Stránka 6 z 8

Napsal: pon 20.06.2016 21:01
od Cert
Angelos píše:Většinou se začne ozývat, že to rachtá v sání.


já měnil disu na motoře, kde to nikterak nerachtalo a přitom byla úplně KO a blomcala na prázdno. Asi bych ji vytáhl a zkontroloval, než věřil, že nic neslyším a doufal, že se nevydá na výlet do spalovacího prostoru. Venku ji máš hned :wink:

Napsal: pon 20.06.2016 21:04
od LampionakE39
ACDC píše:Proč bys to dělal?


Jako shánět e60? No jako druhý auto, původně jsem byl pro e60, ale nebylo dost financ, tak jsem slevil na starší e39 v Touringu. Mám ještě Audinku 80, 2.0E až doslouží, tak bych chtěl e60. :D

Napsal: pon 20.06.2016 21:11
od LampionakE39
Misanek píše:najetýh 20t km ještě moc o ničem nevypovídá :wink:


Tak já pevně doufám, že do dvou kil bude klid 8O Co můžu očekávat?
Nějaká bolest u e39? Převodovka je němec ne usa, tak to snad taky plus, tažný to nemá, tak utahaná taky snad není....

Napsal: pon 20.06.2016 21:17
od Misanek
Mně osobně nenapadá nic, buď v klidu :) Máš podle mě vcelku parádní kombinaci blbuvzdorného agregátu a převodovky :wink: Nechtěl jsem tím nic naznačovat, to se nemusíš bát :) Jenom jsem konstatoval, že prostě najetých 20 tyček bez větších investic ještě o moc věcech nevypovídá, to je všechno :wink:

Napsal: pon 20.06.2016 21:29
od LampionakE39
8O větší investice snad zadlouho :D Teď jsem dělal brzdy od pana Roberta Bosche, vcelku dobrej peníz to stálo, cca 5500,-na celý auto, krásná práce, když si to člověk může vyměnit soběstačně :D Ale popravdě co očekávám, tak nějaký počátek klepání v nápravě, vůle zatím nejsou, tak uvidím. To bude šleha co? přední nápravy.

Napsal: pon 20.06.2016 21:33
od Misanek
otázka je, co je pro tebe šleha :) Podle mě se do 10 tyček půjde vejít s lmi dílama - zase tolik tma toho neni. A když už jsem u toho, co silentbloky zadní nápravy? To je věčná bolest e39 a popravdě já jsem mám solidně v prdeli...

Napsal: úte 21.06.2016 07:48
od Filozof
bud bych dal LMI nebo Meyle HD což je zesílená varianta a o něco levnější jako LMI. No těžko říci kolik co vydrží. Nejlepší jsou origo ale taky nejdražší. Naše silnice jsou šílené a tady to vydrží 3x méně jak bylo zamýšleno ve výrobě.

Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.

v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.

Napsal: čtv 23.06.2016 19:32
od LampionakE39
Misanek píše:otázka je, co je pro tebe šleha :) Podle mě se do 10 tyček půjde vejít s lmi dílama - zase tolik tma toho neni. A když už jsem u toho, co silentbloky zadní nápravy? To je věčná bolest e39 a popravdě já jsem mám solidně v prdeli...


No jak to bude potřeba, udělat se to musí, 10tyček se dá, horší je, jak se ozve něco dalšího, jako zákon schválnosti 8O Pak je to šleha výdajů najednou... No a jinak ze zadní nápravy se zatím nic neozývá ani se to nějak neobvykle nechová....Co by to mělo vykazovat pocitově nebo slyšitelně, konkrétně co u té Tvé E39

Napsal: čtv 23.06.2016 19:36
od LampionakE39
Filozof píše:bud bych dal LMI nebo Meyle HD což je zesílená varianta a o něco levnější jako LMI. No těžko říci kolik co vydrží. Nejlepší jsou origo ale taky nejdražší. Naše silnice jsou šílené a tady to vydrží 3x méně jak bylo zamýšleno ve výrobě.

Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.

v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.


Jojo potvrzuje se mi to z více zdrojů, že na e39 je to dobrá volba Meyle HD

Napsal: pát 24.06.2016 08:56
od Misanek
Nejzásadnější projev vadných sb zadní nápravy bývá plavání vozidla při vjezdu do vyjetých kolejí a pak asi i větší bouchání při přejezdu nerovností

Napsal: pát 24.06.2016 09:37
od horan
A tahani do stran pri vetsi akceleraci a pri silnem brzdeni. Taky me ted cekaji. Uz lezi v kufru.

Napsal: pát 24.06.2016 10:42
od matrose
Mam Mayle Hd na E39 530D 45tis km a zatim neni problém, origo vydrzel 300tis,ale auto jezdilo prevazne Nl a De cesty

Napsal: pát 24.06.2016 15:57
od jezda
Nebude lepší lemforder než meyle? Není o moc dražší

http://mlparts.cz/vyhledavani?search=33+31+1+094+036

Napsal: pát 24.06.2016 17:01
od LampionakE39
jezda píše:Nebude lepší lemforder než meyle? Není o moc dražší

http://mlparts.cz/vyhledavani?search=33+31+1+094+036


Bavili jsme se meyle hd - veškeré uložení přední nápravy.
U sb nevím, jestli tady dražší je lepší? V čem?

Napsal: sob 25.06.2016 07:44
od Misanek
Lmi je údajně na mnohem vyšší úrovni i než HD díly od meyle

Napsal: ned 26.06.2016 18:41
od LampionakE39
Misanek píše:Lmi je údajně na mnohem vyšší úrovni i než HD díly od meyle


Myslíš tím na E39 nebo všeobecně jsou Lmi komponenty na vyšší úrovni?

Napsal: ned 26.06.2016 21:15
od Misanek
Všeobecně. Samozřejmě včetně E39

Napsal: pát 08.07.2016 15:00
od patriot
Ahoj.
zítra pravdepodobně koupím svoje 1 naftové BMW a to e39 525d v automatu.
Jak moc se sere automat u tohohle typu ? Co ten motor ?

Je pravda , že sem chtěl 530d v manuálu, tech 142 kw, ale nejsou .
Bud šroty a nebo předraženy.
Tahle 525d je vybavena a splňuje vse co od auto chci, tedy co do výbavy.
Na automat si budu muset zvyknout.
Děkuji všem :wink:

Napsal: pát 08.07.2016 15:21
od Mateo
Patriot: Ahoj no ja o nafte nikdy neuvazoval ale v ramci procitani o benzinovych verzi bmw E39 jsem toho cetl hodne i o tom ze 3.0 nafta ma automat od GM poddimenzovanej vuci kroutaku. Jak na tom bude 525 nevim protoze o ni nic moc nebylo ale mozna ze je to naopak dobre.

Kdyz jsem se ptal na automaty pro benzin E39 bylo mi z vice stran receno ze kdyz nekope pri razeni a funguje hladce tak se toho nemusim bat :D

Co se tyce automatu mel jsem ho v E34 525tds od ZF, auto melo najeto 360000km kdyz jsem ho prodaval a bez problemu, jezdil pekne. Zalezi u nej holt jak s nim kdo jezdil ale stejne je potreba pocitat s repasi hydromenice atd...

Jinak ja vybiral E39 v nemecku a schvalne kdyz jsem se na nafty podival tak se mi zdalo ze jich tam bylo dost peknych ale ja byl ochoten koupit E39 i za 200k takze zalezi jaky ma clovek cenove rozpeti.

Nakonec jem koupil 530i touringa za 160t kc a nelituju.

Napsal: pát 08.07.2016 16:20
od patriot
Tak 530i bych taky zkousl, ale ty si pořád drží cenu.
No uvidím jak zítra dopadne ..... :wink: