedení v hadičkách mi příjde dlouhé)
Jinak za jízdy to chodí hezky.
S adaptací pomocí OBD to jezdilo celkem neklidně tak se přepla dle mapy což ale nechápu jak to může adaptovat podle najeté benzín mapy snad jen že to vezme jako vzor a tomu se pak snaží docílit tak aby se jí zase dorovnal nazpět po nějaké době fungování na LPG a propočítávání kolik jak moc se to změnilo
Včera jsem promázl všechny mapy najel nové benzínové dal autokalibraci posunul obohacení tak aby mi to chodilo v zeleném poli lambda sondy při všech režimech jízdy (obohacení 1,04) a volnoběh prvně zkusil nabohatit ale potom hodně klesnou časy vstřiků benzínů což motor adaptuje na bohatou směs takže jsem nakonec -0,3 tak aby neochuzoval časy benzínu a při přepnutí na benál chodí na 3,0-3,1 a při LPG chodí časy benzínu 3,1-3,2 … je to stejný princip jako dělám nastavení LPG u té 645ci na Solarisu i tak mi ale OBD hlásí bohatou směs
Jinak teď mám korekce v zelených políčkách max sem tam modré ale adaptaci nemám žádnou ani dle mapy ani dle obd ikdyž asi alespoň dle mapy ji nakonec zapnu
Nenašel jsem ani nikde nějaké nastavení diferenčního tlaku či stabilizaci volnoběhu na benzín nebo mix benzín s LPg …
Když ten volnoběh nepřestane zlobit zapnu volnoběh na benzín ale jsou to zbytečně vyhozené prachy na volnoběh.
Mám tak trošku obavy z nynějších komplikací na STK idkyž u mě připadá až za dva roky ale rád bych něměl pak s LPG problém a hlavně bych něchtěl oddělat motor nebo aby mi vynechávaly válce na volnoběh atd … prostě dát to do kupy.
Nascreenované nastavení není problém komukoli poslat třeba Vás něco napadne.
Ještě bych mohl zkusil změřit tlaky ve válcích ikdyž auto ani nežere olej ani nežere benzín (to sme tu už hodně debatili že jezdí až moc šetrně ale to je spíše stylem jízdy) ale studené starty mě příjdou že nechodí hezky čistě že motor cca 15s pokulhavá a až pak se hezky chytne.
Někde jsem četl že M54 chce nízký tlak na reduktoru ... ??? co je na tom pravdy popř kolik???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bohužel nemám odpověď a sám se obracím o radu.
Mám e65 750i s plynem Magic od Jardy, která za boha nejde vyladit tak aby jela dobře na benzín i na plyn.
Nejdivnější na ní je, že i při jízdě na benzín strasně lítají aktuální adaptace -25%(zrychlování) až +25%(jízda bez plynu) dle té JaraXovy chytré krabičky (která v ostatních autech ukazuje snad správné hodnoty). Kdyby ale tak moc auto ochuzovalo a obohacovalo směs, tak by to snad nějak cukalo nebo vibrovalo, ale přitom jede úplně klidně, nic není poznat. Diagnostika jinak neukazuje žádné závady, lambdy se tváří být ok.
Auto bylo i na brzdě v HL Propanu v Ostravě, kde to ladili. Přijel jsem si pro něj a po pár kilometrech při plachtění obcí (cca 55kmh@1000 ot.) ponorka - moc chudá směs. Jardovi se povedlo to vyladit, že se žádné kontrolky neukazovaly a zdálo se to být ok. Ale na tu samou nádrž jsem pak o týden pozděj jel Brno-Praha a schválně jsem vynuloval spotřebu. Ta se ustálila na 15.5l při celkem klidné jízdě kolem 150-160 tacho v nedělním minimálním provozu a při táhlém kopci to při ustálené rychlosti občas takřka neznatelně cuklo.
Asi 30km před Prahou jsem raděj přepnul na benál, ať se mi zas nestane, že někde dojedu, vypnu to a za pár minut nenastartuju. A během těch 30km po Praze spotřeba dle palubáku klesla na 14.5. Opětovné nastartování bylo v pohodě a popojel jsem ještě asi 20km na plyn a na chvíli jsem se někde zastavil. Po nastartování celkem vibrace, otáčky chvíli periodicky houpaly 500-1300, ale jinak dobry.
Vyjel jsem z Prahy zpátky na Brno a po pár km mi došel plyn tak jsem se zastavil na nějaké Shellce, kde jsem nabral půl nádrže. Najednou auto po přepnutí na plyn jakoby ožilo, jelo úplně sametově bez jakéhokoli cukání a cestou do Brna mi při stejném stylu jízdy klesla spotřeba až na 12.3 - ALE tak 30km od té Shellky se zas rozsvítila ponorka (tipuju chudou/bohatou směs). V Brně jsem měl prostor i zkusit akceleraci do kopce na 2 až do omezovače otáček, kdy to jelo úplně nádherně. Další den ráno jsem jel ještě na plyn, trochu courání po Brně, ale odpoledne už při startování auto hrozně vibrovalo - chvílema vypadalo, že motor zdechne a chvílema, že vyskočí z auta ven. Pak jsem chvíli zkusil plyn, na ten celkem v pořádku, ale když jsem na volnoběhu přepnul na benzín, tak motor zdechnul a při startování zas takovej cirkus. Tak raděj jezdím zas na benál, ať se to nějak ustálí, zatím tak 20km a je to lepší, starty už nejsou taková divočina, ale ponorka furt svítí.
Nesetkal se už někdo s takto podivných chováním? Můžou být ty nesmyslné hodnoty způsobené lambdami?
Jinak před montáží byl i vstupní servis a zbytek motoru je prý v pořádku.
A to jsou běžně takové rozdíly v kvalitě plynu? Do minulé 728 jsem tankoval lpg všude možně a nic takového jsem nezažil.
A druhá věc - existuje někdo v Brně či blízkém okolí, kdo umí dobře poladit plyn v takové 750?
Jinak nerad bych, aby si někdo myslel, že tím pomlouvám JaraXův servis - ten pro to auto udělal první a poslední, makal na tom jak ďas a zástavba je to ukázková, ale to auto prostě vypadá, že má svou hlavu a já to časově nezvládám furt jezdit do Olomouce a zpět.
Mám e65 750i s plynem Magic od Jardy, která za boha nejde vyladit tak aby jela dobře na benzín i na plyn.
Nejdivnější na ní je, že i při jízdě na benzín strasně lítají aktuální adaptace -25%(zrychlování) až +25%(jízda bez plynu) dle té JaraXovy chytré krabičky (která v ostatních autech ukazuje snad správné hodnoty). Kdyby ale tak moc auto ochuzovalo a obohacovalo směs, tak by to snad nějak cukalo nebo vibrovalo, ale přitom jede úplně klidně, nic není poznat. Diagnostika jinak neukazuje žádné závady, lambdy se tváří být ok.
Auto bylo i na brzdě v HL Propanu v Ostravě, kde to ladili. Přijel jsem si pro něj a po pár kilometrech při plachtění obcí (cca 55kmh@1000 ot.) ponorka - moc chudá směs. Jardovi se povedlo to vyladit, že se žádné kontrolky neukazovaly a zdálo se to být ok. Ale na tu samou nádrž jsem pak o týden pozděj jel Brno-Praha a schválně jsem vynuloval spotřebu. Ta se ustálila na 15.5l při celkem klidné jízdě kolem 150-160 tacho v nedělním minimálním provozu a při táhlém kopci to při ustálené rychlosti občas takřka neznatelně cuklo.
Asi 30km před Prahou jsem raděj přepnul na benál, ať se mi zas nestane, že někde dojedu, vypnu to a za pár minut nenastartuju. A během těch 30km po Praze spotřeba dle palubáku klesla na 14.5. Opětovné nastartování bylo v pohodě a popojel jsem ještě asi 20km na plyn a na chvíli jsem se někde zastavil. Po nastartování celkem vibrace, otáčky chvíli periodicky houpaly 500-1300, ale jinak dobry.
Vyjel jsem z Prahy zpátky na Brno a po pár km mi došel plyn tak jsem se zastavil na nějaké Shellce, kde jsem nabral půl nádrže. Najednou auto po přepnutí na plyn jakoby ožilo, jelo úplně sametově bez jakéhokoli cukání a cestou do Brna mi při stejném stylu jízdy klesla spotřeba až na 12.3 - ALE tak 30km od té Shellky se zas rozsvítila ponorka (tipuju chudou/bohatou směs). V Brně jsem měl prostor i zkusit akceleraci do kopce na 2 až do omezovače otáček, kdy to jelo úplně nádherně. Další den ráno jsem jel ještě na plyn, trochu courání po Brně, ale odpoledne už při startování auto hrozně vibrovalo - chvílema vypadalo, že motor zdechne a chvílema, že vyskočí z auta ven. Pak jsem chvíli zkusil plyn, na ten celkem v pořádku, ale když jsem na volnoběhu přepnul na benzín, tak motor zdechnul a při startování zas takovej cirkus. Tak raděj jezdím zas na benál, ať se to nějak ustálí, zatím tak 20km a je to lepší, starty už nejsou taková divočina, ale ponorka furt svítí.
Nesetkal se už někdo s takto podivných chováním? Můžou být ty nesmyslné hodnoty způsobené lambdami?
Jinak před montáží byl i vstupní servis a zbytek motoru je prý v pořádku.
A to jsou běžně takové rozdíly v kvalitě plynu? Do minulé 728 jsem tankoval lpg všude možně a nic takového jsem nezažil.
A druhá věc - existuje někdo v Brně či blízkém okolí, kdo umí dobře poladit plyn v takové 750?
Jinak nerad bych, aby si někdo myslel, že tím pomlouvám JaraXův servis - ten pro to auto udělal první a poslední, makal na tom jak ďas a zástavba je to ukázková, ale to auto prostě vypadá, že má svou hlavu a já to časově nezvládám furt jezdit do Olomouce a zpět.