Stránka 6 z 27

Napsal: pon 17.02.2003 14:23
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]Avšak už v březnu 1986 začal Volkswagen montovat do vozů první čtyřventilový motor: Golf 16V, který nyní s výkonem 102 kW dosahoval rychlosti 210 km/h. V té době se automobilový svět zabýval čištěním výfukových plynů. Golf GTI a Golf 16 V se vstřikováním benzínu byly prvními vozy vybavenými řízenými katalyzátory.

a to hovado si ty buzíku nech pro svoji starou.

Bylo to v listopadu 1985. Mimochodem 16V motory se montovaly už dávno před, namátkou Mercedes W210 (190) 2.3 16V a Saab 900 16V a Turbo z roku 1983. A třícestný řízený katalyzátor měly Saaby 99 v roce 1976. :D

Napsal: pon 17.02.2003 14:29
od Bombarder
Ja to mam vytazek z textu a pusobi verohodneji.. asi si tam frajeri nevymysleli. Taky to byla reakce na to, ze vw nema, zadnou tradici a to je prece uplny nesmysl..

Napsal: pon 17.02.2003 14:37
od LOPOLO
Originál zaslal Bombarder
[B]pro vazne zajemce na super race, golf je pripraven kazdy den od osmi vecer.


Je cas reagovat Lukasi, uz se nemuzu dockat :-)

Napsal: pon 17.02.2003 15:28
od stealth
Nojo, asi se bude muset uspořádat spanilá jízda z Phy do Ostravy ... ;-)

:australan

Napsal: pon 17.02.2003 15:33
od LOPOLO
mno .. nekde uprostred by to snad slo, ne?

Napsal: pon 17.02.2003 15:49
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]taky jsem nepsal, ze golfa mam ja. asi to nebude jednoduche, ale je mi to celkem jedno, jede dobre i bez toho. taky pokud to tolik stoji, tak to asi nema smysl investovat tolik, co to auto stalo.
nekde jsem cetl, ze G60 vychazi prave z modelu 1.8 16V.

pro vazne zajemce na super race, golf je pripraven kazdy den od osmi vecer.

To že něco z něčeho vychází neznamená, že to musí být stejný. M52D25 (x25tds) má taky blok, ojniční skupinu a spoustu jiných dílů stejných s M50B25 ... :D

Ad ty VW motory, námátkou: vačky, výfukové a sací, ventily, celý sání, příprava směsi, spousta čidel navíc, mazání géčka, držáky, spousta plastů a jiná jednotka...

Mám rád takový ty teoretiky typu: "dodělat tam kompresor je hračka". Cena novejch kompresorovejch kitů např. na VW VR6 nebo BMW 320,323,325,328,M3 je někde na stopadesáti litrech a najdeš tam (mimo kompresoru) přesně ty samé komponenty, o kterých píšu...

Napsal: pon 17.02.2003 15:54
od Bombarder
snad

Napsal: pon 17.02.2003 15:56
od Klakson
no jo a turba jsou ještě dražší, svině jedny, ja bych tomu ubral jednu nulu :D pak by to bylo reálný

Napsal: pon 17.02.2003 15:58
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]Ja to mam vytazek z textu a pusobi verohodneji.. asi si tam frajeri nevymysleli. Taky to byla reakce na to, ze vw nema, zadnou tradici a to je prece uplny nesmysl..

Já nepotřebuju působit věrohodněji, já to prostě vím. Je to prostě moje hobby, zajímám se o to, tak to vím. :)

Napsal: pon 17.02.2003 15:58
od Bombarder
teoretiok neznamena, ze neco neumi zrealizovat. kit na gII dostas i za daleko mene. videl jsem i kit na 512 koni.

Napsal: pon 17.02.2003 16:02
od Bombarder
ja to taky vim, je to moje hobby.. a ted kdo ma pravdu?

Napsal: pon 17.02.2003 16:22
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]ja to taky vim, je to moje hobby.. a ted kdo ma pravdu?


Originál zaslal Bombarder
[B]Koupil jsem 325i E36. V rychlosti kolem 160 a vyse se mi zda auto nestabilni. Nechal jsem vymenit cepy a udelat test tlumicu, pry jsou ok. Nevim jestli nemam vymenit pruziny nebo nasadit nove kola a trochu to snizit. Borec tu psal 6500 za nove pruziny nebo novou? Je to cena za 4-ri? Muzete mi nekdo poradit co je treba nejdrive udelat s autem po koupi? Diky


Originál zaslal Bombarder
[B]takze s cim zacit tlumice nebo kola? jeste mi kolisa volnobeh, v servisu jsem to mel, vratili mi to, at s tim trochu pojezdim, ze to potom vyctou s pocitace motoru. pry lambda sonda nebo co. ale snad to spravi. me lakaji nejdrive ty kola. to je viditelna zmena. tlumice a pruziny nikdo nevidi.


Mno já na rozdíl od tebe nechci po tobě žádný takovýhle a jim podobný rady... :D ...každý tady může posoudit.

Napsal: pon 17.02.2003 16:25
od mcfil
Originál zaslal Bombarder
[B]ja to taky vim, je to moje hobby.. a ted kdo ma pravdu?


JÁÁÁ, páč mám největší péro :bigok: Jo a Shrek páč je to taky MACEK!!!:fuckoff:

Doprdele s teoretizováním. Přijeď, zajezdi, pokecej.....

Napsal: pon 17.02.2003 16:29
od LOPOLO
Videl bych to nekde u Litomyslu, ne? Klidne si tam zajedu .. co bych pro phun neudelal.

Napsal: pon 17.02.2003 16:35
od LOPOLO
Lukas je ted bohuzel nemocnej .. :-( Leda ze by to chtel zkusit nekdo s dvoulitrem ... ze by ALA? :D
JA CHCI RACE!! JA CHCI RACE!!

Napsal: pon 17.02.2003 16:46
od Bombarder
pro shrek
pokud vim, tak se hobby tykalo kvality podanych informaci. proc me hobby nemuze byt prave to a ne hrabani se v starych krapech?

hosici, ten race musim projednat s majitelem pokud chcete mimo ovu, zda mi to pujci, ale myslim, ze by to nemel byt problem..

Napsal: pon 17.02.2003 16:47
od Bombarder
to vite, dobre vytunene golfy se na pockani nepujcuji..

Napsal: pon 17.02.2003 17:13
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]pro shrek
pokud vim, tak se hobby tykalo kvality podanych informaci. proc me hobby nemuze byt prave to a ne hrabani se v starych krapech?

hosici, ten race musim projednat s majitelem pokud chcete mimo ovu, zda mi to pujci, ale myslim, ze by to nemel byt problem..

Mno a co je tedy na mé informaci nekvalitního?

Napsal: pon 17.02.2003 17:14
od Bombarder
nic, podivej se na muj prispevek o servisnim manualu..

Napsal: pon 17.02.2003 17:14
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]teoretiok neznamena, ze neco neumi zrealizovat. kit na gII dostas i za daleko mene. videl jsem i kit na 512 koni.

Co to znamená "daleko mene"?