Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW a koroze

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#101 Příspěvek od fizzer »

já tam žádný gumy nemám. vadí to v něčem? :?
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#102 Příspěvek od xSAFA »

No tak vadí nevadí, těma dírama se ti tam může dostávat sůl a bordel do prahu a i na zvedání v servisech je to přes tu gumu jednoznačně lepší.
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#103 Příspěvek od paveld »

Podle mě jak je to plast, tak se prostě po čase unaví vypadne to...chystám se tam dát nový a přilepit. Nebál bych se že bych to nedostal ven, přece jen je to plast, v nouzi ho prostě rozbiju nebo rozvrtám. Navíc to neni věc co bych nějak často potřeboval vyndavat a zandavat :-).
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#104 Příspěvek od Zave »

xSAFA píše:
paveld píše:rezu se bojim a jsem v tom nejistej


Rezy se bojí každej 36kař :D taky sem s ní zkoušel různě zatočit ale dycky se něco najde... :cry: Brunox se chystám vyzkoušet po zimě, zase nějaké drobotiny vylezly :evil:


nejen 36kar, ale i uz temer kazdy e46kar a taky uz maji neklidne spani i e90kari :? holt rakovina bude vzdy a vsude :-)

Jinak brunox je dobra vec, opravdu funguje
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#105 Příspěvek od icecold »

fizzer píše:já tam žádný gumy nemám. vadí to v něčem? :?


no vadí to hodně, mě na předchozím autě chyběl jeden a tam to fest hnilo, tam kde ty gumy byly jsem neobjevil ani kapku koroze
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#106 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Otázka je, co je příčina a co důsledek :)
zyx66
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Bratislava

#107 Příspěvek od zyx66 »

Zdar chlapi.

Ked vybrusim hrdzu z plechu dratovym kotucom a plech nie je ani prehnuty, ani tam nie je diera, nic, len zbrusene na cisty kov. Staci to napr. dvakrat streknut plničom, zbrusit a potom farbit a lakovat, alebo je potrebne dat tam najprv tmel. Nemam s tym skusenost a neviem ci samotny plnic dokaze dostatocne vyplnit skrabance po kefovom kotuci, alebo nie. Dik za rady.

Miso.
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#108 Příspěvek od Kalasnikov »

nejdřív základovou barvu nebo bezoplachový odrezovač. Plnič nemá antikorozní vlastnosti a po půl roce to zase zhnije.
viktorotec
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 15.09.2010 00:00

#109 Příspěvek od viktorotec »

samotnej plnič na plechu prorezne třeba i za tejden záleží hlavně na počasí a stejně se musí plnič obrousit dohladka aby tam nebyly hrudky,to se pak pozná jestli zakryl rýhy po dráťáku nebo ne,záleží na tom jak jsou hluboký,před tejdnem jsem stříkal odrbanej podspojler a plnič všechny rýhy nevyplnil a to nebyly nějak brutální,ale to byl plast
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#110 Příspěvek od icecold »

teď přípravuji auto (e36 sedan) na vyvaření, mám totálně shnilé prahy...(minulý majitel byl dobrej kutil a zalil shnilý plech silikonem kterým zároveň ucpal odtoky :roll: ) teď když jsem je prošťouchal, tak jsem příšel na to že mi vyhnila i ta stěna za prahem, má v ní být asi dírka v průměru cca 1.5cm na odtok bych řek (zůstal mi tam kroužek) :lol: tak teď nevím jak a co s tím, prahy objednam, ale co s tím vnitřkem? měl by prosím někdo foto jak to má vypadat za tím prahem? mám kdyžtak celou kastli na ND, tak vnitřní prah bych snad z toho převařil...jen prosím o foto. Kastli nechci měnit nikdy totiž nebyla bouraná...už jsem o tom přemýšlel... když někdo bude mit nějaky rady a foto tak sem s něma prosím. Děkuju :)
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
3er_Cabrio_E36
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 12.05.2008 00:00
Bydliště: Moravskoslezský kraj

#111 Příspěvek od 3er_Cabrio_E36 »

Toť otázkou... Záleží v jakém stavu ty prahy jsou v jiných místech, na tohle by měl mrknout ale karosář. Já vyhnilé místa kolem "puků" na zvedání zrovna řešil asi před mesícem a stálo mě to litr, vařil se jen nový plech v těch místech, neboť prahy jsou jinak OK a už se před rokem částečně opravovali. Je to poměrně bolestí e36tek, kolem té gumy se usazuje bordel a sůl, dostane se to pod nástřik podvozku a pak už to tam jede a ani to nepoznáš, dopořučuju sem tam ty puky vytáhnout a vymést bordel, zkontrolovat a kdyžtak zavčasu podchytit. Také je dobré omrknout v zadní části na spodku odtoky prahu, rády se třeba po stříkání dutin ucpou. Prahy měnit, jen když jsou celé v prdeli, většina karosářů ti řekne, že nejlepší je zachovat originál, pokud lze slušně opravit.

Zdarec,

a jak ti karosáš upravil tu rezavou plochu pro zvedák? Popř. čím to nejlépe obrousit? Plech kolem mám jakžtakž OK, ale na té plošce mám hroubou rez. Když to dělám kartáčem (ať už ručně nebo na vrtačce) tak to jenom leští :roll:

Díky.
Mateo
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: ned 19.09.2010 00:00

#112 Příspěvek od Mateo »

Zdravím
Když připravím rezavé místo na lak tzn. obrousim,odrezovač, základovka (pokud je potreba tmel ) a pak plnič předpokládám že je vhodný to hned nalakovat nebo se s tím dá jezdit nějakou dobu? Jde mi o to že si tydle věci můžu udělat teď ale na lakování se dostanu až za dva týdny tak aby to nebyla zbytečná práce.Děkuji
3er_Cabrio_E36
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 12.05.2008 00:00
Bydliště: Moravskoslezský kraj

#113 Příspěvek od 3er_Cabrio_E36 »

Já myslím, že teď v létě s tím chvilku jezdit můžeš.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#114 Příspěvek od Paty »

jaká je lepší základovka?
Vodou ředitelná nebo Akrylová???
Vodou ředitelná schne rychleji, jenom mám strach že ta voda tomu moc nepřispívá... díky za odpověd
Afri
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24.11.2010 01:00
Bydliště: Ostrava - Krpole

#115 Příspěvek od Afri »

Se znamym jsme tedka neco zkusili.. mame jednu e34 jenom tak na hrani, pac nema ani motor a celkove celkem solidne prokvetla.. vzal jsem z ni blatnik, ve kterym byla vyrezla dira asi jako 50kacka.. kolem jsem to vzal flexou az na kov a prohral jsem to svareckou... jen plamenem, stridave, ale dlouho.. at to nepropalim, ale jen at se spece ta rez. Pak jsem si vystrihl z plechu stejne sirky kolecko, ktery jsem tam privaril.. prebrousil.. znova lehce prohral, antikorozni zaklad a to je vse.. dneska je to 6 mesicu, co jsem to delal.. od te doby to auto stoji stale venku aji s tim blatnikem. A ani dalekym naznakem to nekvete ani z jedne strany.. Myslite, ze to vydrzi a pripadne se tak dalo zkutit cele auto?
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#116 Příspěvek od aigo »

muzes to zkusit ale autogen ti ten plech zmekci a nebo zkrouti lepsi udelat presazeni a zabodovat co2
Afri
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24.11.2010 01:00
Bydliště: Ostrava - Krpole

#117 Příspěvek od Afri »

Vsak jsem to neprohrival naplno.. Me slo o to tim vyzkouset, jestli se ta rez nejak spravi, i kdyby tam bylo jen minimum.. A jak rikam.. zezadu bodyckem, zepredu jen antikorozni zaklad.. nic vic na tom neni a uz pul roku je to v klidu.. jestli to vydrzi zimu, tak s tim zkusim cele auto.. BMW. ty plechy pokrouceny nejsou
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#118 Příspěvek od Perunwit »

ahoj kolegové, chci se přidat do diskuse ohledně oprav koroze.

na mojí E34 z roku 90 se objevují na zadních lemech nad blatníkem puchýřky pod lakem a celkově ta vnitřní strana lemu je zohýbaná, zpuchřelá a narezlá - na první pohled to vidět není, ale když se na to člověk zaměří, je to jasné.

byl jsem v pátek s kolegou z práce za karosářem, kterého mi doporučil, je to 55 letej maník, aby se na to podíval a řekl co s tím. Řekl, že ty lemy jsou oba totálně v prdeli, že to chce vyyříznout, nabodovat druhovýrobu, osetřit antikorozně apod, vyspravit, nastříkat. Za práci na jedné straně říkal tuším 1500kč; celková suma za obě strany auta na hotovo i s lakem prý 10,000-12,000kč.

No, sice nevím, co jsem čekal, ale teď mi to přijde jako hrozná darda za opravu 2ks lemů na 22 let starym autě, když na lemy to ani nejezdí. Jinak je to auto ale zachovalý, tak bych ho nechtěl nechat sežrat... na druhou stranu za 2-3 roky bych chtěl kupovat asi kombajna, tak nevím, jestli to radši nenechat hnít a 12kolíků si nedat stranou.

co říkáte na tu cenu a dělali byste to?
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#119 Příspěvek od icecold »

mě vaření lemů na obou stranach příšla na 2tis (e36) a to včetně lemu z druhošky, a ten lak jestli to bude dělat nějaka profi lakovna by tomu odpovídal, samo, že se dá sehnat i lakyrníka který ti ty blatníky nastříka tak za 3-5tis :wink:
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#120 Příspěvek od Perunwit »

ještě jsem sehnal kontakt na jednoho prý dobrého, tak zajedu ještě tam a uvidíme... kdyby někdo věděl o někom v okolí Plzně, kdo to udělá kvalitně, dejte prosím tip. Díky.
Odpovědět