Stránka 6 z 15
Napsal: čtv 29.11.2012 10:53
od Cert
v e39 530i je motor m54b30, čili R6 a právě mezi šestiválcema je to jasná volba= 170kW. Akorát na pořízení vychází dráž oproti 523 apodobným
Napsal: čtv 29.11.2012 15:54
od zverbo
Cert píše:v e39 530i je motor m54b30, čili R6 a právě mezi šestiválcema je to jasná volba= 170kW. Akorát na pořízení vychází dráž oproti 523 apodobným
5er ale ma 3,0i a je to V8 s vykonom 160kw oznaceni motoru ale nevim
Napsal: čtv 29.11.2012 16:31
od pujowecz
Dnes Brno - Praha letiste a z5...
e39 530i
Zimaky 225 na 16kach cesta tam +-130 moc prselo a z5 140-170 spotreba 9,2...
Napsal: čtv 29.11.2012 17:17
od bubu87
zverbo píše:Cert píše:v e39 530i je motor m54b30, čili R6 a právě mezi šestiválcema je to jasná volba= 170kW. Akorát na pořízení vychází dráž oproti 523 apodobným
5er ale ma 3,0i a je to V8 s vykonom 160kw oznaceni motoru ale nevim
ten se ale dával do 5er e34ky potažmo do 7er e32 pokud se nepletu ...
Napsal: čtv 29.11.2012 17:57
od Flyshit
bubu87 píše:zverbo píše:Cert píše:v e39 530i je motor m54b30, čili R6 a právě mezi šestiválcema je to jasná volba= 170kW. Akorát na pořízení vychází dráž oproti 523 apodobným
5er ale ma 3,0i a je to V8 s vykonom 160kw oznaceni motoru ale nevim
ten se ale dával do 5er e34ky potažmo do 7er e32 pokud se nepletu ...
presne tak

Napsal: čtv 29.11.2012 18:59
od zverbo
ved ano a taky e38 ty prvni
Napsal: čtv 29.11.2012 19:27
od ada540i
Ale MrCaesar psal, že by u e39 do 530i nešel, protože to je V8 a to neni pravda. e39 530i byla jedině R6
Napsal: čtv 29.11.2012 19:35
od zverbo
ada540i píše:Ale MrCaesar psal, že by u e39 do 530i nešel, protože to je V8 a to neni pravda. e39 530i byla jedině R6
sorry to som prehliadol ano to je pravda
Napsal: pát 30.11.2012 17:28
od MrCaesar
Motory V8 měly označení M60, M62 a M62TU. E34 jsem viděl zatím jen s M60B40. Mám pocit, že V8 3 a 3.5l ani neměly. E39 měla 100pro M62B35 a pak M62B40, respektive B44. Pravda je, že ruku do ohně za to, že se do E39 montoval i V8 3litr nedám, ale jestli jo, tak bych do něj nešel. Jestli to byl L6 jako v E46, tak proč ne. Ale ten neznám

Napsal: pát 30.11.2012 17:40
od zverbo
e34 530i je V8 a bol aj v 730i - neviem ale ci sa robil do e39???
ja viem len o 535i V8 co moc nedoporucuju hlavne koly spotrebe
a 540i V8 co je motor motorou zo super spotrebou natu 1,2ku stym vykonom a spotrebou CO VIAC CHCET /M5

/
Napsal: pát 30.11.2012 17:47
od zverbo
Ted sem si spomnel s kamosovou 520i /kdysi davno/ sem jel na STK a spatky sem tomu naložil co to da /no moc to nedalo/ do kopce a tam kde ja zo svoji 528i mam cca 150km/hod tak ta 520i tak 120km/hod a VAJCA potom už nic vic a spotřeba 520i 30a více, moje 528i +- 20 a méne
Jen postrech k teme!!!
Inak 520i v meste to sami co moje 528i jen sem postradal toho sportovniho ducha.
Napsal: sob 01.12.2012 00:49
od Rejchy
E39 třílitrovou V8 neměla a 3.5 V8 nedoporučuješ kvůli spotřebě proč? Že má o 1-2L větší spotřebu než 2.8?

Napsal: sob 01.12.2012 09:08
od zverbo
Rejchy píše:E39 třílitrovou V8 neměla a 3.5 V8 nedoporučuješ kvůli spotřebě proč? Že má o 1-2L větší spotřebu než 2.8?

Zle sem napsal sorry - omluva, ne že ja nedoporucuju /ja ji nikdy nemnel ANI NECHCI/ ale že ji nedoporučujou
Když sem schanel 540i nikdo mi konkretne nic neřek tak sem hladal na nete rady typy tryky a postrehy
a
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1074378
a
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Napsal: ned 02.12.2012 14:17
od ada540i
MrCaesar píše:Motory V8 měly označení M60, M62 a M62TU. E34 jsem viděl zatím jen s M60B40. Mám pocit, že V8 3 a 3.5l ani neměly. E39 měla 100pro M62B35 a pak M62B40, respektive B44. Pravda je, že ruku do ohně za to, že se do E39 montoval i V8 3litr nedám, ale jestli jo, tak bych do něj nešel. Jestli to byl L6 jako v E46, tak proč ne. Ale ten neznám

Já ti nevim, ale podle mě to neni úplně přesně napsaný. e34 měla V8 3.0 (M60B30) a R6 3.5 (M30B35) a potom V8 4,0 (M60B40) jak píšeš. Ale do e39 se M62B40 nedával, ten se dával do e38. V8 e39 měla obsahy pouze 3,5 nebo 4,4 s Vanosem i bez Vanosu (M62B35,M62B35TU,M62B44,M62B44TU). Pokud se pletu, tak to prosím někdo opravte.
Napsal: pon 03.12.2012 13:12
od neosek
BMW e39, 528i 142kW, r. v. 1997, m paket, manuál, v plné palbě.
Město cca: 12,4l
Dálková: 8,3l
Napsal: pon 03.12.2012 14:16
od ada540i
A má ta plná palba nějakej vliv na spotřebu?
Napsal: pon 03.12.2012 14:26
od zverbo
ada540i píše:A má ta plná palba nějakej vliv na spotřebu?
Asi ano, pokial plna palba tak ma EDC a na dialnici to polozi tak to zmysel ma + predni M naraznik ma mensi odpor, spetaky takisto.
Napsal: pon 03.12.2012 19:14
od Filozof
zverbo píše:ada540i píše:A má ta plná palba nějakej vliv na spotřebu?
Asi ano, pokial plna palba tak ma EDC a na dialnici to polozi tak to zmysel ma + predni M naraznik ma mensi odpor, spetaky takisto.
plná palba má větší váhu alespon o 50-70kg
oproti holotě

Napsal: pon 03.12.2012 21:04
od neosek
Filozof píše:zverbo píše:ada540i píše:A má ta plná palba nějakej vliv na spotřebu?
Asi ano, pokial plna palba tak ma EDC a na dialnici to polozi tak to zmysel ma + predni M naraznik ma mensi odpor, spetaky takisto.
plná palba má větší váhu alespon o 50-70kg
oproti holotě

Aspoň někdo, kdo tomu rozumí

Napsal: úte 04.12.2012 08:34
od ada540i
V tom případě nám ještě napiš na kolik foukáš pneumatiky, kolik vážíš a jestli jezdíš sám, když to takhle hrotíš
