Stránka 6 z 13
Napsal: pon 08.03.2010 09:17
od sefca
a jak se to da zjistit doma na zahrade
Napsal: pon 08.03.2010 18:25
od wEnC
já bych asi koukl do kufru, vyndal rezervní kolo a podíval se jestli tam uprostřed, v místě toho rezerního kola nejsou pozůstatky kompresoru, díry po šroubech, káble navíc , viditelné místa kde něco kdysi vedlo. Nebo třeba tam je celej ten hrnek s kompresorem ještě. To je asi nejjednodušší asi, ostatní už je dole na podvozku
Napsal: pon 12.04.2010 09:25
od Kefi
Ahoj, mám E39 530D 11/98 a přídtrojovka mi stále píše Selffle susp. Inact. Auto bylo sednutý na zem, tak jsem to dal k autoelektrikáři a podle diagnostiky zjistil, že v řídící jednotce NIVA, nejde proud. Dalším koumaním vyzjistil, že tam byl přepálený obvod. To spravil, zadek se krásně zvednul, ale ta hláška tam je stále

Nevíte, co by to ještě mohlo dělat? Nebo se to takto ,,neodbornou" opravou úplně nespravilo a BC to bude psát dále? Další věc co mě štve jsou velký rány na zadní náprvě, při přejezdu jakékoliv nerovnosti. Měchy jsou snad OK, ve ST jdu na test tlumičů. Když bude i to ok, tak ty silembloky jak zde někdo psal? Díky
Napsal: úte 13.04.2010 01:40
od jurasis
Udělej POŘÁDNOU diagnostiku, to mělo být první hned... Hláška se zobrazí při kdejaké debilní chybě systému... Detaily tady pohledej, jsou tady popsány...
Rány od zadu jsou skoro určitě hlavní siláče nápravy. Chce to vyměnit všechny. Cena cca 900 za jeden, plus výměna (čekni Krotila v Praze, prý to jako jediný dělá na autě za 2,5k speciálním přípravkem...)
Jinak, M-náprava celkem bouchá...

Napsal: úte 13.04.2010 11:12
od Zdenal
Tak píšu jak jsem vyřešil můj problém viz výše.
Zkusil jsem vyměnit pravý výškový snímač i přes to, že BMW diagnostika nic nehlásila a měl být OK. Měl jsem prostě podezření.
Po výměně se zdá že NIVO funguje jak má a vůz je rovně. Takže vyřešeno a doufám že konečně

Napsal: úte 13.04.2010 23:56
od stallker
tak mi taky dosloužil levý měch, včera začal ucházet (prasklý v ohybu), dneska jsem ho vyměnil a je to fakt bnkačka (přesně jak psal jurasis), dělal jsem to venku na zemi v osm večer s obyč heverem

a s naházením věcí zpátky do kufru je to tak na hoďku.
akorát tam není žádnej bajonet jak psal, ale taková plastová jakobységrovka, která se vycvakne do strany a ryhlospojka s hadicema se vyškubne nahoru
Napsal: stř 14.04.2010 00:03
od stallker
to Soptiiik: kámoš dával pružiny místo měchů a jediný co k nim musel koupit, byly gumový podložky. Maj to jen v BMW a dal za to asi 200,- + značkový pružiny z druhovýroby asi 1500,- kus. Jinak je všechno stejný a pro obojí přizpůsobený.
Napsal: stř 14.04.2010 03:06
od jurasis
Mno, rychlospojka je odjakživa bajonet...
I když je fakt, že tohle zajištění jsem ještě nikde neviděl...
Jen dvě poznámky:
Jednak, měchy jsou L a P, je to určené nahoře kolíkem (v případě nouze lze kolík odbrousit a použít naproti)...
Druhak jsem tady narazil na čas běhu kompresoru 8 minut. Kompresor může běžet max. 10 VTEŘIN !!! Pak by měla následovat pauza. I přes INPu se mi dařilo zapnout kompresor jen na 10 vteřin.
Ještě vlastní zkušenost (už jsem ji někde psal). Hláška o vadném čidle nemusí nutně znamenat čidlo KO (cena cca 2200,- včetně DPH). Můžou být uhnilé dráty k čidlu (opravná sada cca 1100,- včetně DPH).
Napsal: stř 14.04.2010 14:05
od Kefi
jurasis píše:Udělej POŘÁDNOU diagnostiku, to mělo být první hned... Hláška se zobrazí při kdejaké debilní chybě systému... Detaily tady pohledej, jsou tady popsány...
Rány od zadu jsou skoro určitě hlavní siláče nápravy. Chce to vyměnit všechny. Cena cca 900 za jeden, plus výměna (čekni Krotila v Praze, prý to jako jediný dělá na autě za 2,5k speciálním přípravkem...)
Jinak, M-náprava celkem bouchá...

Nj, tak diagnostika tady v čb v ACR 1200,- .... Tak jsem hleda někoho, kdo má takdy diagnostiku BMW. Měl to ten elektrikář a chybu mu to našlo. Jenže po vyřešení to píše stále. Jinak diagnostika v autorizovaném bmw a mimo bmw by měla naleznout stejné chyby, ne? Nebo to muže dělat novější aktualizace diagnostiky? A mám v háji zadní tlumiče, proto ty rány, tak uvidíme. Možná vyměním i ty silentbloky, nejspíš budou díky tomu taky vymlácené

Napsal: pon 21.06.2010 22:29
od Isetta
Ahojte pani, pred par dnami som sa stal stastnym majitelom 530dA Touring r.v. 2001. Pred tym som mal 316i, tak si asi viete predstavit tu zmenu

. Auticko ide krasne, aj motor ma pekny zvuk coho som sa troch bal kedze som benzin pozitiv... ale ten krutak a spotreba su silne argumenty. Mam vsak torska disvny pocit z podvozku... Nahadzoval som letne kolesa 225/55 R16 a vzadu som videl aj tlmic aj strunu. Dovtedy som si mylslel ze mam aj ja vzduchove vankuse, ale teraz fakt neviem ako to je. Nenasiel som ziadnu jednoznacnu odpoved v clankoch ktore som presiel. Prosim Ak ma niekto podobne autisko ako sa da jednoznazne zistit ci mam vankuse alebo nie. Dakujem.
Takisto sa mi zda ze po prejdeni nerovnosti (v ryclom slede) zo zadnej casti citim nervozitu.... ked je ta nerovnost pekna plynula mam pocit ze tlmice funguju spravne... moze to byt spominanimi 4-mi silentblokmi na zadnej naprave? Dakujem za cenne rady.
Napsal: úte 09.11.2010 01:44
od Sesto1
Mas pod rezervou cerpadlo?
Napsal: pon 06.12.2010 00:49
od Foster
Nevíte, kde se dají ty měchy na E39 sehnat nejlevněji?
Napsal: pon 06.12.2010 02:42
od jurasis
Jen v originále, nikdo jiný to nedělá...
Pokud bys byl členem klubu, třeba v Renocaru máme 10% slevu...

Napsal: pon 06.12.2010 12:33
od Foster
A kolik ta nevídanost aktuálně stojí v Renocaru?

Napsal: pon 06.12.2010 13:01
od Zdenal
Si tam zavolej, stojej něco kolem 4500,-/kus.
Minulej rok jsem kupoval oba + nový jedno čidlo za 2200,-
To je BMW nooo za úplnou píčovinu, ktarou ani 90% aut nemá zaplatíš 11000,- jako prd....
Napsal: pon 06.12.2010 13:28
od Dan td
Aktuálně stojí jeden měch cca 4 tis. bez DPH, tzn. 5 tis. vč. daně.
Napsal: pon 06.12.2010 14:30
od Foster
5.000,- za plastový kyblík... to je svět.

Napsal: pon 06.12.2010 15:35
od jurasis

, to jsou názory. Já jsem s měchama nadmíru spokojen, pružiny bych už nechtěl...
Mimochodem, koukali jste, kolik stojí pružina? A kdopak z Vás si ji za dáčo vymění na ulici? Potom pište, že jsou měchy drahé...

Napsal: pon 06.12.2010 16:17
od Zdenal
Ti asi ještě neodešel kompresor, viď?
Tak moc neplesej.....
Napsal: pon 06.12.2010 20:58
od jurasis
Mno jo, ale s takovouhle logikou bych jezdil na tříkolce...
No Flame, ale tak to je. Pokud se někdo bojí nějaké výbavy, nedej bože jen třeba elektroniky v autě, tak si nemůže pořizovat bramboru... Navíc, když ty naše popelnice už mají minimálně dvojnásobný věk, než na jakej byly stavěny...
