Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 7 (e65/e66 facelift) vs BMW X5 (e53 facelift) - poraďte
Jardo vzpamatuj se, tady je topic o X5 a 7er, kdo se na koho povyšuje? Nevím jaké kola používá,ani nevím jaký má vůz, ale mi prostě přijde nemožné jezdit 5 let v bmw po evropě za 30tis včetně kompletb servisu,olejů a pneu tod vše
pokud Tobě se to s E38 daří tak jseš dobrej. Toto se může podařit, když koupíš auto od někoho, kdo do něj hodně nasypal a koupil před prodejem i nové gumy, jinak mi to nesedí. A jak píšeš na jedny gumy max cca 50tkm a to nemůžeš jezdit jak dravec, takže zas 5 let použije průměrnej člověk dvě sady
a jestli jezdí na 16 nebo na 18 to nemůžu vědět. Ale rozhodně se nad nikoho nepovyšuji jak zde blábolíš 



Diskuze jak noha....e65neni zadne nadauto myslim.X5 je uplne neco jineho anajde si vzdy plno kupcu,sam bych klidne do ni sel.Je pravda ze ty zadni sedacky jsou divne proti e 65 ale to neni vse.Diskuze mi pripomina souseda,co ma doma skodofku v tdicku a je to samozrejme nejlepsi auto na svete jen proto ze ji ma on v garazi.Predtim mel myslim renault,tak byl nejlepsi ten....
E65 určitě není nejlepší auto na světe, ale je to jedno z nejlepších aut co se daj koupit za 200-250k a poskytnou jak velkej luxus tak velkou spolehlivost.
X5 je samozřejmě lepší do hor apod, ale komfortem a jízdníma vlastnostma na suchu se nikdy sedmě rovnat nebude, ale to prostě nema cenu řešit.
Jeep Cherookee stojí pulku co X5 a v terenu ji ujede jak nic.
X5 je samozřejmě lepší do hor apod, ale komfortem a jízdníma vlastnostma na suchu se nikdy sedmě rovnat nebude, ale to prostě nema cenu řešit.
Jeep Cherookee stojí pulku co X5 a v terenu ji ujede jak nic.
JaraX píše:filozof má E34, už to tu psal několikrát.
jinak E65 co servisuju tak tam vychází 30-40tkč na 100 000km v servisu i s gumama. tzn olej, gumy, filtry,
Jasně, za 100.000km se v e65 vůbec nic nepodělá ( bavíme se tady o autě s 200-400tkm) né o prvních 100tkm






- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Navi u E65 je, co já vím, vlastně malej počítač. Dost často stačí vyměnit jen mechaniku, která jak píše JaraX stojí cca kolem 2tis. Osobně jsem jí měnil a navigace šlape jak víno a to mi do celé navigační jednotky vytekl hydraulický olej s otevírání kurfu...vlastnemec píše:Není to sice k témetu, ale zmiňuješ mechaniku navi, ta moje asi včera pašla v pizdu, nějak rachotí a nečte, ještě jsem do ní nemrkl co a jak, na jakým způsobu to funguje, je to jen přehrávač, nebo to má i něco v sobě?
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Nová originální jednotka stojí tuším podle ETK skoro 1000 EUR.
Naštěstí, se olej nezašpinil tapece. Jen kabeláž a trochu vnitřku kufru. Vůně byla super, všechny tapeci jsem vyčistil pracím práškem, vnitřek kufru jsem se snažil umít lihem. Myslím, že se to povedlo. Ale bylo to fajn. Ono by stačilo, pokud by to původní majitel řešil a nemuselo by to dojít tak daleko...
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
Naštěstí, se olej nezašpinil tapece. Jen kabeláž a trochu vnitřku kufru. Vůně byla super, všechny tapeci jsem vyčistil pracím práškem, vnitřek kufru jsem se snažil umít lihem. Myslím, že se to povedlo. Ale bylo to fajn. Ono by stačilo, pokud by to původní majitel řešil a nemuselo by to dojít tak daleko...
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Koukám tady tak po zajímavostech a narazil jsem na toto téma.
Mám oba zmiňované modely, přesněji X5 4.4i (předface) a 730D E65 poface.
Obě velmi dobře vybavené (dvojitá okna, determální, komforty, audiosoustavy, na e65 navíc EDC a DD) a nedokážů vůbec říct, které auto je lepší. Každé má něco do sebe, je radost s nimi jezdit a když jedu jedním, užívám si to a zároveň se mi stýská po druhém
.
Mimochodem jsem zprůměroval náklady u X5 a na každých 100 000 km (nepočítaje oleje, pneu..) mě servisově vychází na cca 20 000 Kč. U E65 to zatím říct nemůžu, nemáme spolu najeto zatím tolik a zatím nebylo nic potřeba.
Obě auta mají najeto přibližně stejně, po 130 000 km.
Mám oba zmiňované modely, přesněji X5 4.4i (předface) a 730D E65 poface.
Obě velmi dobře vybavené (dvojitá okna, determální, komforty, audiosoustavy, na e65 navíc EDC a DD) a nedokážů vůbec říct, které auto je lepší. Každé má něco do sebe, je radost s nimi jezdit a když jedu jedním, užívám si to a zároveň se mi stýská po druhém

Mimochodem jsem zprůměroval náklady u X5 a na každých 100 000 km (nepočítaje oleje, pneu..) mě servisově vychází na cca 20 000 Kč. U E65 to zatím říct nemůžu, nemáme spolu najeto zatím tolik a zatím nebylo nic potřeba.
Obě auta mají najeto přibližně stejně, po 130 000 km.
přesně, kdyby měl 745i tak mluvi uplně jinak a X5 by stala zaprašena ve stodole, mam zakaznika co to ma naopak, naženu ho at se sem vyjadři
každopadně E65 v 730d špatná není, ale ten motor je v tom nudnej a hlavně tou turbodírou a vibracema tomu autu strašně žere komfort.
do X5 se chodí ta ropa víc, ta kurv veliká zase potřebuje kroutak.

každopadně E65 v 730d špatná není, ale ten motor je v tom nudnej a hlavně tou turbodírou a vibracema tomu autu strašně žere komfort.
do X5 se chodí ta ropa víc, ta kurv veliká zase potřebuje kroutak.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Ahoj Jára má pravdu v e53 je ropák naprosto perfektní, auto je svižné a krouťák je super pro tu káru, do nějakých 120 perfektní pak pomalu to jde dolů nedokážu si představit tenhle motor v e65 mám 745 a kdykoliv ten plyn trochu polechtám tak letím dopředu, druhý den jsem už nechtěl do e53 sednout komfort je nesrovnatelný a to nemám žádného chudáčku a je kompletně na vzduchu ale DD je něco úžasného. Moje žena vždycky chtěla x5 a pro mě to bylo jediné SUV které jsem přežil a nakonec jsem byl hodně nadšený prostě 5er na velkém podvozku, ale teď je to tak, že moje žena která říkala že x5 nikdy nedá, chce sedmu a já ji nechci dát. Došli jsme stejného názoru že tyto auta srovnat nejde, prostě x5 je proti sedmě trabant.
Jinak zase říkám a už jsem to tu psal ať si každý koupí to co potřebuje (nebrat doslovně, neříkám tím že by nám vše stačil citigo) a skloubí to s tím co se mu líbí, nedokážu si představit že bych před třemi lety nakládal do sedmy kočár, prostě v tomhle x5 vede a nezapomenu když sundáš zadní čelo kufru a máš přebalovací pult, jezdíme hodně lyžovat,... Tak jsme to vyřešili tak, že máme obě.
Jinak zase říkám a už jsem to tu psal ať si každý koupí to co potřebuje (nebrat doslovně, neříkám tím že by nám vše stačil citigo) a skloubí to s tím co se mu líbí, nedokážu si představit že bych před třemi lety nakládal do sedmy kočár, prostě v tomhle x5 vede a nezapomenu když sundáš zadní čelo kufru a máš přebalovací pult, jezdíme hodně lyžovat,... Tak jsme to vyřešili tak, že máme obě.
Pohodli je urcite lepsi v e65, o tom zadna, vzdyt je to proste 7
. Ale opravdu neumim rict s cim me to bavi vice. Kazde ma neco do sebe. Je prijemne se v sedmicce projet ale napriklad za chvili vyrazim pro nabytek a ten bych do ni jaksi nedal
.
Ale co se tyce tech motoru tak bych moc nesouhlasil. X5 je mene vytlumena a benzin v ni nerusi, kdezto ten diesel v ni je az neprijemny. Pokud je e65 v pohybu tak o tom Dcku clovek ani nevi, pri volnobehu samozrejme vrni ale neni to nic drastickeho. Pruzne jsou obe krasne, navic jsou obe samozrejme chipnute.


Ale co se tyce tech motoru tak bych moc nesouhlasil. X5 je mene vytlumena a benzin v ni nerusi, kdezto ten diesel v ni je az neprijemny. Pokud je e65 v pohybu tak o tom Dcku clovek ani nevi, pri volnobehu samozrejme vrni ale neni to nic drastickeho. Pruzne jsou obe krasne, navic jsou obe samozrejme chipnute.