
Uz se delsi dobu chystam tady napsat pribeh jak jsem koupil, provozoval a prodal svoji neprodejnou e65 730d, jeste k tomu bez Logicu, kdyz to jsou neprodejny a kurvici se auta, oproti V8, ktery jsou uplne v pohode.
Ty jsi to nepochopil, ja to prave vsechno myslim ironicky. Ja mel auto 2,5 roku a za tu dobu jsem nemel zadnej problem. Prave narazim na ostatni, kteri na ty auta v nafte plivou a pak tady ctu, jak maji svoje auta v benzinu bezednou pokladnicku.Arnie_one píše:Uz sem to tady psal, to ze sou lidi dobitci a nestaraji se ani o auta za 2 mega, to je potom duvod proc ty tady brecis.
Kdo si koupi ojetou naftu, tak to proste nema v hlave srovnany, neni zadny A nebo B, zadny reci kolem.
Neprodejnej je vzdycky jen krap ne "auto"
Tohle neplati na E65 ale na vsechno. Čech je specialni sorta cloveka,kterej ma neskutecny nadani vsechno ojebat, vyvliknout se z neco, neco neudelat a smat se ze druhej musel.
To s tebou 100 procentne souhlasim, kazdej ma svoje priority. Nekdo vyzaduje hudbu v aute, nekdo si ji vychutna doma, nekomu staci dovolena na Vranove, nekdo potrebuje Karibik a tak je to se vsim. To proc ja dal prednost nafte jsme tady uz kdysi resili.JaraX píše:je jasny že pokud se svezeš jen oktávkou, tak to bude fantastické auto, pokud se svezeš naftovou holosedmou tak to bude taky zázrak, pokud se svezeš našláplnou 760i tak je nuda i hodně vybavená 745i.
když neslyšíš logica,tak to základní audio v sedmě hraje fakt hodně dobře atd.
kdo nejel E65 považuje E60 za super pohodlné auto. a tak pořád dokola.
v našich kruzích už lidí ví co mají kupovat a pokud nepoznají to lepší tak jim to stačí, sex s gumou je taky super, ale až si tu gumu sundáš tak zjistíš že jsou i lepší věci.
já chtěl vždy to nejlepší a nevidím duvod kupovat auto bez logica, když prostě mužu mít logica, nevidím duvod jezdit utřepanou naftou s turbodírou když mužu mít V8 atd.
samozřejmě že mimo BMWklub, 7er club a jiny "nadšence" se prodá cokoliv, i nafta bez logicu, prostě nafta je hit, o tom že muže sedma mít nějaký logic většina lidí ani neslyšela.
takže tak.
Myslím, že výměnu trubky dělá hodně lidí jen preventivně a ani by se nemuselo. S tím už uděláš vše kolem, když už je venku. Taky bych se drbal na koulích za ty prachy. Ale slovo motor pak neuslyšíš. Je zajímavé, že u nafty olej tolik nechčije a trubku nemusí řešit. Jestli benzín pracuje s vyššíma teplotama ?tesil píše:Ne nemel, ale u auta s takovym najezdem, ktery vzdy tankovalo jen premiovou naftu, nehulilo, a motor sel hezky jsem to neresil.
Proste jsem jezdil. Tady kazdej resi vstriky, turbo a kde jaky picoviny a pak jde a vymeni trubku, pretesni komplet motor a vymeni civky.
Vidíš, a sám si napsal tohle:tesil píše:Ne nemel, ale u auta s takovym najezdem, ktery vzdy tankovalo jen premiovou naftu, nehulilo, a motor sel hezky jsem to neresil.
Proste jsem jezdil. Tady kazdej resi vstriky, turbo a kde jaky picoviny a pak jde a vymeni trubku, pretesni komplet motor a vymeni civky.
Ty si to prostě neřešil, a nic se nestalo, další už takové štěstí mít nemusí. Ještě jednou píšu, já proti naftě nic nemám, ale člověk se o to prostě musí starat víc, aby ho nějaká opravdu drahá sranda typu propálenej píst nepotkala, což si ani ty nedělal..tesil píše: A ze to nekomu propalilo pist nebo sezralo klapku? Tak kazdej ma svuj rozum a kdyz to nekdo neni ochotnej proverit a vyresit preventivne, je to jeho problem.
Ano, pracovní teplota vody u V8 je vyšší (tím pádem i tlak v okruhu), díky tomu asi to těsnění na trubce po čase odejde. S olejem je to podobné, z výroby dostávala nafta i benzínová V8 5W-30, což prostě u benzínu nestačí, když jen pracovní teplota vody je o 20° víš, než u naft, navíc ten benzín má podstatně víc odpadního tepla než CR nafta, ta má větší účinnost. U benzínu se ten olej pak díky tomu přepaluje a ničí všechny těsnění, včetně gufer na ventilech.Jaris330D píše:Myslím, že výměnu trubky dělá hodně lidí jen preventivně a ani by se nemuselo. S tím už uděláš vše kolem, když už je venku. Taky bych se drbal na koulích za ty prachy. Ale slovo motor pak neuslyšíš. Je zajímavé, že u nafty olej tolik nechčije a trubku nemusí řešit. Jestli benzín pracuje s vyššíma teplotama ?tesil píše:Ne nemel, ale u auta s takovym najezdem, ktery vzdy tankovalo jen premiovou naftu, nehulilo, a motor sel hezky jsem to neresil.
Proste jsem jezdil. Tady kazdej resi vstriky, turbo a kde jaky picoviny a pak jde a vymeni trubku, pretesni komplet motor a vymeni civky.