Originál zaslal abdul jojo kamos si tam pridelal cidlo ktery mu hlasilo ze ma malo vody v okruhu... samozrejme az pote co absolvoval celou proceduru s prasklou hlavou... 2,5tds na tom bylo uz lepe ale k dokonalosti jeste porad daleko... zato 3,0 D je naprosto spickova masina...
tam zas odcházej turba, lidi prostě s těma autam snad neumi jezdit
Zas to neber tak vážně,trochu humoru do toho života!Na to, na co u každýho ojetýho auta,ale pokud tomu moc nerozumíš tak pro to běž s někým kdo to auto zná,pořípadě raději kontrola v Eiselandu!!!Zaplatíš sice pár stovek,ale sichr ist sichr!!!
Originál zaslal rene kurc Zas to neber tak vážně,trochu humoru do toho života!Na to, na co u každýho ojetýho auta,ale pokud tomu moc nerozumíš tak pro to běž s někým kdo to auto zná,pořípadě raději kontrola v Eiselandu!!!Zaplatíš sice pár stovek,ale sichr ist sichr!!!
no nejsem sice profik, ale uplne negramotnej taky ne, deda mi vzdycky rikal ze mam na auta cit, ale diesla jsem jeste nemel, tak se ptam, treba nekoho napadne neco co nenapadne me
Originál zaslal rene kurc Na to, na co u každýho ojetýho auta,ale pokud tomu moc nerozumíš tak pro to běž s někým kdo to auto zná,pořípadě raději kontrola v Eiselandu!!!Zaplatíš sice pár stovek,ale sichr ist sichr!!!
Starousi do Enseladu jezdime protoze tam mame znameho a jsou tam urcite "prijemnejsi" nez u Kosanyho v Opave. Dneska uz ne u Kosanyho ale u "Limiho" ze:) no ale pres to vsecko ze by sis tam mohl byt necim jisty se rict neda... urcite bych mu poradil at si vezme nejakeho kamose co autum rozumi protoze jednou sme v Enseladu kupovali a nerekli nam ze to ma stoceny Km... taky ti to tam jen obhlidnou ze spoda, ale kdyz tam nic primo nebije do oci tak je to proste v poradku...
No to máš těžko,dneska tě vezmou na hůl všude kde to jen trochu jde!!!Ale v opavě bych už neměl odvahu něco řešit!!!Kámoš tam složil zálohu na X5ku a nemá ani love ani auto,už to není BMW,ale......Jinak 90% lidí je tě? z tama v BMW v Ostravě!!!
Poněvadž taky zvažuju ropáka zhruba ve stejný kategorii jakou Skautík, ocením nějaký postřehy, jak to jezdí, za kolik, co je třeba hlídat a tak (ptal se na to už skautík, ale zatím nikdo nezareagoval). Není to moc líný ?
No žádný zázrak,ale 2kila to umí.Já když jsem v tom jel poprvé tak jsem byl zklamaný.Měl jsem tenkrát Golf III GTI TDI or.110PS načipovaný,kit sáni,vejfal no jelo to svinsky na ropu.Sedl jsem do e36 tds a byl jsem trochu zklamaný-jede až se rozjede...Ale když ho koupíš v cajku je to krásná kára!!!
No to si piš že to bylo tds.Ale ten golf byl 110 plus čip ,sání výfuk= asi 140PS! Jelo to jako kráva v tak lehkým autě.Tenkrát jsem to půjčil kámošovi co má A6 2,5TDI 150ps a sám přiznal,že to jede dost dobře!!! Jsem v tom podělal dost aut:např. Passat 2,5TDI ,alfa 156 2.0 twin spark,a típek s 325i E30 na mě dokonce blikal a? zastavím,že to neuměl pochopit.Říkal že si původně myslel,že to je VR6,ale jak viděl ty saze z komína tak nechápal!!!Byl to fanda BMW a měl i M5ku jak jsme pak dali řeč,tenkrát jsem se do BMW zamiloval páč mi to hned půjčil a já si vychutnal jízdu bočkem...
no s TD/TDS se clovek musi naucit jezdit. pak je to pohodicka. komu to nestaci, da se tam pomerne jednodusse zvysit vykon. chci jit co nejdal. TDsku v serii uz docela v poho ujedu (zkousel jsem to na uplnem konci posledniho regionalu), ale jakmile je teplo jako dnes, nechce se mu moc letet do kopce...holt ten mezichladic mi tam stale jeste chybi..
jinak dneska jsem jez z krkonos do phy a spotreba mirne po sedm..jel jsem trochu na spotrebu, ale dalnice furt 130-140...
jojo, ja se stavim ve zline, prolitnem to a pak hura do phy:)
no k radosti uz mi chybi jen IC, pak znova chip a na motor uz seru. vyndal jsem kat a dal filtr BMC a taky to pomuze, hlavne ten kat.
mam ho smiknout? V cem je to pak lepsi? No pravdepodobne pojedu k Bohmovy menit prevodovku...takze v Praze budu.....pokud to zvladne cestu do prahy Do filtru a cipu chci jit taky, jenze ted se to vsechno vymr*alo
verim, ze te to sere. ja na tvym miste bych byl odepsanej.
kat v zasade tlumi vykon motoru a kdyz ho nahradis trubkou nebo nejakou drazsi nahradou, motor jde pak lip do otacek, tahne trochu vic od spoda a je celkej zivejsi. jo a decentne se zmeni i zvuk a urcitejch otackach.
Originál zaslal rene kurc No Shreku nevím proč tady vedeš takové blbé kecy,ale chtěl jsem mu jen poradit.Jinak tu nemelu co jedná paní povidala,ale to co známi zažili např. kámoš koupil TDčko a řešil asi 3x hlavu za 3roky.Jinej si koupil 325tds koupeno v čr se serviskou a narval do něho takový balík,že mi z toho bylo na nic.Nebo mi tu chceš vyprávět,že to byly nejpovedenější modely od BMW?Ale ty si určitě zas něco najdeš....Mimochodem se divím,že tu přiznáváš,že po roce 91 docházelo k vylepšení každý rok,to asi o něčem svědčí ne?
:wtf:
Originál zaslal rene kurc Nebo mi tu chceš vyprávět,že to byly nejpovedenější modely od BMW?Ale ty si určitě zas něco najdeš....
:wtf:
Originál zaslal rene kurc Mimochodem se divím,že tu přiznáváš,že po roce 91 docházelo k vylepšení každý rok,to asi o něčem svědčí ne?
To snad u každýho modelu u každý normální automobilky, ne? Mám ti snad vysvětlovat, jak taková výroba jede? Že konstruktéři pracujou nejen na vývoji nových modelů, ale že průběžně vylepšují stávající modely na základě poznatků ze servisních statistik? Že seřizovači každé prázdniny nastaví znovu mašiny? Že technologové každé prázdniny vypracují nové postupy tak, že až se dělnicí v září vrátí na svoje místa, mají vše připraveno?
Shreku,šlo mi jen o jedno,že máš rád ty co napíšou co jedná paní povídala(teda jako mě) Psal jsem co zažili mí známí.A na to,že tdečka a tdska prostě nebyly nejvidařenější modely BMW si se nevyjádřil.Já vím ,jedna paní povídala....