Stránka 6 z 8

Napsal: stř 05.08.2015 10:56
od Filozof
Inspi1981: přesně jak jsi řekl. Neřešte blbosti o audi.

Ale mluvte k tématu.

Benzín nebo diesel v f10-f11.

Které benzíny tedy a které naftové verze doporučujete ?

530d a 535i které další jsou použitelné ???

Napsal: stř 05.08.2015 11:12
od Pepeo
Moje řeč

Napsal: stř 05.08.2015 11:18
od JaraX
nejlepší benzín je 535i,
550i trpí na hodně věcí,
nafta není dobrá žádná, a když už tak 535d, protože 530d má velkou turbodíru, spolehlivost podobná, ono celkově F11 je šíleně poruchový auto, ted tu zrovna jednu mám a neskutečný kolik závad to nasbíralo za 150tkm.

Napsal: stř 05.08.2015 11:40
od Filozof
Jaraxi - povídej budeme rádi všichni co se tam podělalo....at víme co se se.re u aut typu 5er f10-f11

Napsal: stř 05.08.2015 11:41
od Pepeo
Měl jsem za to,že je naopak povedené,právě proto se na něj chystám.
Je to vážně tak strasný?Udělej výčet závad,ať vím do čeho jdu,popřípadě chodit nemám.

Napsal: stř 05.08.2015 11:56
od JaraX
servisuju pár F11 a jednu F10,
ty F11 trpí strašně na měchy, výdrž cca 100-150tkm, jeden měch stojí 10k v BMW, takže 20tkč každých 100tkm je v měchách.
ted se rozletěla vodní pumpa ve 148tkm na 535d, na další 530d 100 najeto jsem řešil zlámaný dráty do kufru + zatečeno do mikrospínače a oxidace.
EGR ventily odchází jeden za druhým, a další 535d měla v 90tkm obě turba novy, k tomu se to občas někomu zadře na kliku a nebo se urve rozvodák.
když to srovnám s nepovednou E60 tak je F10 tak nějak nastejno, ale srovnat to třeba s E65 tak F10 strašně poruchová, nehlede na to že podovzek se vlní jak had, hlavně u xdrive verze a je v tom docela dost hluk od 130ti nahoru.

Napsal: stř 05.08.2015 12:11
od kurevtor
Filozof: no dobrý, nejdřív se sám ptáš na srovnání C5 vs E39 a najednou nechceš řešit audi blbosti :-D

JaraX: te servisní úkony co popisuješ, ale nejsou zas taková trága, ne? Pokud měchy vydrží 100-150 tisíc km tak to není tak zlý ne? Pokud to vydrží 100-150 v ČR tak to v Německu vydrží 150-200 a v Beneluxu na jejich silnicích 180-250, takže vlastně docela dobrý...? :-D
Ano, obě nový turba už v 90 tis. km nezní moc fajn, ale u biturba prostě s tímhle musíš počítat... A EGR jsou tak nějak bolístky u všech aut co je mají, ne?

Napsal: stř 05.08.2015 12:18
od JaraX
u motorů M57 vydrželi EGRy statisíce km,
u E65 naopak vydržel vzduch vzadu i 500tkm, mam zákaznika co má 700tkm a neřešil vzduch, takže prostě BMW se s F10 dost přiblížilo osatním autům, ale už to není ani E65 ani E38 ani E39

Napsal: stř 05.08.2015 12:25
od Pepeo
U adaptabilního podvozku co se výdrže měchů týka podobné kilometry?

Napsal: stř 05.08.2015 12:51
od JaraX
podvozek na to celkem nemá vliv.

Napsal: stř 05.08.2015 12:57
od JohnyB
kurevtor píše:
JohnyB píše:e39ka je asi tak tisickrat lepsi jak A6 C5. To je videt na tehdejsich prodejich, na designu, na zpracovani, na vsem.
ehe :lol: a jak přesně měříš při svém porovnávání ten zmiňovaný "design", "zpracování" a "všechno"??

Je kečup 1000x lepší než tatarka? Nebo je tatarka 480x horší než hořčice? :?
Samozrejme, ze design je ciste subjektivni zalezitost. Ale postav vedle sebe peknou e39ku a C5ku a rekni, ze C5 je hezci? Ehm? :D

A prave proto, ze design vnima kazdej jinak, tak zminuju treba prodeje, kde e39ka A6ku doslova drtila. A stejne tak, sedni do A6 a zavri za sebou dvere, to samo udelej u e39ky. Vim o cem mluvim, protoze mam dva druhy kamaradu, jedny s Audinama a druhy s Bavorakama, takze se mi velice casto dostava primyho srovnani :)

Napsal: stř 05.08.2015 15:30
od Pepeo
Já měl za to,co se adaptabilního podvozku týče,že předek je pak taky na měchách,takže jsem se pletl.
Jinak já jsem víceméně rozhodnut pro benzin 528 nebo 535.V průběhu září/října něco pořídím.Jsou u F11 ještě nějaké vážnější problémy?

Napsal: stř 05.08.2015 16:39
od MastaAuflauf
já jsem se nakonec dostal k F10 535i ročník 2012 - nejsem si jistej, jestli to má taky 2 turba? co jsem někde četl, tak se to někdy měnilo? sorry nejsem moc v obraze :-)

jinak mám vyhlídlej model v manuálu, co si o tom myslíte? já jsem na manuál zvyklej (ano, věřím tomu, že bych si velice rychle zvykl na automat) a s 306 koníkama by to mohlo být celkem fajn :-)

Napsal: stř 05.08.2015 16:57
od kurevtor
MastaAuflauf: u 535i manuál už trošičku i dává smysl, ale spíš jako druhý auto na zábavu.. vem automat, nebudeš litovat.... manuál bych viděl spíš do 335i nebo 435i....

Napsal: stř 05.08.2015 17:33
od Pepeo
535i by podle toho,co jsem načetl mel mít twin turbo-dvojkomorové.Ja jdu každopádně do automatu.

Napsal: stř 05.08.2015 22:13
od Pepeo
535i by podle toho,co jsem načetl mel mít twin turbo-dvojkomorové.Ja jdu každopádně do automatu.

Napsal: stř 05.08.2015 23:22
od Totic
Automat tak nejlíp do města.. Jsem myslel, že F10 už jsou jen beznadějně s automaty. S manualem je pořád zábava i když možná ještě ta pádla ok.

Napsal: čtv 06.08.2015 09:17
od Filozof
kdo najezdí hodně km ví dobře že manuál je strašná otrava ....

Jako víkendovka na blbnutí super manuál proč ne v nějakém kupéčku v benzínu s alespon 200-300koníkama...

Ale cestování po městech a po světě je automat luxusní věc. Kdo jezdil nějakej čas s ZF automatem 5-6kvalt ví moc dobře. Navíc nové 8mi kvalty jsou ještě o něco lepší pocitově.

Kurevtor: K audi jsi sám řekl že to nechceš rozvádět tak jsem tuto kapitolu uzavřel.
Pochop jednu věc BMW je prostě pro radost z řízení. A e39 vs a6 je vidět velkej rozdíl při řízení. Řídil jsem obě a v Audi žádná radost v zatáčkách ani na cestě nebyla. Prostě tuctové auto co se hrne po čumáku ven ze zatáčky kdežto BMW je pěkně neutrální ...

Napsal: čtv 06.08.2015 10:19
od Francis
Manuál je otrava jak pro koho. Pro mě je automat nuda, pro mě cesta je cíl, cesta je zážitek, řazení k cestě patří, mít dobrý pocit s podřazením s meziplynem.

Napsal: čtv 06.08.2015 10:45
od kurevtor
Filozof: že je BMW pro radost z řízení? Souhlasím, já osobně si ale dokážu užít jízdu i v Audi, kdyby mi šlo jen o řezání zatáček tak nemam dvoutunovej sedánek.