Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
Ten individual jsem dovezl já, v těch 192tkm. když jsem to prodával tak stav byl velmi dobrý, a byli hotové gufera (mojim mechanikem)
Mám pocit že po prvním majiteli
https://mattik.rajce.idnes.cz/BMW_545i% ... 192_000km/
Starkl kdyby si chtěl přecijen řešit 7er, tak budu mít v Plzni na prodej... Stav slušný a v pěkné výbavě
https://mattik.rajce.idnes.cz/BMW_750i% ... rt%2CCLUB/
Mám pocit že po prvním majiteli
https://mattik.rajce.idnes.cz/BMW_545i% ... 192_000km/
Starkl kdyby si chtěl přecijen řešit 7er, tak budu mít v Plzni na prodej... Stav slušný a v pěkné výbavě
https://mattik.rajce.idnes.cz/BMW_750i% ... rt%2CCLUB/
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 23:11, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
matik: za kolik se tehdy prodala nevíš?
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
Ahoj,
Nevím myslím že cena byla o něco málo méně než je teď.. Toto by měl být u nás již druhý majitel, vozidlo je po nehodě na přední část (dle foto to nevypadalo až tak hrozně) a teď je opraveno.. Více nevím..
Cheater
Nemusel..
Nevím myslím že cena byla o něco málo méně než je teď.. Toto by měl být u nás již druhý majitel, vozidlo je po nehodě na přední část (dle foto to nevypadalo až tak hrozně) a teď je opraveno.. Více nevím..
Cheater
Nemusel..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
To Filozof: jak říkáš, 8L olej Champion 10W60M měním u e60 550i běžně za 2500,- včetně práce, filtru MANN. Beru si navíc 2L oleje. Takže 3tis komplet. 550i N62 je fajn motorizace, když vše funguje jak má. Ale je nutno počítat s nákladnějším servisem, když se něco specifické posere. Provozní náklady s LPG jsou v pohodě. Jak odejdou specifické součástky, musíš počítat jen s origo díly. Brzdy přední originál komplet vyjdou na 20tis včetně práce. Se zadními je to podobně. Mě nyní odešel ventilátor chladiče. Běžná věc co odejde u 14let starého vozu. Druhovýroba se přestala vyrábět a stejně nevydrží dlouho. Takže pouze originál díl. Tj tak 19tis a to po slevě.Filozof píše:Corleon v pohodě užívej já vím že ta mrcha umí i za 20 když se ti chce ... no jinak kluci tady jezdí za méně ...ten co tomu nakládá občas má kolem 15litrů...
Jinak olej 10w60 nevím jakej kupuješ ale bude asi hodně drahej když to za 5,7K měníš ...dle mého by to jistě šlo za 2-2,5k udělat včetně filtru a to myslím kvalitní olej i filtr.
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
koki: Díky chlape. Asi do té své taky sypeš slušně jak to čtu.
Kolik tě vychází cca servis ročně máš spočítané nebo to raději nepočítáš ?
Ty origo díly některé jsou tak přepálené cenou že je to opravdu ZLO.
Kolik tě vychází cca servis ročně máš spočítané nebo to raději nepočítáš ?

Ty origo díly některé jsou tak přepálené cenou že je to opravdu ZLO.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
Ano, ceny jsou vyšší, proto ať s tím každý kdo chce jít do 550i počítá. Raději nepočítámFilozof píše:koki: Díky chlape. Asi do té své taky sypeš slušně jak to čtu.
Kolik tě vychází cca servis ročně máš spočítané nebo to raději nepočítáš ?![]()
Ty origo díly některé jsou tak přepálené cenou že je to opravdu ZLO.





Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
spíš je třeba tomu rozumět
- hlavy dolů kvůli guferům nemusí, dokonce ani motor nemusí ven
- i pokud by byl minimální unik přes trubku, měl by jsi na kontrolním otvoru zaschlou kapalinu,
- ztrácení vody se dá spohelivě odhalit tlakovou zkouškou
- hlavy dolů kvůli guferům nemusí, dokonce ani motor nemusí ven
- i pokud by byl minimální unik přes trubku, měl by jsi na kontrolním otvoru zaschlou kapalinu,
- ztrácení vody se dá spohelivě odhalit tlakovou zkouškou
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
Ta voda co píšeš ale je problém už dlouhodobý ne ? Mám pocit minimálně rok či dva a více.... Pokud se nepletu někde jsi o tom psal. A pokud je to mikroskopický problém tak se to někde odpařuje jak píšeš.
JARAXI šlo by někde udělat seznam které věci musí být originál a na co stačí druhoška ? At už všeobecně nebo konkrétně k e65 či BMW éčkových řad je mi to jedno celkem.
Tedy pokud bys na to měl čas a náladu hodně lidí by se zbytečně nespálilo a nekupovalo stále dokola druhošku co nefunguje.
Jsem zjistil ABS čidla nebo kliky a vačky vše jsem bral pak až origo což funguje. Něco až na podruhé protože jsem zkoušel druhošku.
To samé čidlo hladiny oleje prostě druhoška nefunguje...
JARAXI šlo by někde udělat seznam které věci musí být originál a na co stačí druhoška ? At už všeobecně nebo konkrétně k e65 či BMW éčkových řad je mi to jedno celkem.
Tedy pokud bys na to měl čas a náladu hodně lidí by se zbytečně nespálilo a nekupovalo stále dokola druhošku co nefunguje.
Jsem zjistil ABS čidla nebo kliky a vačky vše jsem bral pak až origo což funguje. Něco až na podruhé protože jsem zkoušel druhošku.
To samé čidlo hladiny oleje prostě druhoška nefunguje...

Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
to bylo tak 1000 věcí ale
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
Ano, voda se ztrácela ze dvou míst od hadic. Z jedné menší a z druhé menší mezi hlavami, našli jsme to tlakovou zkouškou a při výměně čidel klepání, které měli porušenu kabeláž. Obě hadice vyměněny. Nějakou dobu klid a teď znovu ztráta chladiva. A pod autem žádná voda. Ale podezřívám větší úbytek vody i skrz nefunkční el. ventilátor chladiče.Filozof píše:Ta voda co píšeš ale je problém už dlouhodobý ne ? Mám pocit minimálně rok či dva a více.... Pokud se nepletu někde jsi o tom psal. A pokud je to mikroskopický problém tak se to někde odpařuje jak píšeš.
JARAXI šlo by někde udělat seznam které věci musí být originál a na co stačí druhoška ? At už všeobecně nebo konkrétně k e65 či BMW éčkových řad je mi to jedno celkem.
Tedy pokud bys na to měl čas a náladu hodně lidí by se zbytečně nespálilo a nekupovalo stále dokola druhošku co nefunguje.
Jsem zjistil ABS čidla nebo kliky a vačky vše jsem bral pak až origo což funguje. Něco až na podruhé protože jsem zkoušel druhošku.
To samé čidlo hladiny oleje prostě druhoška nefunguje...
Naposledy upravil(a) koki dne pon 30.09.2019 21:39, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW F10 nebo E60? Rozpočet 300 000 Kč
Ahoj, na kontrolním otvoru nic zaschlého není. Znovu zkusíme tlakovou zkouškuJaraX píše:spíš je třeba tomu rozumět
- hlavy dolů kvůli guferům nemusí, dokonce ani motor nemusí ven
- i pokud by byl minimální unik přes trubku, měl by jsi na kontrolním otvoru zaschlou kapalinu,
- ztrácení vody se dá spohelivě odhalit tlakovou zkouškou
