Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: ned 06.06.2021 16:34
ettore tak mi sem hoď tebou schválený seznam aut kterých jsem hoden a já si něco vyberu.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
cheater píše:Xaler: a co zkusit tohle https://auto.bazos.cz/inzerat/137135051 ... emecko.php
Jasně to tam píše - druhý odstavec od spoda.
ettore píše:Xalere Tvoje odpověď mě docela pobavila a tak Ti na ni jako chudák a kretén bez intelektu, který dokáže řešit co by kdyby odpovímxaler píše:Jste chudáci, váš intelekt vám umožňuje na BMW klubu řešit co by kdyby. Až mi to řekne někdo normální, že na to auto nemám ruce, ani intelekt tak se nad tím minimálně zamyslím a nejspíše ho co nejdříve vyměním. Od takovejch kreténů jako jste vy mě to vůbec netíží. Blb s pájkou co by chcípl hlady kdyby někomu poradil mi může říkat jaký jsem chudák, žebrák a kolenovrt. Už jsem našel úplně normálního člověka co se mi na to ASK podívá, bez blbejch keců, protože si nejspíše dobře pamatuje jak začínal. Pište co chcete, je mi to fuk, vy co psát neumíte tak posílejte smajlíky, nebo někoho požádejte aby psal za vás.![]()
Začnu trochu zeširoka. Každé auto za svoji životnost projde vlastnictvím, které můžeme zjednodušeně rozdělit do následujících kategorii:
1. kategorie - Boháči. Jsou to lidé nebo firmy, kteří dorazí do showroomu, nakonfigurují si auto podle svých představ a své kapsy a zaplatí za něj plnou cenu. Ti zažívají naplno feeling z nového auta podle svých představ. Jakýkoliv problém na autě řeší s autorizovaným servisem, protože auto je v záruce a nemají důvod hledat někde jinde. Poté co je auto omrzí nebo splní jejich požadavky se auto prodá další kategorii a to jsou
2.kategorie - realisté. Mají trochu hlouběji do kapsy, ale pořád jsou schopni si koupit relativně zánovní auto pro ně za výhodnou cenu. Dlouho se přehrabují v těch, které odložila první kategorie, aby se konfigurace a cena alespoň trochu blížila jejich představám. I potom alespon částečně zažívají feeling auta, které už není úplně nové. Servis, pokud je ještě auto ve speciální záruce od showroomu, který má zájem zánovní auto prodat, řeší v autorizovaném servisu, ale po ukončení záruky to začíná. Náklady je přeci jen nutí hledat řešení po neautorizovaných servisech a garážnících a tam kde to jde, často svoje auta vylepšují pro lepší ekonomiku provozu LPG. S přibývajícím počtem kilometrů jejich ochota udržovat technický stav na podobné úrovni jako v době pořízení slábne a v okamžiku kdy začínají tušit, že se blíží nějaký finančně náročnější servis, se auta zbavují a následuje poslední kategorie:
3. kategorie - dojížděči. Tato kategorie má bohužel ze všech kategorií nejhlouběji do kapsy. Jsou to lidé, kteří se snaží odjezdit auto až na vrakoviště. Kupují si auto na horizntu životnosti, s některými díly a součástkami daleko za hranicí opotřebení. Trpí snem, že mají v autě, které ve většině případů připomíná pelešinu, stejný feeling jako jejich první majitelé. Většinou nemají prostředky na to aby případné náhradní díly kupovali od výrobce a tak jezdí po vrakovištích, hledají na internetu a snaží se ještě smlouvat ceny , které jsou hluboko pod cenami nových originálů. Na opravy u garážníků nemají prostředky a tak se snaží vše opravovat svépomocí. Návody na technologicky náročné opravy hledají na internetu a forech a strašně se diví , když mechanici, nebo specialisté nejeví ochotu být pro všechny filantropy a s každým dojížděčem řešit jeho technický problém. Nadávají na výrobce, že není schopen vyrobit auto, které vydrží 20, 30 , 50 let a bylo ve stejné kondici jako když si ho boháč odvážel ze showroomu. Jejich opravy samodomo s nářadím z OBI v lepším případě končí nahrazením většího průšvihu menším a to jen do té doby, dokud to přeci jen nezvládnou a auto končí na vrakovišti.
Aby to bylo ještě trochu komplikovanější, každé auto je vyrobeno pro určitou společenskou vrstvu lidí. Vyšší vrstva si dovolí koupit 7er, S klasse, A8, panameru atd. Pro střední a nižší vrstvu si při svém intelektu určitě najdeš příklady sám Xalere. Problém nastává, když si dojížděč koupí auto, které bylo primárně určeno pro vyšší vrstvu, než do které sám patří a ke vší smůle ještě od dojížděče s autem těsně před smrtí.
A to je Tvůj problém Xalere. Pořídil sis auto od dojížděče. Na jeho udržování v provozu rozhodně nestačí mít intelekt a ruce. Pro servis takového auta potřebuješ hlavně PENÍZE a ZKUŠENOSTI. Podle Tvých příspěvku máš bohužel obojího poskrovnu. Půl roku oprav stylem pokus omyl z tebe Snejka neudělá. Pořiď si auto alespoň z pozice 2. kategorie - realisté a které je určené pro společenskou vrstvu do které patříš. Čas, který jsi věnoval opravám, věnuj svým dětem o jejichž bezpečnost máš tak příkladnou péči. Budou na něj vzpomínat určitě raději, než na fotříka, který čas po práci a víkendech strávil ponořený do půli pasu v autě.
Přeji Ti vše dobré
Jo a málem bych zapomněl, že k tomu nepotřebuješ zadnyho zasranyho smudlu s pajkou.jazet píše:Touareg je pro socky, hlasuju pro Bentley, to doma poladis za pul dne a za pár korun.