Stránka 6 z 6
Napsal: stř 29.09.2010 21:49
od BMWX5power
Napsal: úte 19.10.2010 16:59
od the-rock
Ahojte..
tak zjistil už někdo proč ta spotřeba tak vzrostla?! Koupil jsem origo pal. filtr a spotřeba ještě vzrostla..

z 8,8 l/100 na 9,0 l/100..buďto to je tím počasím a nebo něco někde ještě špatně..
to Axel už jsi zkoušel ten vzduchový filtr? Pokud ano, je nějaká změna spotřeby? Díky

Napsal: úte 19.10.2010 17:43
od Axel
Vcera jsem nechal auto v servisu, tak az to bude, dam vedet

Napsal: úte 19.10.2010 19:49
od Warrior_Jouda
No pánové nehnul sem se z místa a teď momentálně ke všem těm hovnům mi zasičela spojka. mam z toho opravdu velkou radost, páč musim jezdit do práce ... ani nevim co to je ... nějaký pochcaný mondeo nebo co to je za rakev. Mam z toho strach už jen kdyyž to odemykam. Ale k věci. Dočetl sem se pár tipů. Levrone mi píše že vyměnit motor. Nevim, moc tomu nevěřim že by to pomohlo. Začínam vážne polemizovat o prodeji. Bouchnu to za babku a bude.
1. Nová lambda
2. Filtry pal + air
3. Starší ale funkční váha
4. Jednotka
5. Svíce
6. Přetěsněný sání
7. Snímač polohy klapky
8. Čidla teploty .. obě
Sem už šedivej z tý káry.
Napsal: stř 20.10.2010 16:05
od DestinyE34
Nejsem mechanik,ani se nějak vyjíměčně v autech nevyznám. Ale-chová se to opravdu,jako když je studený motor a jde do něj obohacená směs,nebo sitič. Nevím jestli se to rozlišuje
mám stejnou ,možná větší spotřebu,pokud vynuluji BC a jedu se studeným autem-stejná motorizace.
Pokud to opravdu budeš rozprodávat,měl bych zájem o tu novou lambdu-pokud to není druhovýroba a má autko samosvor?
Napsal: sob 23.10.2010 11:57
od Axel
the-rock píše:Ahojte..
tak zjistil už někdo proč ta spotřeba tak vzrostla?! Koupil jsem origo pal. filtr a spotřeba ještě vzrostla..

z 8,8 l/100 na 9,0 l/100..buďto to je tím počasím a nebo něco někde ještě špatně..
No nevim, ja bych ten narust spotreby svedl na prihrev motoru, ktery zacina spinat pri nizsich teplotach, coz je ted aktualni tema. Akorat nejsem si jisty, ze pocitac zapocitava do spotreby i naftu spalenou v bufiku.
Napsal: ned 24.10.2010 09:43
od the-rock
to Axel: asi ji započítává ale právem, protože to souhlasí i na najetých km na plnou nádrž..

Napsal: stř 27.10.2010 01:37
od Levrone
Warrior_Jouda píše:No pánové nehnul sem se z místa a teď momentálně ke všem těm hovnům mi zasičela spojka. mam z toho opravdu velkou radost, páč musim jezdit do práce ... ani nevim co to je ... nějaký pochcaný mondeo nebo co to je za rakev. Mam z toho strach už jen kdyyž to odemykam. Ale k věci. Dočetl sem se pár tipů. Levrone mi píše že vyměnit motor. Nevim, moc tomu nevěřim že by to pomohlo. Začínam vážne polemizovat o prodeji. Bouchnu to za babku a bude.
1. Nová lambda
2. Filtry pal + air
3. Starší ale funkční váha
4. Jednotka
5. Svíce
6. Přetěsněný sání
7. Snímač polohy klapky
8. Čidla teploty .. obě
Sem už šedivej z tý káry.
Ahoj. Tak teoreticky pokud vymenis motor z jineho auta co nemelo tvoje vypsane problemy a vse fungovalo jak ma tak by nemel byt problem. Ale vymenit cely nastrojeny motor ne jen motor bez elektroniky(snimacu apod) To by jsme se zas mohli dostat tam kde jsme byli. Ale teorie a zase jen teorie. Trosku jsem se na to poptal a melo by tam byt rizeni motoru BOSCH Motronic 3.1 nebo Motronic 3,3 nebo MS40. Kazdy system mel neco jineho v zapojeni rizeni motoru. A od toho se to odviji. Dale teoreticky by to mohly byt vstrikovaci ventily-mely by mit 12-20 ohmu(jeden ventil),napeti 12V. To napeti merit na konektoru vstrikovace (odpojenem) a minus polem baterie a pri otaceni starterem motoru!!!! Dale je treba zkontrolovat aktivaci vstrikovacu-nejlepe pry pripojit osciloskop na ECU a zjistit signalove hodnoty a porovnat podle tabulek

. Jinak zkontrolovat a porovnat hodnoty magnetickeho ventilu vacky,magnetickeho ventilu kliky,snimac klepani.................... To neco malo jinak toho je daleko vic. Asi by to chtelo specialistu.

Jinak kdysi davneji jsi tady psal ze se ti to dusi benzinem. Kamarad resil neco obdobneho ale na jinem aute a odhazely mu hydrostely ventilu a podfukovaly ventily ve vyssich otackach. Po vymene hlavy,rozvodu a nastaveni casovani problemy zmizely!!! Zdanlive blbost ale nebyla. To je neco malo co jsem zjistil.
Napsal: stř 27.10.2010 02:13
od Levrone
Pokud muzu oslovit budu prodavat E39 530 D dovoz F. V peknem stavu za lidovou cenu. Brzy hodim inzerat.

Napsal: úte 11.01.2011 01:08
od dj_pospa
Zdravim,vidim,ze mame podobny problem.Ja mam E34 520i a taky mi to z 12 litru ve meste zacalo zrat 20l kombinovane.No chystam se na volnobeznej ventil a zkusim vymenit lambdu.Kdyby si na neco prisel,dej vedet:)
PS: lamdy sondy jsou 2 na svodech i u toho mojeho bavca?
Napsal: úte 11.01.2011 10:53
od ZaK
m20b20 a m50b20 má jen jednu lambdu ...