Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Palivova pumpa E34 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#101 Příspěvek od blinker »

beny-maser píše:tak já o tom vím, že to může skočit a taky mi to skočilo :D i mistr tesař se někdy utne,mladej na mě promluvil já se na něj otočil, lup a už to bylo :wink:


tak já o tom taky vim že to může skočit, proto jsem byl opatrnej a nikde mi nic neluplo.... maximálně že ty rozvody jsou prostě špatný a chtěly by výměnu, což se mi dvakrát nechce za ty prachy :D
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#102 Příspěvek od beny-maser »

já bych je neměnil, tohle bude spíš nastavením než vytaháním.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#103 Příspěvek od blinker »

beny-maser píše:já bych je neměnil, tohle bude spíš nastavením než vytaháním.


čoveče hraju si s tim předvstřikem a aby to chytlo, tak musí být naopak nastavenej hodně velkej... Co kdyby naopak byly rozvody šouplý na druhou stranu než to máš ty? Jo půjdu do rozvodů, ať je jasno... akorát nevim jestli to udělát s pomocí strejdy automechanika, kterej měl pár bmw 524TD, nebo to píchnout do servisu a zaplatit si za to..? Co jsem tady pročet tak to lidi doma zvládly.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#104 Příspěvek od blinker »

beny-maser píše:já bych je neměnil, tohle bude spíš nastavením než vytaháním.


čoveče hraju si s tim předvstřikem a aby to chytlo, tak musí být naopak nastavenej hodně velkej... Co kdyby naopak byly rozvody šouplý na druhou stranu než to máš ty? Jo půjdu do rozvodů, ať je jasno... akorát nevim jestli to udělát s pomocí strejdy automechanika, kterej měl pár bmw 524TD, nebo to píchnout do servisu a zaplatit si za to..? Co jsem tady pročet tak to lidi doma zvládly, ale abych měl klid tak si to možná zaplatim, berou tady 400 na hodinu, docela dost co?
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#105 Příspěvek od blinker »

beny-maser píše:já bych je neměnil, tohle bude spíš nastavením než vytaháním.


čoveče hraju si s tim předvstřikem a aby to chytlo, tak musí být naopak nastavenej hodně velkej... Co kdyby naopak byly rozvody šouplý na druhou stranu než to máš ty? Jo půjdu do rozvodů, ať je jasno... akorát nevim jestli to udělát s pomocí strejdy automechanika, kterej měl pár bmw 524TD, nebo to píchnout do servisu a zaplatit si za to..? Co jsem tady pročet tak to lidi doma zvládly, ale abych měl klid tak si to možná zaplatim, berou tady 400 na hodinu, docela dost co?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#106 Příspěvek od beny-maser »

já když tady vidím ty lidi v servisech tak bych si tam dal maximálně koloběžku,
doma to dáš úplně v pohodě pokud nejsi dement
ale jen pro info,pokud je budeš chtít měnit,tak je dobré sundat hlavu a v servisu to ani jinak dělat nebudou,až sundáš hlavu počítej s částkou cca10tis, protože to jen u těsnění ve většině případů nezkončí.
400kč/hod je normální cena, zase to bude dělat člověk co nebude půl hodiny hledat vhodnej klíč, šroubovák atd.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#107 Příspěvek od beny-maser »

já když tady vidím ty lidi v servisech tak bych si tam dal maximálně koloběžku,
doma to dáš úplně v pohodě pokud nejsi dement
ale jen pro info,pokud je budeš chtít měnit,tak je dobré sundat hlavu a v servisu to ani jinak dělat nebudou,až sundáš hlavu počítej s částkou cca10tis, protože to jen u těsnění ve většině případů nezkončí.
400kč/hod je normální cena, zase to bude dělat člověk co nebude půl hodiny hledat vhodnej klíč, šroubovák atd.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#108 Příspěvek od blinker »

měnit je nebudu, co jsem zkoušel hnout s řetězem pod víkem ventilů, tak s nim ani nehejbnu, takže se zdá napnutej dobře... pro seřízení rozvodů hlava dolu nemusí? nějakej postup našel bys?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#109 Příspěvek od beny-maser »

pro seřízení rozhodně ne,jen když by jsi je chtěl měnit
pokud jsou ale přeskočené je to na zvážení,ale dá se to i bez demontáže přeskákat.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#110 Příspěvek od blinker »

tak sice nějakej ten pátek utekl, ale mezitim jsem si počkal na mechanika a prošli jsme rozvody - jsou krásný, našli jsme ale chybu a to v uložení čerpadla do kolečka - klínek rozjetej a nezapadal do drážky - určitě jsem se na tom přičinil já, možná už někdo předemnou... Takže klínek opravenej, čerpadlo nasazený správně. Teď je teda předemnou rozhozenej předvstřik i dávka, z čehož už mi trochu hrabe, ...chvíli zkoušet - dobít baterku.... Jak by tohle seřízení asi zvládli v servisu, kde dělaj převážně koncern, co myslíte?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#111 Příspěvek od beny-maser »

koncer a tohle je něco jinýho, pokud to už budou umět napíchnout udělaj ti turbo díru jak hovado. Předvstřik co nejvíc k hlavě a chytne to, pak nastavíš, aby to nemlátilo a pak dávku ,aby padaly otáčky plynule. Nebo pokud máš hodinky tak můžeš nastavit předvstřik podle hodinek.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#112 Příspěvek od blinker »

podle hodinek?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#113 Příspěvek od beny-maser »

hodinky=úchylkoměr
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#114 Příspěvek od blinker »

Sral mě pocit že se v tý el. hlavě povalujou kousky silikonu, kterym to nějakej dobrák předemnou přetěsnil, tak jsem jí sundal, vičistil co to šlo, bylo tam asi 5 cárů silikonu. Dal jsem to do kupy, velkou dávku, velkej předvstřik, chytlo to - KONEČNĚ! :twisted: tak jsem vyladil volnoběh na cca 700 ot, na míň to tak nějak kolísá, předvstřik na co nejmenší a co nejměkčí chod a jeduuu. Pořád to není ono, ten chod se mi nezdá, není to takový to sametový bručení. Nicméně další věc a to že mi fučelo turbo. Tak jsem vyndal IC, pročistil pěkně, vyčistil i ostatní chladiče, skontroloval hadice - asi byla špatně uchycená jedna, protože už to nefučí a motor se krásně vytáčí do cca 5.500,- otáček yess! :) Starty se trochu zlepšili, ale pořád se mi stává, že chytne a hned potom chcípne, i když normálně chcípnu motor jakoby v tom zapíská, takový tvrdý ukončení chodu motoru - jak kdyby byl přidřenej?? Ještě opravim podávací čerpadlo a můžu s tim zajet na diagnózu. Fuj se mi ulevilo, už jsem to pomalu vzdával :roll: :lol:
Odpovědět