Stránka 6 z 6

Napsal: čtv 23.07.2015 15:33
od cabatomas
Pavel 528 píše:
TANN3R píše:A určitě si neměl vyměněné sání?

Ale uznávám, že v tom je docela bordel, lepší je zjistit, jaké sání je na konkrétním autě. Já se s bezklapkovým sáním na 142kw ještě nesetkal.
urcite ne a i podle VIN to sedelo v ETK,ze tam klapky nebyly od vyroby
Jak to muzu zjistit podle toho ETK čísla?

Napsal: čtv 23.07.2015 15:38
od Pavel 528
zadas si svuj VIN do ETK a hledas v dilech,melo by to jit takto najit

Napsal: čtv 23.07.2015 15:45
od cabatomas
Pavel 528 píše:zadas si svuj VIN do ETK a hledas v dilech,melo by to jit takto najit
Jsem ted na dovce,technicak u sebe nemam,takže to ted stejne nezjistim,jen to nechapu,proč nekde byly a někde zase ne a vážně by mě zajímalo,jestli je tam mam mít, zvlášt když ted zase musim shánět sáni...

Napsal: čtv 23.07.2015 20:32
od martingrif
Ahoj. neumí někdo sehnat levněji celé sání?

Napsal: pát 24.07.2015 12:11
od Honzek525
Manuál, 142kw by klapky mít neměl, klapky má pouze automat ;)

Napsal: pát 24.07.2015 14:27
od cabatomas
Honzek525 píše:Manuál, 142kw by klapky mít neměl, klapky má pouze automat ;)
Jo taky už jsem to několikrát slyšel,ale proč zrovna ten manuál je nemá a automat,jo? :lol:

Napsal: sob 25.07.2015 00:02
od TANN3R
Jasně, ale to se týká 135kw verze. Sám sem je z 142kw manuálu vytahoval, tak si to radši zkontrolujte.

Napsal: sob 25.07.2015 07:57
od Zdenda530d
Myslím, že už je stejně jedno, které modely/ročníky klapky měly nebo neměly... Těch co jsou původní majitelé e39tek tu bude jak do mariáše a zbytek? Jak víte co se s autem dělo, než jste ho koupili... Jediná jistota je sání ven a omrknout to.

Napsal: sob 25.07.2015 09:46
od cabatomas
Zdenda530d píše:Myslím, že už je stejně jedno, které modely/ročníky klapky měly nebo neměly... Těch co jsou původní majitelé e39tek tu bude jak do mariáše a zbytek? Jak víte co se s autem dělo, než jste ho koupili... Jediná jistota je sání ven a omrknout to.
Takže když tam třeba klapky kdysi byly a někdo tam dal saní bez klapek, tak normálně maká? :)

Napsal: sob 25.07.2015 10:08
od horan
Normalne ne.
Lip. Uz si nekdy videl, ze neco co vymyslel ekolog funguje a pomaha?
:evil:

Napsal: sob 25.07.2015 10:28
od Zdenda530d
Než jsem já sundal sání, tak jsem také sbíral z různých zdrojů informace co to způsobí, když bych je dal pryč. Je to 50:50 někdo tvrdí, že auto ztratí tah od nízkých otáček a stoupne spotřeba, jiný tvrdí, že se žádná ztráta výkonu nekoná a jedná se opět jen o kurvítko, které nepřidává nic než obavy kdy se vyjebe... Já nevím, nemám s čím porovnat, od koupi své e39 jsem je tam neměl a zátah se mi zdá OK. Od cca 1600ot to narůstá exponenciálně a plynule a po 2000ot to jde zatraceně strmě, stejně se kvůli dvouhmotě snažím jezdit nad hranicí 2000ot takže je mi to tak nějak fuk. Avšak vědomí, že bych tam měl něco, co se kdykoli může ulomit a spadnout rovnou do motoru... Jsem rád, že je tam nemám, ať už to tak je z výroby (což si myslím) a nebo někdo předemnou sání vyměnil.

Ještě tu přidám něco co sem možná nepatří...
e39, 142kw, r.v. 2001, pneu 18" (235/40 - 255/35), manuál
bez klapek
bez EGR
bez DPF
bez chipu
jízda téměř podle předpisů (jednou jsem to chtěl zkusit) včetně proplítačky městem se studeným motorem jízda po okreskách.