
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW a koroze
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Kontaktovat uživatele:
xSAFA píše:paveld píše:rezu se bojim a jsem v tom nejistej
Rezy se bojí každej 36kařtaky sem s ní zkoušel různě zatočit ale dycky se něco najde...
Brunox se chystám vyzkoušet po zimě, zase nějaké drobotiny vylezly
nejen 36kar, ale i uz temer kazdy e46kar a taky uz maji neklidne spani i e90kari


Jinak brunox je dobra vec, opravdu funguje
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Kontaktovat uživatele:
fizzer píše:já tam žádný gumy nemám. vadí to v něčem?
no vadí to hodně, mě na předchozím autě chyběl jeden a tam to fest hnilo, tam kde ty gumy byly jsem neobjevil ani kapku koroze
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Zdar chlapi.
Ked vybrusim hrdzu z plechu dratovym kotucom a plech nie je ani prehnuty, ani tam nie je diera, nic, len zbrusene na cisty kov. Staci to napr. dvakrat streknut plničom, zbrusit a potom farbit a lakovat, alebo je potrebne dat tam najprv tmel. Nemam s tym skusenost a neviem ci samotny plnic dokaze dostatocne vyplnit skrabance po kefovom kotuci, alebo nie. Dik za rady.
Miso.
Ked vybrusim hrdzu z plechu dratovym kotucom a plech nie je ani prehnuty, ani tam nie je diera, nic, len zbrusene na cisty kov. Staci to napr. dvakrat streknut plničom, zbrusit a potom farbit a lakovat, alebo je potrebne dat tam najprv tmel. Nemam s tym skusenost a neviem ci samotny plnic dokaze dostatocne vyplnit skrabance po kefovom kotuci, alebo nie. Dik za rady.
Miso.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: stř 15.09.2010 00:00
samotnej plnič na plechu prorezne třeba i za tejden záleží hlavně na počasí a stejně se musí plnič obrousit dohladka aby tam nebyly hrudky,to se pak pozná jestli zakryl rýhy po dráťáku nebo ne,záleží na tom jak jsou hluboký,před tejdnem jsem stříkal odrbanej podspojler a plnič všechny rýhy nevyplnil a to nebyly nějak brutální,ale to byl plast
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Kontaktovat uživatele:
teď přípravuji auto (e36 sedan) na vyvaření, mám totálně shnilé prahy...(minulý majitel byl dobrej kutil a zalil shnilý plech silikonem kterým zároveň ucpal odtoky
) teď když jsem je prošťouchal, tak jsem příšel na to že mi vyhnila i ta stěna za prahem, má v ní být asi dírka v průměru cca 1.5cm na odtok bych řek (zůstal mi tam kroužek)
tak teď nevím jak a co s tím, prahy objednam, ale co s tím vnitřkem? měl by prosím někdo foto jak to má vypadat za tím prahem? mám kdyžtak celou kastli na ND, tak vnitřní prah bych snad z toho převařil...jen prosím o foto. Kastli nechci měnit nikdy totiž nebyla bouraná...už jsem o tom přemýšlel... když někdo bude mit nějaky rady a foto tak sem s něma prosím. Děkuju 



e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Toť otázkou... Záleží v jakém stavu ty prahy jsou v jiných místech, na tohle by měl mrknout ale karosář. Já vyhnilé místa kolem "puků" na zvedání zrovna řešil asi před mesícem a stálo mě to litr, vařil se jen nový plech v těch místech, neboť prahy jsou jinak OK a už se před rokem částečně opravovali. Je to poměrně bolestí e36tek, kolem té gumy se usazuje bordel a sůl, dostane se to pod nástřik podvozku a pak už to tam jede a ani to nepoznáš, dopořučuju sem tam ty puky vytáhnout a vymést bordel, zkontrolovat a kdyžtak zavčasu podchytit. Také je dobré omrknout v zadní části na spodku odtoky prahu, rády se třeba po stříkání dutin ucpou. Prahy měnit, jen když jsou celé v prdeli, většina karosářů ti řekne, že nejlepší je zachovat originál, pokud lze slušně opravit.
Zdarec,
a jak ti karosáš upravil tu rezavou plochu pro zvedák? Popř. čím to nejlépe obrousit? Plech kolem mám jakžtakž OK, ale na té plošce mám hroubou rez. Když to dělám kartáčem (ať už ručně nebo na vrtačce) tak to jenom leští
Díky.
Zdarec,
a jak ti karosáš upravil tu rezavou plochu pro zvedák? Popř. čím to nejlépe obrousit? Plech kolem mám jakžtakž OK, ale na té plošce mám hroubou rez. Když to dělám kartáčem (ať už ručně nebo na vrtačce) tak to jenom leští

Díky.
Zdravím
Když připravím rezavé místo na lak tzn. obrousim,odrezovač, základovka (pokud je potreba tmel ) a pak plnič předpokládám že je vhodný to hned nalakovat nebo se s tím dá jezdit nějakou dobu? Jde mi o to že si tydle věci můžu udělat teď ale na lakování se dostanu až za dva týdny tak aby to nebyla zbytečná práce.Děkuji
Když připravím rezavé místo na lak tzn. obrousim,odrezovač, základovka (pokud je potreba tmel ) a pak plnič předpokládám že je vhodný to hned nalakovat nebo se s tím dá jezdit nějakou dobu? Jde mi o to že si tydle věci můžu udělat teď ale na lakování se dostanu až za dva týdny tak aby to nebyla zbytečná práce.Děkuji
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Se znamym jsme tedka neco zkusili.. mame jednu e34 jenom tak na hrani, pac nema ani motor a celkove celkem solidne prokvetla.. vzal jsem z ni blatnik, ve kterym byla vyrezla dira asi jako 50kacka.. kolem jsem to vzal flexou az na kov a prohral jsem to svareckou... jen plamenem, stridave, ale dlouho.. at to nepropalim, ale jen at se spece ta rez. Pak jsem si vystrihl z plechu stejne sirky kolecko, ktery jsem tam privaril.. prebrousil.. znova lehce prohral, antikorozni zaklad a to je vse.. dneska je to 6 mesicu, co jsem to delal.. od te doby to auto stoji stale venku aji s tim blatnikem. A ani dalekym naznakem to nekvete ani z jedne strany.. Myslite, ze to vydrzi a pripadne se tak dalo zkutit cele auto?
Vsak jsem to neprohrival naplno.. Me slo o to tim vyzkouset, jestli se ta rez nejak spravi, i kdyby tam bylo jen minimum.. A jak rikam.. zezadu bodyckem, zepredu jen antikorozni zaklad.. nic vic na tom neni a uz pul roku je to v klidu.. jestli to vydrzi zimu, tak s tim zkusim cele auto.. BMW. ty plechy pokrouceny nejsou
ahoj kolegové, chci se přidat do diskuse ohledně oprav koroze.
na mojí E34 z roku 90 se objevují na zadních lemech nad blatníkem puchýřky pod lakem a celkově ta vnitřní strana lemu je zohýbaná, zpuchřelá a narezlá - na první pohled to vidět není, ale když se na to člověk zaměří, je to jasné.
byl jsem v pátek s kolegou z práce za karosářem, kterého mi doporučil, je to 55 letej maník, aby se na to podíval a řekl co s tím. Řekl, že ty lemy jsou oba totálně v prdeli, že to chce vyyříznout, nabodovat druhovýrobu, osetřit antikorozně apod, vyspravit, nastříkat. Za práci na jedné straně říkal tuším 1500kč; celková suma za obě strany auta na hotovo i s lakem prý 10,000-12,000kč.
No, sice nevím, co jsem čekal, ale teď mi to přijde jako hrozná darda za opravu 2ks lemů na 22 let starym autě, když na lemy to ani nejezdí. Jinak je to auto ale zachovalý, tak bych ho nechtěl nechat sežrat... na druhou stranu za 2-3 roky bych chtěl kupovat asi kombajna, tak nevím, jestli to radši nenechat hnít a 12kolíků si nedat stranou.
co říkáte na tu cenu a dělali byste to?
na mojí E34 z roku 90 se objevují na zadních lemech nad blatníkem puchýřky pod lakem a celkově ta vnitřní strana lemu je zohýbaná, zpuchřelá a narezlá - na první pohled to vidět není, ale když se na to člověk zaměří, je to jasné.
byl jsem v pátek s kolegou z práce za karosářem, kterého mi doporučil, je to 55 letej maník, aby se na to podíval a řekl co s tím. Řekl, že ty lemy jsou oba totálně v prdeli, že to chce vyyříznout, nabodovat druhovýrobu, osetřit antikorozně apod, vyspravit, nastříkat. Za práci na jedné straně říkal tuším 1500kč; celková suma za obě strany auta na hotovo i s lakem prý 10,000-12,000kč.
No, sice nevím, co jsem čekal, ale teď mi to přijde jako hrozná darda za opravu 2ks lemů na 22 let starym autě, když na lemy to ani nejezdí. Jinak je to auto ale zachovalý, tak bych ho nechtěl nechat sežrat... na druhou stranu za 2-3 roky bych chtěl kupovat asi kombajna, tak nevím, jestli to radši nenechat hnít a 12kolíků si nedat stranou.
co říkáte na tu cenu a dělali byste to?
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Kontaktovat uživatele:
mě vaření lemů na obou stranach příšla na 2tis (e36) a to včetně lemu z druhošky, a ten lak jestli to bude dělat nějaka profi lakovna by tomu odpovídal, samo, že se dá sehnat i lakyrníka který ti ty blatníky nastříka tak za 3-5tis 

e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844