Stránka 6 z 7
Napsal: úte 11.12.2012 03:02
od GUMAR01
JO JASNĚ ZAPOMĚL JSEM. BMW E46 R.V. 2000. JETLI JE TOHO TADY KVANTA NAPSANÝHO TAK JSEM TO NENAŠEL. JEŠTĚ JEDNOU DÍKY ZA RADY.
Napsal: úte 11.12.2012 13:57
od Lucifer
Napsal: pát 14.12.2012 20:23
od Kani
Muze nekdo 100% potvrdit nebo vyvratit jestli je jezek i u manualni dvouzony? Prestal mi jit uplne vetrak znicehonic.
Napsal: pát 14.12.2012 21:57
od k5ynd1
tam neni jezek. ale funkcne tomu podobna vec. navic jednodussi na opraveni

Napsal: úte 07.01.2014 11:15
od Miondir
zdravim,
prestal mi foukat ventilator, najednou, zadne postupne zlobeni jak nekteri pisou, tak jsem sehnal jiny pouzity origo bmw, pri vymene jsem zjistil, ze ten puvodni uz byl meneny za ten novejsi bosch s vice bodlinama, kterej se udajne uz nepokazi, ale byl uplne zapecenej v konektoru, vymenil jsem a ventilator slapal.. 2 dny a ted zas naraz prestal.. je samozrejme mozny, ze uz byl pred smrti a proste to nedal ale neni mozny, ze by tam mohlo byt neco jinyho, co toho jezka "pretezuje" tak ze odchazi? vetrak kdyz fungoval tak se tocil normalne, plynule od nuly az do maxima, tise, netusim jestli v tom "obvodu" ventilator - jezek - ovladani je jeste neco dalsiho zapojeny? nejaky napady? klidne si koupim novyho jezka, ale nerad bych ho tam dal s tim, ze ho "neco" za dva dny odpali..
je tu jeste ten co to opravuje?
Napsal: čtv 09.01.2014 09:29
od Miondir
zadny napady? nejaky autoelektrikar? za 14 dni mam jet na hory a nerad bych tam v nejakym prusmyku sudlal okno hadrou za jizdy.. zapomnel jsem dodat ze to je na E36, ale asi by to melo byt jedno, funkcne to bude na vsem stejny podle me.. jde mi o to jestli tam muze byt muze byt zavada napr na ventilatoru nebo jine soucastce, ktera by mohla jezka pretezovat tak ze by zkracovala jeho zivotnost, napr sjete uhliky nebo neco s vinutim, ale ventilator kdyz funguje tak se toci normalne, tak bych to na to netipoval a i tak nevim jestli by to melo vliv na jezka..
Napsal: čtv 09.01.2014 11:23
od lukepostulka
Když ti odejde ježek tak se ti větrák bude točit aspoň na 4. úroveň. Závadu bych hledal v pojistce, relátku, motorku a spínači. Jednoduchý test - zapoj větrák na baterku, pokud nepoběží, máš vítěze.
Napsal: čtv 09.01.2014 12:18
od Miondir
lukepostulka píše:Když ti odejde ježek tak se ti větrák bude točit aspoň na 4. úroveň. Závadu bych hledal v pojistce, relátku, motorku a spínači. Jednoduchý test - zapoj větrák na baterku, pokud nepoběží, máš vítěze.
viz muj prvni post na predesle strane, mam digiklimu, prestal se tocit vetrak uplne, nejel na zadnou uroven, vymenil jsem jezka, fungovalo to dva dny a pak zas kleklo, predpokladam, ze znovu jezek, protoze pojistky ok a vetrak kdyz jede tak se toci normalne, bez hluku a plynule na jakoukoli rychlost.. zjistuju jestli je neco co muze vyrazne urychlovat odchazeni jezka nez ho vymenim po druhe a za dva dny bude zas po nem..
Napsal: čtv 09.01.2014 12:32
od k5ynd1
lukepostulka píše:Když ti odejde ježek tak se ti větrák bude točit aspoň na 4. úroveň. Závadu bych hledal v pojistce, relátku, motorku a spínači. Jednoduchý test - zapoj větrák na baterku, pokud nepoběží, máš vítěze.
ježka má jen digiklima :-O manuál klima má "jen" předřadné odpory, nic složitého.
Napsal: čtv 09.01.2014 15:29
od rosta636
Je potřeba odstranit tu hmotu kterou je to zalitý.A v pravo od konektoru přepájet ty kontakty.Tam se to vyhřeje a začne to blbnout a ve finále to kejchne úplně. To je z 99% problém všech regulátorů/ježků
Tak kdo za to platil 600 a více ,tak si zaplatil za toto
Napsal: čtv 09.01.2014 18:31
od Lucifer
Čím a jak tu hmotu odstranit ? Snažil jsem se snad čímkoliv.
A jak můžeš s takovou jistotou tvrdit že to dělají kontakty a stačí propájet. Já měl třeba na sračku spečení tranzistory pod dvěma tišťákama mezi kterejma byla narvaná ta hmota

Napsal: pát 10.01.2014 17:01
od rosta636
na 99% je tam studenák.To procento je zbytek.A i tak se ty tranzistory upečou kvůli těm studenákům
Napsal: pon 13.01.2014 21:34
od gofli
po 3 roky vždy před Vánocema propajím ty tranzistory a mám pokoj ono je to dobré včas podchytit a ne až když to nejde prostě jak vidím že houpou otáčky ventilátoru tak jde ježek ven a propopájím do když se to nechá tak se speče svorkovnice a hlavně se vypálí na tištáku kontakt od tranzistoru. a pri sundávaní toho jakože lepidla či co to mám být tak mě pomohlo to nahrát zapalovačem pak to změkne a jde to pěkně vyškrábat.
Napsal: čtv 17.04.2014 12:04
od efrankie
Nechce se mi pročítat celý fórum jestli můj problém způsobuje ježek nebo ne, tak se zeptám rovnou. Když zapnu ventilátor na digiklimě (klima neběží) řekněme na 20 stupnů na AUTO. Po chvíli se zcela sama vypne a zhasne. Musím to znovu pustit a zas běží a fouká. Po chvíli zase zhasne, vypne… a opačně, když to někdy vypnu, tak se to najednou samo spustí. Tak se ptám, způsobuje taky toto chování špatný ježek? Díky
Napsal: pát 18.04.2014 07:25
od Birkoff
To nevypadá na ježka. Když se loučí ježek, tak si větrák dělá "co chce". Vypneš na panelu a větrák se točí dál, nebo náhodně zvyšuje/snižuje otáčky i když panel ukazuje stále stejný počet dílků. Vypneš/zamkneš auto a větrák se točí dál a ráno nenastartuješ. Tak to bylo u mého.
Napsal: pát 18.04.2014 08:39
od surfis
Napsal: pát 18.04.2014 09:34
od efrankie
Z toho videa moc chytrej nejsem teda. Dneska mi to běželo celou cestu v pohodě, nic se nevyplo, takže těžko říct, co to může být. Důležitý je, že když to zapnu, tak to prostě jede tak jak to nastavím a fouká. Akorát se občas samovolně při jízdě vypne přičemž stačí to opět jedním tlačítkem zapnout a zas to funguje. Není to věc, která by mě nějak tížila, když všechno vlastně funguje, jen mě tak napadlo, že to může mít s ježkem nějakou souvislost. Asi ho vyndám a zkusím jiného sehnat a buď to pojede nebo ne...
Napsal: sob 19.04.2014 12:19
od Thomeeno23
taky se přidám s dotazem. Mně to zas v e36 digiklimně na nízký otáčky trochu piští. Jakmile trochu akceleruji pištění přestane, to samé při brždění(i lehkém) někdy to dělá i naopak(že to piští při akceleraci

). Může to být důsledkem odcházejícího ježka?připadně ložisko větráku které se při akceleraci odlehčí apřestane pištět? Máte s tím někdo zkušenost?jinak vše funguje jak má
Napsal: sob 19.04.2014 14:54
od surfis
Na tom videu je popsana vymena vyschleho kondenzatoru. Celkem bezna zavada... Staci pogooglit

Napsal: úte 10.06.2014 20:00
od Toci
Taky se připojuju k těm co jim ježek zlobí, trochu jsem si to tu pročetl, padly tu nějaké nabídky na ježky z levnějších zdrojů, ale jsou to všechno příspěvky 3-4 roky staré. Takže se chci zeptat, zda má někdo aktuální tip, jak sehnat ježka za nějakou lepší cenu. Prosím ale renomované výrobce, žádnou Čínu, ani Polsko. Díky
