Stránka 6 z 7

Napsal: ned 25.11.2012 23:05
od pesa
tak dnes byl krasnej den - 4hodiny max relaxu pri priprave kočky na podzimní "sračky".
nejdrive wap, pak wurth na kola, prední pravy jsem musel dokonce sundat, protoze jsem projel asi nejakou mastnou sračkou na ktere se nachytal vsemoznej černej borde, pak šampon s rukavici z ovčí srsti, nasledne rapid detailer s detailing clayem (všem doporučuju!) a nakonec tekutej vosk - oproti pevnymu vosku je to rychlost sama - to jsem čučel :)

Napsal: ned 25.11.2012 23:08
od pesa
tak zimní je už tam kde má být a jde se na detaily :)

Napsal: ned 25.11.2012 23:10
od pesa
tak a ted jen vosk a šup do garáže, ted mi to tam voni jak v parfumerii :)

Napsal: ned 25.11.2012 23:17
od pesa
Letní kolečka šly poslušně spát :(
Ted na tech 245/45/18 to je jak na žvejkačkách :(
ale na snehu jim budu asi vděčněj :)

Napsal: čtv 24.01.2013 20:17
od pesa
dnes navsteva u Bychla, vymena krytu kabelu u baterky na zaklade svolavacky. Cena 0,-czk.
příjemný support, omrkli jsme M5 F10, nacenili vyfuky od Akrapovice na e90 (zhruba 100tis) a za půl hodky vyrazili smerem k domovu.
auticko ma kolem 123.000km a stale šlape jako hodinky :)

Napsal: čtv 24.01.2013 21:02
od MattyX
LiborM píše:Jen mě napadlo, jestli se nechceš stát platícím členem a udělat si příběh svého vozu v klubovích autech, tak jako všichni ostatní, M5ku e60 tam nikdo nemá. Jinak auto pěkný,chválím.


popřemýšlej o tom ;) kdyby to tu na jednu stranu dělal každej tak tu máme hokej... jediná omluva je ten V10 :oops: :lol:

Napsal: stř 20.02.2013 23:08
od pesa
tak musim konstatovat, ze s M5 a SMG se da jezdit bez problemu i v zime. Jen nezapominejte na nove pneu se vzorkem alespon 6mm....jinak je to traga

btw mam dobrou zpravu pro setrilky, i the Beast umi jezdit za rozum - na fotce spotreba po 30km na D11 s tempomatem na 134km/h :)

Napsal: čtv 21.02.2013 22:41
od Dally
pesa píše:tak musim konstatovat, ze s M5 a SMG se da jezdit bez problemu i v zime. Jen nezapominejte na nove pneu se vzorkem alespon 6mm....jinak je to traga

btw mam dobrou zpravu pro setrilky, i the Beast umi jezdit za rozum - na fotce spotreba po 30km na D11 s tempomatem na 134km/h :)


Jak objevné. Jen pro úplnost je třeba podotknout, že s tempomatem na 140km/h jezdí "dailycar" 535d MY2005 za 7l nafty, a s tempomatem na 160km/h za 8l podle provozu...
Šetřílek s vyšším nájezdem si prostě koupí naftu nebo rajtuje služebáka. Služební M5 je optimum 8) .

Napsal: pát 01.03.2013 21:19
od janbrasna
A hele kdo se nam to tu sklebi:

Obrázek

:)))

Zdroj: http://instagram.com/p/PXN29Dhg6W/

Napsal: úte 21.05.2013 20:30
od pesa
ahoj, tak jsem s M5 zase o kousek chytrejsi.
Holka ma v benzinove nadrzi vsechno z plastu, takze po case plast ztvrdne a rad se lame, jako např. tato hadička.

Napsal: úte 21.05.2013 20:38
od pesa
chyba se projevovala zapeklitě. Ukazatel stavu paliva presvedcive ukazoval půlku nadrze, ale auto nestartovalo, jako kdyby nemelo benzin...

Vsechen benzin se precerpaval z nadrze s cerpadlem (ta je za spolujezdcem) do druhe a jakmile byla plna tak se benzin tlacil do motoru. Takze jsme nejdrive nalili asi 5litrů, ale behem necele minuty motor opět zhasl, tak nam to nedalo a nalili jsme plnou a pak jsem vubec mohl vyrazit do servisu, kde jsme objevili to co jsem nafotil...

Tzn. bylo potreba vymenit cely "filtr" v nadrzi za ridicem (5tis kč) a zase jsme jezdili :)

Napsal: úte 21.05.2013 23:08
od pesa
hodně zajimavé odkazy jak se co mění na S85 a to vč. fotek:
http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... hread.html

Napsal: čtv 23.05.2013 09:59
od janbrasna
To se stejne hodi… ten palivovy filtr je potreba cas od casu vymenit. Blby je ze na E6x je soucasti toho assembly s plovakem/cerpadlem tak to neni uplne spotrebak, ale aspons mel duvod to udelat :)) Kolem 150tkm najezdu uz je na akceleraci citit ta vymena filtru, auto jak probuzeny…

Napsal: sob 25.05.2013 10:42
od pesa
co je hodně zarážející, tak před půl rokem jsem musel vyměnit pumpu (ktera je v nadrzi za spolujezdcem)
společně s touto pumpu se prodavaji spojovaci hadice do druhe nadrze. Ty jsme nacvakly na původní filtr (ten je na fotce) a autak jezdil.
Ted se priruba u filtru urvala a museli jsme teda koupit novy filtr.
Ale co je prusvih, tak 2 priruby z tech vymenenejch hadic pred půl rokem uz vubec nedrzely!!! PROTOZE JSOU ZASE Z PLASTU a dle všeho jsou na jedno nacvaknuti :(
Z toho vyplyva, ze pokud vymenujete filtr mely byste vymenit i čerpadlo nebo se připravit na to, že vam po čase hadice vystreli a do motoru nepujde benzin nebo tyto přiruby "nejakym" způsobem zajistit aby držely při sobe :(
m.j. VYROBENO BOSH V ČR :)

Napsal: ned 26.05.2013 21:12
od coupe328
Koukám to je taky pěkný nesmysl cpát palivák do nádrže..
ale neboj,nejsi v tom sám ,nyní u subaru se s tím taky potýkám. :)
Sranda je v tom,že nám to předepisují už v 60 000km. Stejně se mi to zdá nějak pozdě u bmw po 100 000km nebo kolik to máte

Napsal: ned 26.05.2013 21:39
od janbrasna
coupe328 píše:Stejně se mi to zdá nějak pozdě u bmw po 100 000km nebo kolik to máte


Já to mam na 6er předepsaný ve 160tkm. Resp. doporučený ke kontrole a zvážení výměny dle servisního plánu :) Pže jinak "lifetime" 0:} Což je jen vznešenej název pro věci, na který BMW v záruce nešáhne, a prostě se čeká, než se rozbijou…

Napsal: pát 23.08.2013 10:51
od KOMA
Koukám, už je holka na prodej, snad půjde do dobrých rukou. Doufám, že 911 bude mít aspoň víc koníků :wink:

Napsal: pon 26.08.2013 15:53
od VRsix
Ha tebe jsem vcera videl na jizni spojce :) E61 kombik v podobny barve :) cekal jsem na zvuk, ale bylo mokro :)

Napsal: ned 12.01.2014 22:54
od pesa
Tak se M5 podarila pomerne rychle prodat, novemu majiteli jsem udelal zajimavou cenu a bylo rychle rozhodnuto.

Misto 911 se naskytla dobra koupe 2009 Z06 - 20tis km, tak uz ji pomalu prohanim :)

Mejte se zde zatim krasne, moc casto sem uz nechodim, tak vam vsem preju hodne sirokej usmev s vasema 4kolovejma kraskama :)

Napsal: ned 12.01.2014 23:06
od ARMAN
wow :lol: