Stránka 6 z 7

Napsal: čtv 28.02.2013 16:58
od Bufik36
Já to budu mít na pořád a taky chci přidat na turbu tak snad to pobere spojka :) Nějakej tip na barometr?

Napsal: čtv 28.02.2013 17:11
od starynovy
kupil som ten tuzersky budik za 15€, zrejme benzinovy -1~1.5Bar, upravil to trochu aby to bolo dostojne do BMW (biele podsvietenie, blikanie odstranene atp). a musim povedat ze to mera presne, po namontovani ukazoval 1.1Bar ako ma byt.. ak chces posetrit kup vodarensky manomener za stovku, spravi robotu rovnako.

Napsal: čtv 28.02.2013 17:57
od Bufik36
To bych ale musel natahnout hadici až do interiéru abych viděl co to dělá za jízdy co :lol:

Napsal: čtv 28.02.2013 18:05
od starynovy
iste ze, a v tom je nejaky problem? za 5 minut ti trci hadica do ksichtu :D samo musis vediet kadial..

Napsal: čtv 28.02.2013 18:08
od Bufik36
No přemejšlel jsem že odmontuju kapotu a povedu to otevřeným oknem, ale určitě znáš lepší cestu :D

Napsal: čtv 28.02.2013 18:12
od starynovy
E36 som nikdy interierovo nekuchal, ale 100% tam najdes gumenu priechodku na hadice kurenia, do nej dubni srobovakom, a hadicu pretiahnes raz-dva, a uz si v motorovom priestore.. v intosi si zhod nejaky ten kryt-treba nad pedaly.

Napsal: čtv 28.02.2013 18:15
od Bufik36
A nebudou v tý hadici nějaký ztráty? Aby mi to neukazovalo třeba o 0,1b míň?

Napsal: čtv 28.02.2013 18:23
od starynovy
nee. ved tlak je vsade rovnaky, to je nejaky prastary fyzikalny zakon :D

Napsal: čtv 28.02.2013 18:52
od beny-maser
to není úplně pravda plyn je stlačitelný,v kapalině je všude stejnej tlak,ale na to orientační měření to úplně stačí, sám jsem to měřil přes nedovřenou kapotu a pootevřený okénko, ale to bylo na e34 a ta kapotu otvíra dopředu.

Napsal: čtv 28.02.2013 19:22
od starynovy
pri presnosti toho budiku, v lepsom pripade 2.5% skoda riesit :D ale ako vravim to ze rucicka u toho cinskeho smejdu ukazovala to co mala ma prekvapilo.

Napsal: stř 06.03.2013 13:07
od wmax
..takze ja to vcera probnul a 8O ...mam 325tds a odpor 998ohm,volnobeh uz celkom strasny ked sa to zahrialo,.takze dnes sa dorobil vypinac a vacsi odpor :P ...a este takto-zmizli mi problemy ktore som mal predtym,s hluchym tahom,proste teraz je zaber hladky a silny od 1500ot :wink:

Napsal: stř 06.03.2013 19:51
od Tompo
pochlubte se hoši fotkama, jak to máte udělaný... zvědavost je mrcha :D , zajímá mě provedení práce...

Napsal: čtv 07.03.2013 15:58
od kizby
Tompo píše:pochlubte se hoši fotkama, jak to máte udělaný... zvědavost je mrcha :D , zajímá mě provedení práce...


takovou prasarnu bys snad radeji ani vidět nechtěl :)

Napsal: úte 12.03.2013 22:18
od Tompo
Ale jo, sem s tím 8)

Napsal: pon 08.04.2013 09:36
od Dessirer
wmax píše:..takze ja to vcera probnul a 8O ...mam 325tds a odpor 998ohm,volnobeh uz celkom strasny ked sa to zahrialo,.takze dnes sa dorobil vypinac a vacsi odpor :P ...a este takto-zmizli mi problemy ktore som mal predtym,s hluchym tahom,proste teraz je zaber hladky a silny od 1500ot :wink:


Takze aky tam mas teraz odpor ? mas k tomu odporu aj vypinac ?

Napsal: pon 08.04.2013 09:53
od andysekk
tak sem hodte nejakou tu fotku... ja mam strach to tam zatim dat pač mi tak klepe setrvak že myslim ze kdybych to zapojil a kopl mu tak je po nem :D

Napsal: pát 12.04.2013 16:58
od wmax
jj,teraz to mam na vypinac,a dnes som spravil 1,1kohm,predtym som mal 1100ot. volnobeh(1030ohm)...

Napsal: pát 12.04.2013 17:01
od wmax
...a este tie problemy nezmizli s tym hluchym tahom,bol to len prvy osial :oops:

Napsal: pát 19.04.2013 17:20
od heven
Tak jem dnes udělal na mém 325 tds rv1995 evry mod a můžu říct že to auto je teď pěkně divoký :o teď jen vymýšlím jak natáhnout kabel do kokpitu abych to mohl ovládat zevnitř. Každá skušenost a rada se hodí tak děkuji za rady...

Napsal: pát 26.04.2013 12:54
od pesa84
heven píše:Tak jem dnes udělal na mém 325 tds rv1995 evry mod a můžu říct že to auto je teď pěkně divoký :o teď jen vymýšlím jak natáhnout kabel do kokpitu abych to mohl ovládat zevnitř. Každá skušenost a rada se hodí tak děkuji za rady...

Máš nějaké foto? Začínám o tom též uvažovat.. už tam mam větší turbo a kdybych nemusel prozatím dávat mechaniku, bylo by to ok.. :wink: