Stránka 6 z 15

Napsal: pon 26.02.2007 20:44
od Kuba

" kdyz je to pro nekoho financni disaster tak at si nekupuje BMW a jezi skodovkou... V-Boha-sice-neverim-ale-tohle-vidim :D
(i like SEO)[/quote] "


Ale Dani34 má vlastně recht. Argument "tak at si nekupuje BMW" je zcestnej, je to naprosto nepřilehavá odpověď, která nic neřeší, nehledá východiska, v týhle diskusi ničemu nepřispívá ....... Jak tu čtu příspěvky a taktéž na německejch diksuzích, tak je prostě tahle naftová technologie předražená jako blázen a někdo si pak pěkně mastí kapsu. A my to nejsme :-( Spíš by to chtělo najít způsob, jak to vochcat, třeba náhradní výrobce a tak...... prostě zcela objektivně 90.000 za vstřiky i s prací... to neni zdůvodnitelný, tu hodnotu to nemá... to by se styděli i komunisti za tohle.

Napsal: pon 26.02.2007 21:32
od Vlasta
Já nevím, kde chodíte na ty čísla. Opakuju pro ty, co nepochopili - repase 1 CR vstřiku Kč 1400 vč. DPH.

Napsal: pon 26.02.2007 22:19
od RSak
to Kuba: máš pravdu, ale mletím dokola těžko něco vyřešíš, stejně tak jako další odborníci na diesely, kteří raději vymýšlí jak jezdit na fritovací olej, než aby se zamysleli nad vývojem jiného vstřikování :idea:

Kromě toho jestli chceš dodat svým příspěvkům na solidnosti, nechytej se hned kdejaké neověřené částky :wink:

Napsal: pon 26.02.2007 22:22
od RuDoSh
Vlasta píše:Já nevím, kde chodíte na ty čísla. Opakuju pro ty, co nepochopili - repase 1 CR vstřiku Kč 1400 vč. DPH.


ty voe, tak to je v prdeli.... jeste ze mam 528i a ne 530d, protoze jinak by se mi posraly vstriky a byl bych v riti..... 12.000,- za jeden..... to je fakt sila

Napsal: pon 26.02.2007 22:40
od Vlasta
RuDoSh píše:
Vlasta píše:Já nevím, kde chodíte na ty čísla. Opakuju pro ty, co nepochopili - repase 1 CR vstřiku Kč 1400 vč. DPH.


ty voe, tak to je v prdeli.... jeste ze mam 528i a ne 530d, protoze jinak by se mi posraly vstriky a byl bych v riti..... 12.000,- za jeden..... to je fakt sila
A to si představ, že bys měl 740d, to už bys byl možná až v tlustým střevě.

Napsal: pon 26.02.2007 22:55
od RuDoSh
Vlasta píše:
RuDoSh píše:
Vlasta píše:Já nevím, kde chodíte na ty čísla. Opakuju pro ty, co nepochopili - repase 1 CR vstřiku Kč 1400 vč. DPH.


ty voe, tak to je v prdeli.... jeste ze mam 528i a ne 530d, protoze jinak by se mi posraly vstriky a byl bych v riti..... 12.000,- za jeden..... to je fakt sila
A to si představ, že bys měl 740d, to už bys byl možná až v tlustým střevě.


malem jsem z te predstavy omdlel 8O

Napsal: pon 26.02.2007 23:23
od alesjungmann
Vlasta píše:Já nevím, kde chodíte na ty čísla. Opakuju pro ty, co nepochopili - repase 1 CR vstřiku Kč 1400 vč. DPH.


2 Vlasta
dej sem prosím nějakej kontakt, 1400 je fajn :-)

Napsal: pon 26.02.2007 23:39
od Vlasta
AC Hale P-7, Dělnická 15

Napsal: úte 27.02.2007 00:35
od RSak
... asi začnu brát nějaký prášky na nervy a na spaní, děsí mě představa, že mi každou chvíli můžou u báwa odejít všechny vstřiky najednou, co odejít, přímo vybouchnout a prorazit kapotu a odletět někam daleko a ještě v jeden moment úplně přestat fungovat automatická převodovka, totálně se rozpadne a rozletí na mikroskopické částečky.

Napsal: úte 27.02.2007 00:42
od milo
RSak píše:... asi začnu brát nějaký prášky na nervy a na spaní, děsí mě představa, že mi každou chvíli můžou u báwa odejít všechny vstřiky najednou, co odejít, přímo vybouchnout a prorazit kapotu a odletět někam daleko a ještě v jeden moment úplně přestat fungovat automatická převodovka, totálně se rozpadne a rozletí na mikroskopické částečky.


turbo ti odstreli pulku sani a zbytky vleti do spalovacich komor. cerpadlo se prehreje a zacne horet. k tomu jeste na 6 mistech praskne hlava 8)

Napsal: úte 27.02.2007 02:48
od David30
Vlasta napsal:
Já nevím, kde chodíte na ty čísla. Opakuju pro ty, co nepochopili - repase 1 CR vstřiku Kč 1400 vč. DPH.

Tak dám ti jednou tolik (!) za každej repasovanej vstřik a sepíšem to u notáře . Ty si to nech u tý firmy dělat za 1400,- a rozdíl máš odemne do kapsy Budu ti lifrovat měsičně nekolik kousků z ČR i z Německa . Ale nemyslim nějákou typickou čecháčkovskou repasi, kde vyměněj vymrdanej vršek, ale repasi hlavně opotřebenejch dílů tak, aby jehla a opotřebovaný sedlo voddělaný kavitací a tim zkurvenym tlakem 2000 barů chodilo jako nový !!! BOSCH neni schopen dodat spodek jako ND a dodává jen celý vstřiky - ozvi se mi na soukromou zprávu !!!!!! :!: :!: :!: :!: :!:

Mě to tady připadá jak u blbejch - prostě zaslepený zastánci dízlu se uchylujou k ironiím, že jim buchne motor, buchne turbo...... to je k breku.....

Napsal: úte 27.02.2007 09:35
od Vlasta
Samozřejmě, že za 1400 je jen repase vršku, ale to je bolest 99% těch vadnejch vstřiků při 150k km. Ale po téhle repasi ten vstřik dalších 150k km vydrží, než se začne projevovat netěsnost jehly.

Napsal: úte 27.02.2007 13:04
od bajo
Nazdar. BMW je len auto. Aj tam sa moze nieco pokazit, ale ty si to vykreslil akoby inziniery z Mladej Boleslavy boli borci a tvoj favo bol vecny. Ked to vezmes s poruchovostou je to uplne naopak. Nic v zlom ale zdrz sa radsej takychto komentov. Podla jednho kuska z x-tej ruky, ktory si si mozno kupil hodnontis celu znacku. Radsej si to nabuduce v hlave par krat prehodnot, nez pustis nieco take von. A bmw ako take je dobre auto, to je bez ebaty a kazdy kto sa v nom zviezol vie, ze porovnavat ho s favom, alebo unom 1,1 je minimalne diagnoza... BMW nieje pre chudobu, ktory naskrabe 150 Kč a myslis si ze ked nieco kupil tak je to tank a prezije to este jeho pravnucata. Na to ti treba prachy. Viem o co ide mam E39 a mimo to, zeby som zarabal nadstandardne do takejto triedy a ani znacky by som nesiel. Radil by som sa k tym primernym sedym sedlakom na favach a unach 1,1. Nic v zlom

Napsal: úte 27.02.2007 13:58
od zet
bajo píše:Nazdar. BMW je len auto. Aj tam sa moze nieco pokazit, ale ty si to vykreslil akoby inziniery z Mladej Boleslavy boli borci a tvoj favo bol vecny. Ked to vezmes s poruchovostou je to uplne naopak. Nic v zlom ale zdrz sa radsej takychto komentov. Podla jednho kuska z x-tej ruky, ktory si si mozno kupil hodnontis celu znacku. Radsej si to nabuduce v hlave par krat prehodnot, nez pustis nieco take von. A bmw ako take je dobre auto, to je bez ebaty a kazdy kto sa v nom zviezol vie, ze porovnavat ho s favom, alebo unom 1,1 je minimalne diagnoza... BMW nieje pre chudobu, ktory naskrabe 150 Kč a myslis si ze ked nieco kupil tak je to tank a prezije to este jeho pravnucata. Na to ti treba prachy. Viem o co ide mam E39 a mimo to, zeby som zarabal nadstandardne do takejto triedy a ani znacky by som nesiel. Radil by som sa k tym primernym sedym sedlakom na favach a unach 1,1. Nic v zlom


A to to, by mohla být taková pěkná tečka na závěr - co vy na to?

Napsal: úte 27.02.2007 19:23
od Pretender
S tou Fabii a neustalou vymenou zarovek mas pravdu. S tim nefunkcnim servu pri jizde mam take sve zkusenosti. Myslim si ze u auta se kterym obcas musim jet nadoraz(bengawagen) je vypadnuvsi servo v maximalce docela prus..er

Napsal: úte 27.02.2007 20:19
od Vlasta
Pretender píše:S tou Fabii a neustalou vymenou zarovek mas pravdu. S tim nefunkcnim servu pri jizde mam take sve zkusenosti. Myslim si ze u auta se kterym obcas musim jet nadoraz(bengawagen) je vypadnuvsi servo v maximalce docela prus..er

Já bych řekl, že ani ne, hlavně, pokud je to MP.

Napsal: stř 28.02.2007 18:28
od Dani34el
:mad: No podle statistik spolehlivosti ADAC v Německu což je dastatečně velkej trh je ŠKODOVKA lepčí než BMW, i když sou to rozdíly desetin procenta nebo procent. Nejlepší sou furt Japonci. Takže nadávat tady na FABII nebo OCTAVII je tupá a nevhodná argumentace...... kdo má BMW dízl tak si nepřizná ty náklady a rizika s tim spojený a agresi si vybíí na VW GROUP ..... jak už to tu někdo psal: Je to tragédie ty choulostivý BMW dízly a hlavně ty ceny ND ---- spíš by to chtělo BMW dízly bojkotovat.... kámoš má BMW 5 s LPG a jhe v klidu :mad:

Napsal: stř 28.02.2007 19:06
od Atila
Dani34el píše::mad: No podle statistik spolehlivosti ADAC v Německu což je dastatečně velkej trh je ŠKODOVKA lepčí než BMW, i když sou to rozdíly desetin procenta nebo procent. Nejlepší sou furt Japonci. Takže nadávat tady na FABII nebo OCTAVII je tupá a nevhodná argumentace...... kdo má BMW dízl tak si nepřizná ty náklady a rizika s tim spojený a agresi si vybíí na VW GROUP ..... jak už to tu někdo psal: Je to tragédie ty choulostivý BMW dízly a hlavně ty ceny ND ---- spíš by to chtělo BMW dízly bojkotovat.... kámoš má BMW 5 s LPG a jhe v klidu :mad:


Ono je take treba si uvedomit, ze Skodovky jsou v prumeru mnohem jednodussi auta s mnohem mirnejsim zachazenim ze strany majitelu. Cimz nerikam, ze Skodovaci nezapracovali.

Napsal: stř 28.02.2007 19:13
od Vlasta
ADAC dělá statistiky spolehlivosti podle stáří vozidel. Většinou stejně staré BMW má najeto 2 - 3 x víc kilometrů, než schade, která je v rodině jako 2. nebo 3. auto, nebo s ní jezdí důchodce.

Napsal: stř 28.02.2007 19:21
od Chaotik
Dani34el píše::mad: No podle statistik spolehlivosti ADAC v Německu což je dastatečně velkej trh je ŠKODOVKA lepčí než BMW, i když sou to rozdíly desetin procenta nebo procent. Nejlepší sou furt Japonci. Takže nadávat tady na FABII nebo OCTAVII je tupá a nevhodná argumentace...... kdo má BMW dízl tak si nepřizná ty náklady a rizika s tim spojený a agresi si vybíí na VW GROUP ..... jak už to tu někdo psal: Je to tragédie ty choulostivý BMW dízly a hlavně ty ceny ND ---- spíš by to chtělo BMW dízly bojkotovat.... kámoš má BMW 5 s LPG a jhe v klidu :mad:


I kdyby byly bmw nafty poruchovější a já nevím co ještě jsi napsal... pořád lepší si připlatit a jezdit v autě s trochu civilizovaným motorem. Páč co se VW týče, tak pro mě je to naprostá katastrofa, co je to za traktory - vůbec mi to nesedí. Teda nesedí mi nafty celkově, ale např. oktáva už vůbec ne.